Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä valittaa rahapulaa, ja sitten ostaa vajaan 200 euron kengät

Vierailija
11.06.2019 |

Olin todella äimistynyt, koska olen kutsunut hänet usein syömään kotiini, koska olen luullut hänen olevan tosissaan rahapulassa. Nyt huuhahdin, että sinähän olet melkoinen kroisos kun tuolla hintaa kengät ostat.
Tunnen itseni huijatuksi.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli 80% alennuksessa. 

Vierailija
2/17 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellä hintaa osti, siksi olen järkyttynyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edunvalvonta?

Vierailija
4/17 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahapula on suhteellista

Vierailija
5/17 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahojen vähyyttä valittavat eniten ne, joilla sitä rahaa on!

Rahaton ja köyhä ihminen ei tuo asemaansa esille, eikä julkisesti valita rahapulaansa.

Vierailija
6/17 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on säästänyt niihin. Jotkut ostaa mielummin kalliit pitkäikäiset kengät kuin halvat parin käytön kengät.

Vierailija
7/17 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin melko vähän rahaa, mutta ostin 8v sitten kengät 250e ja käytän niitä yhä lähes päivittäin.

Vierailija
8/17 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan kaikki ovat valmiita tulemaan ilmaiselle aterialle. Harvemmin vaan itse saa kutsun samaan.

Ei kannata olla sinisilmäinen kaikkien ystäviensä suhteen, kokemusta on itselläni aivan tarpeeksi.

Vierailija
9/17 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hän on lainannut rahaa minulta myös. Siksi en ymmärrä, että ostetaan jotain kallista ennen kuin maksetaan velat pois. 

10/17 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mää tunnen samanlaisen veijarin meidän opiskeluryhmästä, valittaa ettei ole varaa mihinkää, ees 3€ keilauskin tuntuu mahottomalta, sit hänel ollu melkein joka kuukausi uusi yli tonnin maksava älykännykkä ja hehkuttelee sitä kuinka paljon siinä olla muistia... kännykällä hän ei tee mittiä muuta kuin katselee striimejä!

Ei jessus mikä juntti, yritettiin saada kyseinen mies ees ostaan läppäreitä kännykän sijaan, kun on selvästi kiinnostunut peleistä niin tekisikin sitte tehoilla jotain, yhden vklopun suostu kokeilee, sit rages ja palautti kun ei osannu asennuttaa w10 pro, veikkaan että oli hänellä ware versio kun ei antanut mun sitä asennuttaa, tarjouduinkyllä, mutta kävi egon päälle liikaa, eikä raukkis kehdannut ottaa apua vastaan, turha jätkä, en pidä enää yhteyttä tollasee...

Vierailija
11/17 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkaat ihmiset ovat kaikkein itarimpia. Ystävistä otetaan kaikki mitä irti saadaan, mutta koskaan ei mitään vastapalvelusta tule, edes pieneen apuun, vaikkapa muuttohommisaa.

Kehuskellaan kyllä usein ostoksilla ja onnistuneilla kaupoilla.

Vierailija
12/17 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä niillä, kenellä on vähän rahaa, on opeteltavaa rahan käytössä. Ei ole varaa vuokraan/laskuihin/ruokaan, mutta ostetaan uusimmat puhelimet ja pelikonsolit, osamaksulla tietenkin.

Vierailija
13/17 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä maksanut kengistä edes puolta tuosta.

Vierailija
14/17 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä kans valitti köyhyyttä ja samaan aikaan näin että sillä oli uudet vaatteet ja kengät!

Vierailija
15/17 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhällä ei ole vara ostaa huonoa ja halvalla ei saa hyviä kenkiä. 

Vierailija
16/17 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostaa usein kalliita merkkivaatteita, niin silloin ei voi mielestäni valittaa omaa köyhyttään. Silloin se on valintakysymys, että mihin rahansa laittaa.

Tietysti jos harvoin ostaa vaatteita, niin silloin kannattaa satsata laatuun. Usein se laatu maksaa.

Vierailija
17/17 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti näitä "köyhiä", jotka valittava iltapäivälehdissä, kun monen tonnin tulot eivät riitä elämiseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi