ex-kumppanien kauniit eleet
Ostin juuri ex-mieheni nykyisen avovaimon polkupyörän. Mulle tuli todella hyvä mieli, kun sain tietää, että mies huolsi pyörän, vaihtoi sisäkumit jne. Minusta se on äärettömän kaunis ele. Oletteko muut huomanneet pieniä, kauniita huomiointeja vanhojen kumppaneiden taholta?
Kommentit (4)
Meinaatko, että hän tekis sen just sinun takiasi? Eikä muuten sisäkumeja vaihdeta huvin tai kauniin eleen takia, ne vaihdetaan, kun rengas menee puhki.
Onhan noita ollut, paljonkin huolenpitoa ja sen yrityksiä. Kiva että suhteen jälkeen kun suhteen aikana oli väkivaltaisia, alistavia ja nöyryyttivät. Yksin sai pärjätä. Suhteen jälkeen voikin sitten kysellä vointia, pyytää että saa ripustaa taulut, käydä kaupassa, osoittaa jopa hellyyttä, pitää huoli että pärjäät ja selviät. Katsoin että on pelkkää manipulointia kaikki ja otin etäisyyttä. Osaan jo katsoa lahjahevosen suuhun. Ainoa ex joka ei ole mitään tällaista tehnyt on myös ainoa kenen kanssa olen enää väleissä, erosimme sopuisasti. Hänen kanssaan minulla on lapset. Jos lapsia ei olisi niin tuskin olisi millään tavalla enää elämässäni. Olemme niin erillaiset persoonat. Nämä narskut ja täyspsykot yrittää aina pitää hallinnan uhriinsa.
Ex-mieheni on paras ystäväni, joka muistaa ja auttaa minua monin tavoin kaikessa, missä vain voi. Samoin minä autan häntä, tuemme toisiamme ja olemme toistemme uskotut. Siihen mahtuu monta pientä ja isoa kaunista elettä.
Että mitä?