Onko varattuna viestittely nuoruuden säädölle moraalisesti kuinka väärin?
Jos siis itse olen naimisissa ja tekstailen eronneelle sinkulle, jonka kanssa tapailtiin noin 15 vuotta sitten. En vain haluaisi turhaan suututtaa miestäni, koska kyseessä on viaton viestittely ilman salatapaamisia tms.
Kommentit (30)
Itse en kykenisi olemaan kaveri exseksikamun kanssa kun miettisin vaan että meillä ei oo muuta yhteistä kuin se seksi.
Niin viestien sisällöt on kuitenkin tällaista.
- Moi Jessica, miten sulla nykyään menee?
- Moi, ihanaa ku otit yhteyttä :) Just olitkin ajatuksissani. Ihan hyvin mulla. Aloitin uudessa työssä just. Miestä en oo viel löytäny :(
-Ai kiva kuulla :) Olethan sinäkin pyörinyt ajatuksissa monestikin ;)
- Niinkö 😍 Ihana kuulla. Olihan meillä niin ihanaa silloin yhdessä. Seurustelitko nykyään?
- No niin oli 😜 . On mulla vaimo ja kaks lasta. Meillä on nyt mennyt vähän huonosti viimeaikoina 😕. Tuntuu että kipinä on vähän hukassa.
-Aijaa. Onpa ikävä kuulla. Hei, meidän pitäis nähdä vaikka viikonloppuna! Mietä mieltä oot?
- Kyl se mulle käy! Voidaanko nähdä jossain ulkona tai sun luona?
- Voidaan nähdä mun luona tottakai. Mä käyn hakemassa jotain hyvää syötävää ja viiniä niin voidaan ihan kunnolla jutella tai jotain 😏.
-Kuulostaa kivalta. Monelta tuun lauantaina?
- Tuu vaikka jo kuudelta illalla. Odotan sit sua jo valmiina.
- Ok. tehdään niin.
- 😍 xoxo
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Minna! Minna! Mulla on kalareissu poikien kanssa ens viikonloppuna. Tullaan vasta sunnuntai iltana takas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole yhteistä tuttavapiiriä eikä mitään muutakaan yhdistävää kuten lapsia, niin onhan se vähän väärin muttei varsinaisesti pettämistä.
Miksi se olisi edes vähän väärin, jos vanha suola ei janota tippaakaan eikä viestittelyn tarkoituksena ole sopia tapaamisia tms? Ja miksi saisi olla yhteydessä vain niihin joiden kanssa on yhteinen tuttavapiiri?
No mikäs sen tarkoitus sitten on? Vaihdellaan ruokareseptejä vai?
No kuule vaikkapa. Onko sulle ihan mahditon ajatus tulla kaveripohjalta juttuun jonkun entisen kanssa?
Tulla juttuun on eri asia kuin aktiivinen viestittely. Itse en keksi mitään juteltavaa ihmisen kanssa, jonka kanssa en aio tavata eikä suunnitella esim yhteistä tekemistä.
Jo noi vastausvaihtoehdot kertoo viestien sisällön "vähän tuhmaa soo soo" 😉😉😉😉😉💋💋💋💋☄️🍆😘😘😘😘😘😘
Ei kaikilla ole moraalia, oli varattu tai ei.
Hyvän seksin perässä...
Terkkuja aloittajalle
Vierailija kirjoitti:
Sehän riippuu siitä, mitä viestittelee.
Tätä minäkin olin kirjoittamassa. Minulle ei ole tullut mieleenkään, että siinä olisi jotain pahaa jos joskus vaihdan kuulumisia kymmenen vuoden takaisen parisuhde-eksäni kanssa, joka on edelleen fb-kaverini.
Jos mies tietää, että viestittelet entisellesi ja hän voi lukea ne viestit pahastumatta, niin sitten asia on OK. Ei muuten. Rehellisyys, avoimuus, luottamus.
Mielestäni se, ettei aloittaja itsekään tiedä onko asia ok, kertoo sen, ettei se ole täysin ok. Miksi sinulla on tarve tehdä jotain "vähän tuhmaa", jonka epäilet itsekin loukkaavan puolisoasi?
Vai oletko sinä se, jonka mies lyö, mutta "vain vähän eikä lasten nähden"? Kuulostat ihan siltä naiselta. Varsinkin kun saat ilmeisesti suurimmat kiksisi muille miehille vastailusta. Eräässäkin seksi palstan ketjussa leikittelit palstamiehen kanssa hrrrrr...
Olette te aika pari, en voi muuta sanoa. Jatka samaan malliin, mies lyö kuitenkin.
"tuhmaa"
Eli seksiviestejä lähettelet.
Elämä on valintoja.
Jos päätät mättää suklaata ja sipsiä, lihot.
Jos päätät ottaa ystäväksesi vanhan säädön, tuhoat nykyistä suhdettasi.
Itse arvostan kumppaniani niin paljon, että varjelen suhdettamme.