Onko varattuna viestittely nuoruuden säädölle moraalisesti kuinka väärin?
Jos siis itse olen naimisissa ja tekstailen eronneelle sinkulle, jonka kanssa tapailtiin noin 15 vuotta sitten. En vain haluaisi turhaan suututtaa miestäni, koska kyseessä on viaton viestittely ilman salatapaamisia tms.
Kommentit (30)
No ei todellakaan saa viestitellä. Repisin äijältäni silmät päästä, jos jäisi kiinni tuollaisesta.
Riippuu siitä mikä on viestittelyn tarkoitus. Jutella vaan vai päästä tositoimiin?
Hieman tuhmalta vaikuttaa.
Jos ei ole yhteistä tuttavapiiriä eikä mitään muutakaan yhdistävää kuten lapsia, niin onhan se vähän väärin muttei varsinaisesti pettämistä.
Onko ok jos sun mies viestittelee entiselle tyttöystävälleen?
Kas siinä sinulle vastaus.
Mikä olisi omavastauksesi, jos miehesi viestittelisi jonkun sinkkuuntuneen ex-hoitonsa kanssa?
Muistele sen haisevaa esaria niin unohtuu!
Riippuu siitä, oliko teillä seksiä silloin nuorina.
Sehän riippuu siitä, mitä viestittelee.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole yhteistä tuttavapiiriä eikä mitään muutakaan yhdistävää kuten lapsia, niin onhan se vähän väärin muttei varsinaisesti pettämistä.
Miksi se olisi edes vähän väärin, jos vanha suola ei janota tippaakaan eikä viestittelyn tarkoituksena ole sopia tapaamisia tms? Ja miksi saisi olla yhteydessä vain niihin joiden kanssa on yhteinen tuttavapiiri?
Jos se pitää salata niin sitten ei ole ok. Ja viestien sisältökin ratkaisee. Onko kyseessä kuulumisten vaihto vai sisältyykö flirttiä? Voi myös olla, että toinen ehdottaa jossain vaiheessa tapaamista, käykö houkutus silloin liian suureksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko ok jos sun mies viestittelee entiselle tyttöystävälleen?
Kas siinä sinulle vastaus.
Ei olisi ok, koska itse olen mustasukkainen ja epävarma. Jos itse viestittelisin jollekin entiselle, siinä ei kuitenkaan taatusti olisi tarkoituksena lämmitellä mitään vanhaa joten jos mies ei tietäisi, se ei häntä myöskään loukkaisi.
En diggaisi.
Mitkä on teidän suhteen säännöt?
Poistatko viestit, ettei mies näe? Oletko kysynyt mieheltä onko se ok?
Ei me täällä av:lla osata sanoa onko se teidän suhteessa oikein tai väärin.
Silloin kun joutuu peittelemään, valehtelemaan ja poistamaan viestejä, se on pettämistä.
Jos joutuu salassa tekemään ja itseä mietityttää onko ok, ei se todennäköisesti sitä ole
Lapsellista ja typerää se ainakin on - vai pystytkö edes itsellesi perustelemaan, mikä tuossa on pointti? Kivaa pientä vipinää, vai?
Voisin vaihtaa kuulumiset, mutta ei tuollaista ihmistä oteta pysyväksi. Tiedät itsekin.
Jos se tuntuu väärältä, niin mietippä siitä?
Pystytkö viestittelee miehesi vieressä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se olisi edes vähän väärin, jos vanha suola ei janota tippaakaan eikä viestittelyn tarkoituksena ole sopia tapaamisia tms? Ja miksi saisi olla yhteydessä vain niihin joiden kanssa on yhteinen tuttavapiiri?
No mikäs sen tarkoitus sitten on? Vaihdellaan ruokareseptejä vai?
M32 hki kirjoitti:
Jos joutuu salassa tekemään ja itseä mietityttää onko ok, ei se todennäköisesti sitä ole
Tämä. Kuten myös se, että miltä sinusta tuntuisi jos kumppani tekisi samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikäs sen tarkoitus sitten on? Vaihdellaan ruokareseptejä vai?
No kuule vaikkapa. Onko sulle ihan mahditon ajatus tulla kaveripohjalta juttuun jonkun entisen kanssa?
Tietysti saa viestitellä! Sano siipallesi, että olette vain kavereita. Pieniä salaisuuksia saa aina olla.