Kuinka moni katuu, kun äänesti SDP:tä
Kommentit (46)
Rakastan vasemmistoliittoa ja Li Anderssonia. Kiitos Antti Rinne, kun saimme hyviä nuoria naisministeriöitä, eikä Teuvo Hakkaraista ulkoministeriksi!
Rinteen vihervasemmisto hallitus on ollut vallassa alle viikon, ja jo nyt se on Suomen historian vihatuin hallitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha ja tämänkin ketjun tuli pilaamaan joku vasemmistolainen hamppuhattupää, koska ne persut nyt vaan on niin kamalia ihmisiä!
Lue persunössö otsikko ennenkuin tulet piipittämään kuin raivotautinen natsitorakka. Tämä on suunnattu vasemmistoa äänestäneille.
Siis mitä? Se, että joku kritisoi jotakin vasemmistopuoluetta, etenkin pääministeripuoluetta, se ei ole hyökkäys poliittista vasemmistoa vastaan. Näillä on valtava ero. Minä en ole perussuomalainen, enkä tietääkseni mikään natsikaan.
En todellakaan kadu. Saadaan se Suomi takaisin jossa itse vartuin: tulevaisuuteen uskova, yhteistä hyvää tavoitteleva tasa-arvoa kaikissa muodoissaan toteuttava ystävällinen, huolehtiva, luontoa rakasta perinteinen suomalainen Suomi.
Ei kiinnosta tippaakaan mitä uhkakuvia maalailevat, yhteisyyttää ja suomalaisten suomalaisuutta amerikkalaisten ja vieraiden populistimallien mukaisesti repivät negailijat ajattelevat. hehän eivät rakenna, he vain räksyttävät ja huutavat netissä.
Lapsiperheköyhyys vähenee ja olen hyvin tyytyväinen, että äänestin Maria Guzeninaa, vaikkei hän päässyt ministeriksi.
Vierailija kirjoitti:
Rinne kaatuu hallituksineen saappaat jalassa alle vuodessa. Alkaa olla ylivoimaisesti Suomen vihatuin ihminen.
Vuodessa ehtii tehdä aivan liian paljon vahinkoa suomalaisille.
Kuukausikin on liian pitkä aika tämän ilmiöhallitukselle, mitä pikemmin tämä läävä kaadetaan sitä parempi.
Vierailija kirjoitti:
Rinteen vihervasemmisto hallitus on ollut vallassa alle viikon, ja jo nyt se on Suomen historian vihatuin hallitus.
Vihaajat ovat äänekkäitä ja heillä on iltapäivälehdet hallussaan. Appelsiini, Haapala ja Varjus huutavat minkä kerkiävät ja lietsovat kansaa persujen ja kokkareiden käskystä.
Totuus on ihan toinen.
Vierailija kirjoitti:
Lapsiperheköyhyys vähenee ja olen hyvin tyytyväinen, että äänestin Maria Guzeninaa, vaikkei hän päässyt ministeriksi.
Huutonaurua kun hekin huomaavat että polttoaineen hinta kasvaa, ruoan hinta kasvaa ja pahimmassa tapauksessa asuvat vielä jossakin muualla kuin kaupungissa ja omakotitalossa.
0,7% henkilömitoitus lakiin. Olen tyytyväinen,
T. Perushoitaja
Vierailija kirjoitti:
Kasvava työttömyys lisää kaikkien köyhyyttä, ei vähennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaajat ovat äänekkäitä ja heillä on iltapäivälehdet hallussaan. Appelsiini, Haapala ja Varjus huutavat minkä kerkiävät ja lietsovat kansaa persujen ja kokkareiden käskystä.
Totuus on ihan toinen.
Vai että nyt persuilla on media hallussaan, vaikka media ei muuta tehnytkään ennen vaaleja kuin kritisoi ja kaivoi kaikki mahdolliset kannatotot kannatusta laskevalla tavalla, nyt se vain näyttäytyy tuollaisena koska persujakin käsitellään enenevissä määrin tasavertaisesti muihin nähden, koska puolueellinen kampanja ei toiminut ja pelätään seuraavai vaaleja. Kyllä tämän ihan kaikki on huomannut, turha on kääntää asioita päälaelleen.
Vierailija kirjoitti:
Rinne kaatuu hallituksineen saappaat jalassa alle vuodessa. Alkaa olla ylivoimaisesti Suomen vihatuin ihminen.
Anastaja-Ana, valepukki, kakkaukki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutonaurua kun hekin huomaavat että polttoaineen hinta kasvaa, ruoan hinta kasvaa ja pahimmassa tapauksessa asuvat vielä jossakin muualla kuin kaupungissa ja omakotitalossa.
Eiköhän kuka tahansa normaalijärkinen ja peruskoulun käynyt ihminen ymmärrä, mitä eroa on oikeistopolitiikalla ja vasemmistopolitiikalla.
Tietty sun myöhäisheränneissä fantasioissa SDP:n äänestäjät tuntevat olonsa hurjan petetyiksi kun verotus ei kevenekään!
Olen työtön ja toivon, että saan pian töitä, että Rinne saa 60 000 uutta työntekijää. Itkin ilosta, kun työttömien kyykytys on nyt loppu. Ed. hallitus polki minut maanrakoon ja nyt voin nousta ylpeänä ja iloisena aktiivimallivankilasta koulutus tai muihin tukitoimiin.
Porkkanat (hallituksen arvostus ja tuki) todellakin toimivat HUOMATTAVASTI paremmin kuin Orpon kova keppi.
Uskon, että tässä arvoilmapiirissä työllisyys paranee HUOMATTAVASTI helpommin - olen itse niin huojentunut ja iloinen tästä uudesta hallitusohjelmasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kuka tahansa normaalijärkinen ja peruskoulun käynyt ihminen ymmärrä, mitä eroa on oikeistopolitiikalla ja vasemmistopolitiikalla.
Tietty sun myöhäisheränneissä fantasioissa SDP:n äänestäjät tuntevat olonsa hurjan petetyiksi kun verotus ei kevenekään!
Muistellaan tätä keskustelua seuraavien vaalien alla.
Tuskin monikaan ymmärtää vielä katua. Ja mitä se meille kuuluu vaikka seuraavat 30 vuota otettaisiin lisää velkaa. Lapsemmehan siitä kärsivät jollei pallo tuhoudu sitä ennen.
SDP ei olisi voittanut vaaleja ilman ay-liikkeiden miljoonien eurojen panostusta heidän mainoksiin. Veikkaan että kyllä ne ainakin sen 0,2%-yks. vaikuttivat tulokseen, jonka turvin hädintuskin vaalit voittivat.
Piipittäjäpersujen kitinä todistaa, että Suomella on vihdoin hyvä hallitus.
Lue persunössö otsikko ennenkuin tulet piipittämään kuin raivotautinen natsitorakka. Tämä on suunnattu vasemmistoa äänestäneille.