Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tissuttelun tilalle?

viinitar
12.06.2019 |

Ilta, lapset nukkumassa, telkkarista tylsää ohjelmaa: "Hei, minäpäs otan lasin viiniä". Kuvio toistuu liian usein, ELI mitä viinin tilalle" vesi, mehu tai limonadi ei tuo samaa fiilistä, kirja / lehti ei kiinnosta eikä lenkille jaksa itseään raahata. Miten eroon iltaviinistä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia

Vierailija
2/25 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimistele, tee vatsalihasliikkeitä ja punnerruksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-palsta

Vierailija
4/25 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile imeä munaa. Pysyy psrisuhdekin kunnossa.

Vierailija
5/25 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussuttelu.

Vierailija
6/25 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissuttelusta tussutteluun.

Vierailija
7/25 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelu.

Vierailija
8/25 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee temppu jo siinä vaiheessa, kun olet ostoksilla. Älä osta viiniä. Eiköhän sitä muuta tekemistä ilmaannu ihan itsestään, kun ei ole saatavilla mitään lipittämistä.

Vierailija
9/25 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele musiikkia. Kudo. Netflix.

Vierailija
10/25 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari & Juan

Vierailija
11/25 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma. Lapset on jo muuttaneet kotoa ja yksin asun. Illat menee tissutellessa. Tänään en ostanut mitään alkoholia, mutta kappas, löytyi punaviinin jämät. Ne on kohta juotu. Ei tullut kuin kaksi lasillista, mutta silti ärsyttää. Tuntuu, että ihan kaikkiin tunteisiin voi ottaa aina pari lasia viiniä ja pari kaljaa. Iloon, onneen, suruun, ongelmiin, auringolle, sateelle jne....

Kun ei ole kukaan vahtimassa, niin heikko sitä on. Liikun paljon, mutta illat menee kotona. Ei täällä onnettomassa pikkukylässä ole yhtään mitään iltaisin. En osaa kutoa enkä opettele, niskat on työn takia kokoajan jumissa ja käsityöt vaan aiheuttaa lisää jumeja. Telkusta ei tule oikeen mitään, netflixiä ei ole eikä se kiinnosta. Miestä ei ole eikä joka ilta jaksa käyttää pinkkiä kalua yöpöydän laatikosta. Kait tässä tissutellaan kunnes jossain verikokeissa näkyy jotain kauheaa.

Vierailija
12/25 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miteb olisi väkevät viinat, viski tai vodka. Joisit ihan reilusti niin jäisi tissuttelu.

Vierailija
13/25 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miteb olisi väkevät viinat, viski tai vodka. Joisit ihan reilusti niin jäisi tissuttelu.

Minä kanssa liputan tämän puolesta. Tinttaa. Anna palaa. Ei oikeasti ole mitään parempaa tilalle.

Vierailija
14/25 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu ongelma. Minä vain päätin lopettaa sen. Iltaisin lähden kävelylle, juon iltateen. Luen kirjaa jos jaksan. Aamulla elimistö kiittää hyvin nukutusta yöstä. Kannattaa oikeasti, mielialakin kohoaa ihmeesti :-)

Vierailija
15/25 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti ihan vakavasti mitä se viini sinulle antaa - ja mitä vie. Tuo kiloja, vie hyvän yöunen jo pieninäkin annoksian illalla nautittuna. Vie mahdollisuuden seurata, katsella ja kuunnella aistit kirkkaina kesäyötä, tuo hetkellisen renouden jälkeen masennuksen tunnetta, pettymistä itseen kun taas tuli tissuteltua. Lukeminen? Uusi harrastus netin kautta? Meilit/soitto vanhoille ystäville? Jumppaa kotona? Eikö ole aika surullinen tunne, että viinistä tulee niin tärkeää omassa elämässä, eikö sitä tärkeää pitäisi olla ihan muut jutut?

Vierailija
16/25 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi korvata. Minä jätän ostamatta, mutta se harmittaa sitten niinä iltoina. Tänään esimerkiksi. Netflixistä en löydä katsottavaa kuin harvoin ja ne on parissa viikossa katsottu.

Moni ehdotti s eksiä. Sitäkin lähes päivittäin vaikkei edes huvita. Mutta mies on tyytyväinen ja minä saan hetkeksi jotain järkevää tekemistä. Ei niissä hommissa silti koko iltaa mene.

Vierailija
17/25 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luo joku rutiini iltaan. Katso vaikka joka ilta Netflixsistä jonkun sarjan osa ja sitten venyttele rentoutumismusiikin avulla. Näin minä teen kolmena iltana viikossa ja siten toivon rikkovani tapariippuvuuden yhteen iltaolueeseen. Kieltämättä se pyörii mielessä, mutta saan morkkiksen jos otan, enkä sitten "sallittuina" päivinä nauti oluesta. 

Vierailija
18/25 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tyylillään. Minulla illat täyttyvät lukemisella, etsin tietoa kiinnostavista asioista, luen uutisia, surffailen eri saiteilla.

Oikein odotan iltaa, jotta pääsen lukemaan.

Vierailija
19/25 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma ja ainoa mikä korvaisi jos olis se muna imettävänä mitä joku tuolla ehdottikin, mutten kelpaa kenellekään miehelle en edeks pelkäksi munan imijäksi.... 

Vierailija
20/25 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvenpolttelu voisi olla mukavaa vaihtelua.