Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset meikattuna vs. saunanraikkaana

Vierailija
11.06.2019 |

On muuten huikea ero, oletteko huomanneet? Eipä ole kauneudesta enää tietoakaan, kun naamamaalit on pesty pois ja puristavat/kohottavat alusvaatteet jätetty uimalan pukkariin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa ei raikastu vaan suihkussa.

Vierailija
2/14 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pottunokkaisia ja persjalkaisia ovat. Riipputissit ja vyötärölihavuus siihen vielä päälle, niin johan on donna!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit pitäisi aina pitää uimahallissa. Siellä näkee todellisen ulkonäön. Siellä näkee myös, yrittääkö joku vedättää irtoripsillä tai tatuoiduilla kulmilla.

Vierailija
4/14 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teillä miehillä on sitten vaikeeta, ihan sääliksi käy. 

Vierailija
5/14 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffit pitäisi aina pitää uimahallissa. Siellä näkee todellisen ulkonäön. Siellä näkee myös, yrittääkö joku vedättää irtoripsillä tai tatuoiduilla kulmilla.

Niin miten näkee tuon vedätyksen? :D meinaakko että molemmat tippuu altaaseen?

Vierailija
6/14 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vielä nykyään on uusi 'meikitön' se, että pestään meikit pois vaikka on kestopigmentoinnit kulmissa ja luomissa, kestoväri tai ripsienpidennykset ripsissä ja sitten monet hehkuttavat kuinka luonnonkaunis on vaikka sekin on keinotekoista.

Vierailija
7/14 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni rakastaa minua saunapuhtaana, mutta kun laitan hiukset ja naaman kauniiksi, puen kauniit vaatteet ja hymyilen, niin hän ei saa silmiään irti minusta.

Yhdessä olemme olleet yli 20 vuotta.

Vierailija
8/14 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten vielä nykyään on uusi 'meikitön' se, että pestään meikit pois vaikka on kestopigmentoinnit kulmissa ja luomissa, kestoväri tai ripsienpidennykset ripsissä ja sitten monet hehkuttavat kuinka luonnonkaunis on vaikka sekin on keinotekoista.

Voi tsiisus, että sinulla on ongelmat!

Vierailija
9/14 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän mielestäni paremmalta ilman meikkiä. Meikit pestyäni mieheni usein toteaa "kaunis".

Ei olisi yhtikäs mitään peiteltävää saunanraikkaana.

N36

Vierailija
10/14 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mieluummin mä käytän sellasii vaatteita jotka sopii mulle ja ns. kaunistaa, ku huonosti istuvia tai vaatteita jotka ei imartele ollenkaan. tai välillä mulla on mitä vaan tyylii, mut kuitenki jotkut tietyt asiat jotka omasta mielestä sopii. miks pitäis pukeutua niin et jokainen selluliittimakkara olis keskiössä???

kyl uimahalleis yms. näkee alasti ihan kaikennäkösii naisii. näkee sellasii ylitimmejä teinikroppasia enimmäksee nuoria, sit näkee jtn 150 kilosii naisia ja normaaleja naissia selluliitteinee ja roikkuvine peppuinee. se on elämää..mun kauneusihanteessa noi ns. timmit ei oo niitä parhaan näkösiä myöskään... :DDDDD

uimapuku mulla on tosiaan ihan kamala, eli se päällä ei oo tarkotuskaan herutella kellekkää koska se on aika järkyttävä :D:DDDD

Vierailija
11/14 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, uimahallitreffeillä näkee naisen sellaisena miltä hän näyttää oikeasti ilman meikkiä ja muuta ehostusta, mutta millaisilla treffeillä näkee sitten miehen sellaisena kun hän on oikeasti?

Kun niin moni tuppaa olemaan ensin aivan ihana kumppani; hellä, huomaavainen ja romanttinen, mutta vuoden päästä paljastuukin usein se miehen todellinen olemus. Romantiikka ei kiinnosta ja muijan pitäisi olla tuomassa sämpylöitä ja kaljaa herrantertulle kun hän piereskelee sohvalla ja katsoo kolmatta päivää putkeen futisuusintoja. Ja samalla pyytää naista meikkaamaan enemmän. Millaisilla treffeillä tuon näkee? Kertokaa toki.

Vierailija
12/14 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutenki ihminen on useimmiten vaatteet päällä. siis isoimman osan elämästä. :D se on jopa tärkeempää miltä näyttää niin, kun ilman niitä vaatteita.

sitäpaitsi mun exä ainaki sano aina että parhaimmillaan oon alasti, vaikka olin sillonki ylipainonen. :D

Vierailija
13/14 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllähän sen eron huomaa miehissäkin. Saunanraikas vs. normiaamu.

Vierailija
14/14 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saunanraikasta naista kelpaa astua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän