Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein tänään positiivisen raskaustestin ja mies = lapsen isä on linnassa henkirikoksesta

Vierailija
12.06.2019 |

Tulee olemaan vielä ainakin neljä vuotta. Oon aina halunnut lapsia ja ollaan niitä suunniteltukin sitten kun mies vapautuu. Nyt vaan jostain syystä ei pillerit ole toimineet, oon saattanut ottaa epäsäännöllisesti mutta ei mitään isompia unohduksia ole sattunut kuitenkaan ja aika harvoin ollaan edes päästy p***maan, tää oli yllätys. En ole edes miehelle kertonut vielä, kun omat ajatukset niin solmussa. Tavallaan haluaisin pitää lapsen mutta liekkö arki sitten liian raskasta, käytännössä olisin yh lapsen ekat vuodet ja isä jäisi pakostakin lapselle etäiseksi.
Onko kellään kokemusta vastaavasta tilanteesta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten isä on kohta taas vankilassa.

Vierailija
2/11 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en harrasta wt-meininkiä.

Jaxuhali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea valitsemallasi tiellä :D

Vierailija
4/11 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sukulaisen mies joutui vankilaan. Niillä oli 2 lasta. Sukulainen haki itselleen rikoksettoman miehen tuon vankilan aikana.

Miksi kukaan tekee tahallaan lapsia vankilakundin kanssa.

Vierailija
5/11 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla Porvoon keskusvankilassa. Mäkin oon muuten sille raskaana.

Vierailija
6/11 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! Huippugeenit...ja todella huippua myös päästä tapaamaan isää vankilan perhehuoneeseen

Vierailija
7/11 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sukulaisen mies joutui vankilaan. Niillä oli 2 lasta. Sukulainen haki itselleen rikoksettoman miehen tuon vankilan aikana.

Miksi kukaan tekee tahallaan lapsia vankilakundin kanssa.

Ei ollut tarkoituksellinen raskaus kuten kirjoitin. En vaan ehkä haluais keskeyttääkään kun kuitenkin haluan lapsia myöhemmin ja oon jo yli 30v

Vierailija
8/11 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että geenit periytyy. Kokemusta on.

Vierailija
9/11 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät geenit olet valinnut. Entäs on mies tappaa seutaavaksi sinut tai sen lapsen?

Vierailija
10/11 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi lasta, enkä edes kertoisi miehelle. Tekisin kaikessa hiljaisuudessa abortin. En edes ystävilleni kertoisi mitään. Tuollaiset asiat kun ei tunnu pysyvän koskaan salassa, vaikka kuinka luottaisin ystäviin. 

Vierailija
11/11 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on neljä vuotta vankilassa, niin lapsi elää sitten ainakin kolmevuotiaaksi. Onhan sekin jo ihan hyvä alku.