Kaverin Instapäivitykset
Eräs ei- niin läheinen- kaveri päivittää useamman kertaa viikossa Instagramia. Kaikki päivitykset ja kuvat ovat aina häntä itseään. Jos hänen kanssa on vaikka viettämässä iltaa/syömässä, niin hän saattaa kaivella puhelimen esiin ja alkaa napsia napsia kuvia itsestään ja lataa ne instaan. "Täällä minä syömässä/viettämässä iltaa tms." Jopa silloin, kun hän on kumppaninsa kanssa matkalla, niin insta päivittyy pelkästään hänestä itsestään. "Kävinpä tossa katsomassa nähtävyyksiä.."
Jokainen toki päivittää sometilejään niin kuin parhaaksi näkee ja omaa elämäähän sinne jaetaan mutta tuntuu silti hiukan hassulta. Kuinka yleistä tällainen on muiden kolmekymppisten keskuudessa?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Ja se on sinulta pois?
Miksi se olisi multa pois? Tämä on keskustelupalsta ja mielenkiinnolla kyselen, että kuinka moni harrastaa samaa vai onko kyseinen kaveri vähän ehkä liian huomionkipeä somessa. Ja toki se siinä mielessä on multa pois, jos hän meidän tapaamisessa alkaa napsia itsestään kuvia kesken kaiken. Ap
Mun 40-vuotias, onneksi entinen esimies, tekee tuota. Laittoi lärvistään kuvan jopa siinä tilaisuudessa kun kirjoitettiin työsopparia. Minä olin selin siellä taustalla täysin tietämättömänä asiasta.
En ymmärrä näitä kun kuvaa vain itseään.
Itse laitan kuvia monta kertaa viikossa ja kuvat on yleensä harrastuksistani. Luonto, puutarha ja leivonta.
Lapsieni kuvia en laita koskaan instaan enkä kuvaa itseäni, olen jo vanha.
Liika on liikaa.
Samaa naamaa ei kukaan jaksa katsoa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Mun 40-vuotias, onneksi entinen esimies, tekee tuota. Laittoi lärvistään kuvan jopa siinä tilaisuudessa kun kirjoitettiin työsopparia. Minä olin selin siellä taustalla täysin tietämättömänä asiasta.
Hahah. Just joo. Jotenkin omaan silmään tuntuu vähän tylsältä kuvailla aina itseään ja aika paljon nimenomaan omia kasvoja.
Vierailija kirjoitti:
Itse laitan kuvia monta kertaa viikossa ja kuvat on yleensä harrastuksistani. Luonto, puutarha ja leivonta.
Liika on liikaa.
Niin, jotenkin se oletuskin, että kaikkia kiinnostaa ne omat naamakuvat. Ehkä vähän..itsekeskeistä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Liika on liikaa.
Fakta on että naamakuvat saavat 10-100 x enemmän tykkäyksiä kun jotkut luontokuvat, ehkä siksi niitä postataan. Jos tyytyy siihen että muutama tykkää, mikäs siinä. Somevaikuttajat saavat tuloja tileistään, siksi postaavat itseään ja tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liika on liikaa.
Samaa naamaa ei kukaan jaksa katsoa koko ajan.Fakta on että naamakuvat saavat 10-100 x enemmän tykkäyksiä kun jotkut luontokuvat, ehkä siksi niitä postataan. Jos tyytyy siihen että muutama tykkää, mikäs siinä. Somevaikuttajat saavat tuloja tileistään, siksi postaavat itseään ja tuotteita.
Kaveri ei kyllä ole somevaikuttaja. Ap
Kummasti ihmisiä näyttää kiinnostavan nämä samat naamakuvat vaikka jotkut jaksavat valittaa. Koko instagramin suosio perustuu tähän ja kovasti jengi niitä tuijottaa, scrollaa ruutua ja tykkää päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Kummasti ihmisiä näyttää kiinnostavan nämä samat naamakuvat vaikka jotkut jaksavat valittaa. Koko instagramin suosio perustuu tähän ja kovasti jengi niitä tuijottaa, scrollaa ruutua ja tykkää päivittäin.
Joo, en epäile etteikö ne voisi kiinnostaa. Mutta ihmettelinkin tätä toista puolta, kuvien julkaisijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liika on liikaa.
Samaa naamaa ei kukaan jaksa katsoa koko ajan.Niin, jotenkin se oletuskin, että kaikkia kiinnostaa ne omat naamakuvat. Ehkä vähän..itsekeskeistä?
Ap
Sinua ainakin kiinnostaa kun teit tämän aloituksen. Ootko harkinnut sometaukoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liika on liikaa.
Samaa naamaa ei kukaan jaksa katsoa koko ajan.Fakta on että naamakuvat saavat 10-100 x enemmän tykkäyksiä kun jotkut luontokuvat, ehkä siksi niitä postataan. Jos tyytyy siihen että muutama tykkää, mikäs siinä. Somevaikuttajat saavat tuloja tileistään, siksi postaavat itseään ja tuotteita.
Kaveri ei kyllä ole somevaikuttaja. Ap
Ehkä hän haluaa tulla somevaikuttajaksi.
Joo, kenestähän sen pitäisi sitten somessa vuodattaa.
Ja se on sinulta pois?