Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua hammas lohkesi, tökkäsin sen vain takaisin paikoilleeen. Varmaan juurihoidettu kun ei satu ollenkaan

Vierailija
12.06.2019 |

ihmettelin jo muutama päivä sitten kun oli tummunut puolet hampaasta ja siitä se nyt sitten lohkesi.

Eilen tuntui ihmeellistä painetta, kuin ois ollut iso ruoankappale hampaanvälissä. Särkiskö sitä jo vai onko yöksi tiedossa särkyä (ellei ole juurihoidettu)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos nyt otan tuon kappaleen (puolet hampaasta) pois, niin mitä siihen tilalle siksi ajaksi että pääsen hammaslääkäriin?

Vai yritänkö antaa palasen olla siinä? Pysyy nyt ainakin tälleen kun ei syö mitään. Purkkaa ympärille?

Vierailija
2/17 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat välittömästi huomenna päivystykseen. Tuskinpa hammasta paikalleen enää saadaan. Toki suu olisi sille paras säilytyspaikka, mutta todennäköisesti nilaiset sen yöllä ja silloin voit jopa kuolla siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä lähtikö se kokonaan irti, tikutin hampaita kun yhtäkkiä napsahti, ei viitteis repiä irtikään jos onkin vain osittain lohjennut

Vierailija
4/17 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sulla hampaat, kun et edes tiedä, mitä niille on tehty.

Vierailija
5/17 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kipua varaudu odottamaan pari kuukautta julkiseen tai varaa suosiolla yksityiseltä niin pääset heti.

Vierailija
6/17 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en tiedä lähtikö se kokonaan irti, tikutin hampaita kun yhtäkkiä napsahti, ei viitteis repiä irtikään jos onkin vain osittain lohjennut

Hammaslääkäriin heti. Hammas pois ja implantti tilalle.

Vierailija
7/17 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty mulle implantteja laittamaan ja viereinen hammaskin revitty :(

kuin mahtaa käydä

Vierailija
8/17 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitat välittömästi huomenna päivystykseen. Tuskinpa hammasta paikalleen enää saadaan. Toki suu olisi sille paras säilytyspaikka, mutta todennäköisesti nilaiset sen yöllä ja silloin voit jopa kuolla siihen.

Älä viitsi pelotella, ei hampaan palaseen kukaan kuole. Läpi se menee ja tulee ulos kakan mukana, that´s it. 

Mutta joo, hammaslääkäriin asap. Tuskimpa yön aikana rupeaa särkemään, ja etköhän huomenna pääse särkypäivystykseen tai sit yksityiselle.

Vierailija
9/17 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei ole pystysuuntaan halki niin sen voi varmaan korjata. Jos halkeama on paljastanut ytimen niin joudutaan tekemään juurihoito, muuten tavallinen paikkaus riittänee.

Vierailija
10/17 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keramiikkakruunun sain minä samassa tilanteessa.Sama väri kuin viereisillä...ihan ehjä hymy taas!

Vierailija
11/17 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystysuuntaan on, mun mielestä saattoi olla jopa paikka mikä lähti. Onko yhtään parempi vaihtoehto?

Vierestä puuttuu jo hammas ja purennalle nyt jo tosi huono juttu joten jos tääkin joudutaan poistamaan ni ei kovin kiva

Vierailija
12/17 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole kipua varaudu odottamaan pari kuukautta julkiseen tai varaa suosiolla yksityiseltä niin pääset heti.

Siks sinne päivystykseen soittaessa sanotaankin, että koskee ihan h'elvetisti ja vähän enemmän riippumatta siitä paljon siihen hampaaseen oikeasti koskee. 

Vierailija
13/17 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole juuret paskana, niin laittavat siihen luultavasti paikan päälle.

Vierailija
14/17 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitäpä tekevät jos on jo juurihoidettu? aika moni hampaistani on 🙈 ei nyt ole muistikuvaa onko juuri tämä hammas

Vierailija
15/17 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitäpä tekevät jos on jo juurihoidettu? aika moni hampaistani on 🙈 ei nyt ole muistikuvaa onko juuri tämä hammas

Mulla lohkesi muutama viikko sitten juurihoidettu hammas. Laitoin itse siihen väliaikaisen paikan ja hammaslääkäri sanoi, että hyvin olen laittanut ja että paikka suojasi hyvin hammasta. Hammas paikattiin, ei tarvinnut poistaa.

Vierailija
16/17 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla lohkesi muutama viikko sitten juurihoidettu hammas. Laitoin itse siihen väliaikaisen paikan ja hammaslääkäri sanoi, että hyvin olen laittanut ja että paikka suojasi hyvin hammasta. Hammas paikattiin, ei tarvinnut poistaa.

Kerro lisää 😆 How?

Vierailija
17/17 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin laitettiin paikka vaikka aika syvältä lohkesi, hyvin on toiminut ja pysynyt.