Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä enemmän tulee ikää, sitä vähemmän kuuluu ahdistelijoiden potentiaaliseen kohderyhmään, silti sitä enemmän sitä pelkää

Vierailija
13.06.2019 |

Ahdistelulla tarkoitan tässä tapauksessa r.a.iskausta. Meinasin lähteä kesällä yhteen kesätapahtumaan telttailemaan ihan yksinäni, kunnes oivalsin, että olen "suuressa" vaarassa joutua r:n uhriksi nukkuessani yksin teltassa ihmismassan keskellä. Vaikka samalla ymmärrän, että 45-vuotias nainen tuskin on ihan ensimmäinen uhri, kun kohteita vaanitaan. :D

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei tämmösiä nuorena miettinyt......

Vierailija
2/16 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten taas vastavuoroisesti, sitä enemmän sitä pynttäytyi nuorena, kun ei oikeasti olisi tarvinnut ja nyt kun siitä voisi olla hyötyä, ei viitsi enää. 

Mutta olen samaa mieltä tuosta, että nuorena ei älynnyt pelätä mitään ja nyt pelkää vähän kaikkea. Tapahtuuhan sitä pahoja asioita kaikenikäisille, mutta nyt sekä varautuu, että pelkää. Nuorena ei tehnyt kumpaakaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Vammaisia ja 80vuotiaita naisiakin rais ka taan. Ei naisvihaaja ikää katso.

Siinä olen samaa mieltä, että nuorena oli haavoittumaton, suorastaan kuolematon.

Vierailija
4/16 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Vammaisia ja 80vuotiaita naisiakin rais ka taan. Ei naisvihaaja ikää katso.

Siinä olen samaa mieltä, että nuorena oli haavoittumaton, suorastaan kuolematon.

Ai yhtä paljon kuin nuoria naisia? Aloituksessa minun nähdäkseni sanottiin, että vanhemmiten kuuluu vähemmän kohderyhmään.

Vierailija
5/16 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80 kymppisiä erittäin harvoin, ja vammaiset yleensä ovat hedelmällisiä  siinä missä ei-vammaisetkin.

Vierailija
6/16 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se huolestuttavaa. Mielestäni koneinsinöörien määrää Suomessa tulisi vähentää, tai ainakaan niitä ei tulisi lisätä.

Enemmän olisin huolissani siitä, etteivät Munsalan kansallispukujen ostajat ja valmistajat kohtaa. 

Vierailija
7/16 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

80 kymppisiä erittäin harvoin, ja vammaiset yleensä ovat hedelmällisiä  siinä missä ei-vammaisetkin.

Tuo on kyllä totta. 

Vierailija
8/16 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä totta. 

ha ha

Vierailija
9/16 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta puolestani en pelkää. Todellakin voisin telttailla yksin festareilla. Mutta huoli itseäni 16 nuoremasta siskosta on välillä ihan järjetön. Muistuttelen ja varoittelen turvallisuudesta aina, kun hän on menossa baariin/festareille/lomalle.

Vierailija
10/16 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Intiaan reppureissaamaan ja kerro sen jälkeen uudelleen teoriastasi

Vierailija
11/16 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se huolestuttavaa. Mielestäni koneinsinöörien määrää Suomessa tulisi vähentää, tai ainakaan niitä ei tulisi lisätä.

Enemmän olisin huolissani siitä, etteivät Munsalan kansallispukujen ostajat ja valmistajat kohtaa. 

Se on myös huolestuttava ilmiö. Mutta mihin hävisi alkuperäinen kommenttini k0n3insinöör3istä? :D Onhan tämä nyt naurettavaa, että ei saa edes tiettyä täysin harmitonta ammattinimikettä käyttää :DD

Vierailija
12/16 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene Intiaan reppureissaamaan ja kerro sen jälkeen uudelleen teoriastasi

Miksi ap:n pitäisi tehdä näin? Miksei voi olla tuota mieltä ihan Suomessa, ilman mnitään Intian kokemuksia?

Vierailija
13/16 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on myös huolestuttava ilmiö. Mutta mihin hävisi alkuperäinen kommenttini k0n3insinöör3istä? :D Onhan tämä nyt naurettavaa, että ei saa edes tiettyä täysin harmitonta ammattinimikettä käyttää :DD

Sillä on ilmeisesti jonkunlainen stigma tällä palstalla. Tai sitten mode katsoi, että se kuuluu vähemmän aiheeseen kuin Munsalan kansallispuku, joka sekään ei kyllä kovin paljon kuulu aiheeseen.

Vierailija
14/16 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin totta. Juuri hetki sitten mietin kuinka huolettomasti liikuin kaikenlaisissa paikoissayksin siinä parikymppisenä. On suorastaan ihme, ettei mitään sattunut.

Nykyään, 33-vuotiaana olen hankkinut koiran lenkkikaveriksi kun syksyinen, pimeä pururata pelottaa.

Vierailija
15/16 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat vieraantuvat yöelämästä ja viihteilystä kun ikää tulee lisää. Yö on nuorten valtakuntaa ja ne ennen "kotoisat" äänet kuten poikaporukan älämölö, pullon/lasin kilinä kadulla/baarissa, liian kovaa nauravat tyttöjoukot, kovaääninen kirkaisu ja kiroaminen jne alkavat tuntua pelottavalta kun on pitkään poissa niistä ympyröistä.

Nuoren naisen haluttavuus on myös suoja, suuri osa miehistä suhtautuu nättiin parikymppiseen tyttöön positiivisesti. Keski-ikäisellä naisella ei enää ole tätä suojaa vaan miehet ovat välinpitämättömiä, jopa tylyjä, ja tytötkin pitävät ulkopuolisena. Eli koko ympäristön välinpitämättömyys/lievä torjunta lisää tilanteen pelottavuutta.

Huomasin tämän kun nelikymppisenä jouduin muuttamaan Vaasankadulle hetkeksi. Ne känniporukat kaduilla ahdisti kun kaksikymppisenä olisin ollut ihan cool.

Vierailija
16/16 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseänikin huvittaa tuo kun vanhat naiset kuvittelevat olevansa jotain potentiaalisia uhreja. Yleensä kauniit ja nuoret ovat niitä uhreja. Vain poikkeustapauksissa vanhemmat naiset.

Olen vasta 30-vuotias lievästi ylipainoinen nainen ja olen huomannut, kuinka monet miehet nykyään kohtelevat kuin pelkkä olemassaoloni olisi väärin jotenkin heitä kohtaan. Esimerkiksi tänään kun menin tien yli vihreällä, niin erään auton kohdalla ollessani auto painoi kaasua ikään kuin kiihdyttäen/häiriten tien yli kulkuani, vaikka vihreät paloivat koko ajan. Tuollaista pientä ikävää kohtelua tapahtuu jatkuvasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän