Tein tänään positiivisen raskaustestin ja mies = lapsen isä on linnassa henkirikoksesta
Tulee olemaan vielä ainakin neljä vuotta. Oon aina halunnut lapsia ja ollaan niitä suunniteltukin sitten kun mies vapautuu. Nyt vaan jostain syystä ei pillerit ole toimineet, oon saattanut ottaa epäsäännöllisesti mutta ei mitään isompia unohduksia ole sattunut kuitenkaan ja aika harvoin ollaan edes päästy p***maan, tää oli yllätys. En ole edes miehelle kertonut vielä, kun omat ajatukset niin solmussa. Tavallaan haluaisin pitää lapsen mutta liekkö arki sitten liian raskasta, käytännössä olisin yh lapsen ekat vuodet ja isä jäisi pakostakin lapselle etäiseksi.
Onko kellään kokemusta vastaavasta tilanteesta?
Kommentit (11)
Minä en harrasta wt-meininkiä.
Jaxuhali.
Mun sukulaisen mies joutui vankilaan. Niillä oli 2 lasta. Sukulainen haki itselleen rikoksettoman miehen tuon vankilan aikana.
Miksi kukaan tekee tahallaan lapsia vankilakundin kanssa.
Taitaa olla Porvoon keskusvankilassa. Mäkin oon muuten sille raskaana.
Onnittelut! Huippugeenit...ja todella huippua myös päästä tapaamaan isää vankilan perhehuoneeseen
Vierailija kirjoitti:
Mun sukulaisen mies joutui vankilaan. Niillä oli 2 lasta. Sukulainen haki itselleen rikoksettoman miehen tuon vankilan aikana.
Miksi kukaan tekee tahallaan lapsia vankilakundin kanssa.
Ei ollut tarkoituksellinen raskaus kuten kirjoitin. En vaan ehkä haluais keskeyttääkään kun kuitenkin haluan lapsia myöhemmin ja oon jo yli 30v
Muista, että geenit periytyy. Kokemusta on.
Hyvät geenit olet valinnut. Entäs on mies tappaa seutaavaksi sinut tai sen lapsen?
En tekisi lasta, enkä edes kertoisi miehelle. Tekisin kaikessa hiljaisuudessa abortin. En edes ystävilleni kertoisi mitään. Tuollaiset asiat kun ei tunnu pysyvän koskaan salassa, vaikka kuinka luottaisin ystäviin.
Jos on neljä vuotta vankilassa, niin lapsi elää sitten ainakin kolmevuotiaaksi. Onhan sekin jo ihan hyvä alku.
Ja sitten isä on kohta taas vankilassa.