Nainen! Täytätkö nämä parisuhdekriteerit?
A) Haluat seksiä suurin piirtein kerran päivässä tai ainakin useimpina päivinä viikossa. Seksi saa olla vähän pervoa, ja olet kokeilunhaluinen. Seksuaalinen alistuminen onnistuu.
B) Osaat kunnioittaa kumppanisi oman tilan ja ajan tarvetta ja haluat varmistaa, että hän saa olla yksin rauhassa tarpeeksi.
D) Olet hyvä puhumaan asioista suoraan ja pyytämään, mitä tarvitset. Et pelaa arvailupelejä tai uhriudu asioista, joihin suostut vastentahtoisesti.
E) Tykkäät yöelämästä ja taidetapahtumista ja nautit mielelläsi kaupunkikulttuurin tarjonnasta vapaa-ajallasi kotona löhöämisen sijaan, mutta osaat tehdä juttuja myös yksin tai ystäviesi kanssa etkä vaadi kumppaniasi aina mukaan.
Kiitos paljon vastauksista. Voit kertoa oman ikäsi ja elämäntilanteesi, jos haluat.
Kommentit (50)
Täytän kaikki kriteerit. Useimmat miehet eivät tunnu täyttävän vastaavia kriteereitä, ja siksi olen sinkku.
N26
En täytä. 36 vuotias nainen.Naimisissa.15,5 vuotta yhdessä.
A, B ja C täsmäävät, D ja E eivät.
Olen naimisissa ja ikää 34v.
Vierailija kirjoitti:
En.
N30
Etkö mitään näistä? Oletko parisuhteessa vai sinkku?
Vierailija kirjoitti:
En täytä. 36 vuotias nainen.Naimisissa.15,5 vuotta yhdessä.
Täytätkö mitään kriteereistä?
Täytän kaiketi, vaikka lista kuulostaakin vähän ärsyttävälle :D olen 23v ja onnellisessa parisuhteessa.
Minulla on kyllä aikalailla erilaiset kriteerit parisuhdenaiselle.
M35
Muut kyllä, mutta kohta E ei natsaa.
N32
Vierailija kirjoitti:
Täytän kaiketi, vaikka lista kuulostaakin vähän ärsyttävälle :D olen 23v ja onnellisessa parisuhteessa.
Ymmärrän, että voi kuulostaa ärsyttävältä. :) Piti vain muotoilla nämä mahdollisimman täsmällisesti.
D ja E ei täsmää mutta muuten kyllä. Ehkä siksi olen varmaan ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
N30
Etkö mitään näistä? Oletko parisuhteessa vai sinkku?
D:n. Muita en ollenkaan tai vain osittain.
Eronnut olen.
N30
Muuten täytän, mutta seksiä en jaksa harrastaa joka päivä. Pari kertaa viikossa max jos ei ole joku erityinen kuherruskausi meneillään. Mulle joku vähän matalaviettisempi kuin ap, niin toimii.
En. Inhoan suutelemista ja yöelämä on no-no, haluan asua metsässä, en kaupungissa. Olen kyllä umpikinky, alistuva masokisti ja äärimmäisen ratkaisukeskeinen.
Muuten joo mutta mulla ei ole kavereita ja vietän kaiken aikani yksin. En ole koskaan seurustellut koska tissit aa-kuppia ja naama ruma. N30
Korjaus otsikkoon: Nainen! Täytätkö nämä kevytsuhdekriteerit?
Vierailija kirjoitti:
Muuten täytän, mutta seksiä en jaksa harrastaa joka päivä. Pari kertaa viikossa max jos ei ole joku erityinen kuherruskausi meneillään. Mulle joku vähän matalaviettisempi kuin ap, niin toimii.
Ja N39
En mutta olenkin sinkku omasta tahdostani. Aina jos aletaan laittamaan jotain tuollaisia kriteerejä se saa karvani pystyyn.
C) Nautit erittäin paljon suutelemisesta ja läheisyydestä.
(Yksi unohtui välistä.)