Voiko 38-vuotiaan vaimon jättää yksin kotiin kolmeksi päiväksi?
Kaveri kutsui lapinreissuun enkä saa mistään vaimovahtia tuolle ajalle.
Kommentit (25)
Jos varaat viisi pulloa skumppaa ja 22-senttisen dildon, niin luulen, että pärjää yksikseen. Kannattaa tehdä kuitenkin tarkistussoittoja välillä.
En osaa kyllä sanoa noin pitkästä ajasta kerrallaan. voi käydä vähän mitä vaan tyypistä riippuen. Mulla on itellä 28vuotias ja sen oon jättäny yönyli nyt muutaman kerran viidessä vuodessa. Mutta toi mun on kyllä aika helppohoitoinen ja muutenkin rauhallinen tapaus.
Ehdottomasti ei voi, pyydä naapurin 23- vuotias komea yliopistossa opiskeleva poika kesätöihin vaimovahdiksi. Voit olla huoleti koko kesän omilla reissuillasi eikä tarvitse tehdä tarkistussoittoja, opiskelijat ovat todella motivoituneita ja päteviä kesätöissään.
Avaa ainakin kaikki purkit sille valmiiksi ja tankkaa auto.
Vettä kuppii ja nappuloita. Riistakamera huoneen nurkassa on myös oiva apuväline.
Jääkaappiin viilentymään useampi Fresita-pullo. Nappuloita lautaselle: useamman päivän huoneenlämmön kestäviä tapaksia vadille. Vaihdat kaukosäätimeen paristot ja Real Houswives of Beverly Hills eri kaudet pyörimään skriinille. Piilotat valmistiramisupurkkeja eri puolille asuntoa, niin vaimon aktiivisuustaso nousee satunnaisista notkahduksista ylös. Leikkaa kynnet ennen reissuun lähtöä, niin ei tule ikäviä raapimisjälkiä oviin. Tai muuallekaan.
Hyvin suunniteltu, puoliksi tehty kirjoitti:
Jääkaappiin viilentymään useampi Fresita-pullo. Nappuloita lautaselle: useamman päivän huoneenlämmön kestäviä tapaksia vadille. Vaihdat kaukosäätimeen paristot ja Real Houswives of Beverly Hills eri kaudet pyörimään skriinille. Piilotat valmistiramisupurkkeja eri puolille asuntoa, niin vaimon aktiivisuustaso nousee satunnaisista notkahduksista ylös. Leikkaa kynnet ennen reissuun lähtöä, niin ei tule ikäviä raapimisjälkiä oviin. Tai muuallekaan.
Tässä on jo pro ote.
Kannattaa varoa ettei naapurit tee ilmoitusta eläimen heitteillejätöstä. Noin vanhan voi kyllä jo viedä piikille,moni eläinlääkärikin suosittelee. Hankit nuoremman yksilön reissun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on jo pro ote.
😂😂 tyyppi kuvaili mun helvetin: fresitaa, tiramisut ja Real housewives.... tapakset menis, yhden päivän ajan.
Kolmen vuorokauden lapinreissu on pelkkää matkustamita!
Jätä vaimollesi pari tonnia käyttörahaa ja ole siellä lapissa ainakin pari viikkoa.
Kun palaat vaimosi suorastaan säteilee ja huono omatunto pakottaa vaimorukan palvelemaan sinua kaikin tavoin koko loppuvuoden. Koska joillekin naisille "vieraan" saaminen on isokin juttu.
Kaunista ja kiihkeää naista pitää aina vahtia.
Vaimo on sosiaalinen eläin, eikä viihdy noin pitkiä aikoja yksin. Laittakaa vaikka vaimot yhdessä johonkin kivaan kylpylään reissunne ajaksi, niissä on kokenut henkilökunta joka osaa hoitaa vaativampiakin vaimoja.
Eikös sitä sanota, että erossa voi olla ensisijaisesta huoltajastaan päivä per ikävuosi. Tämän perusteella voisit jättää vaimon kotiin reippaaksi kuukaudeksi.
Käyköhän vaimo kysymässä naapurin Pekalta?
Voiko se ruveta raapimaan huonekaluja tai ripuloimaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on jo pro ote.
😂😂 tyyppi kuvaili mun helvetin: fresitaa, tiramisut ja Real housewives.... tapakset menis, yhden päivän ajan.
Mun taivaan ☀️, saisikin olla joskus kolme päivää yksin noilla setelillä.
Mieheni jätti minua yksin usein ja lähti matkoille. Kerran kokosin omat tavarani ja lähdin. Hän soitteli palattuaan perääni ja kyseli, mitä hän on tehnyt. Vastasin hänelle, että ei ole siitä kyse mitä hän on tehnyt, vaan siitä mitä hän on jättänyt tekemättä. Olin muuttanut. Kaikkeen ei pidä suostua. Mies ei välittänyt minusta pätkääkään, mutta rahani kyllä kelpasivat hänelle, vaikka hänellä oli itselläkin hyvät tulot.
En suosittele. Siellä on naapurin Raine heti ”vahdissa”.