Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyttekö olemaan lomalla niin ettei tarvitse koko ajan suorittaa ja puuhastella?

Vierailija
12.06.2019 |

Siis niin että kokisit että on täysin Ok vaikka surffata vauva-av:lla pari tuntia?
Itse siis teen niin juuri nyt, mutta koko ajan painaa takaraivossa että pitäisi vaikka siivota tai tehdä jotain hyödyllistä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn. Ei minulla ole muuta velvollisuutta kuin kerrostaloasunnon hoito ja lapsille ruoan laitto ja senkin teen kerran päivässä. Teinejä kun ovat niin saavat muut ruokansa laitettua itsekin. Ylläpitosiivousta teen päivittäin ja se vie aikaa n 30min sisältäen keittiön siivouksen ruoan laiton jälkeen. Vuosisiivoukset tältä vuodelta ikkunanpesuineen on tehty.

Vierailija
2/4 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitänyt lomia tämän vuosituhannen puolella. Jonkun sitä pitää loisivien vasemmistolaisten eläminen kustantaa. Ikävä kyllä, se nakki osuu meille yrittäjille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/4 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Olen istunut tänäänkin koko päivän koneella enkä koe yhtään syyllisyyttä. Parvekkeelle pitäisi tehdä jotain ja hakea kukkia, mutta en ota siitäkään mitään stressiä. Stressaan aivan tarpeeksi töissä. 

Vierailija
4/4 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pystyn. Yleensä suunnittelen että jonkin projektin otan lomaksi työn alle, mutta ei aina tule aloitettua niitäkään. Kyseiset projektit kun nyt olisivat lähinnä omaksi riemuksi muutenkin, niin jos ei huvita ei tarvitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän