Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies ikinä ”yllättänyt” ja tuikkassut sisään ilman kumia?

Ppp
11.06.2019 |

En tiedä mikä tän viestin pointti on, ehkä vaan purkaa ajatuksia koska on hiukan sekava olo :D Tapailin nelisen vuotta sitten yhtä miestä jonkun aikaa. Olimme juuri harrastaneet seksiä ja siinä yhä makoiltiin alasti sitten sängyllä. Jotain siinä sitten varmaan kiehnättiin ja mies käväisi sisällä ilman kumia kertaalleen. En kai mitään kummempaa tilanteessa ajatellut, tiesin että yksi työntö nyt ei varmaan saa haikaraa tuomaan sitä nyyttiä (tai no, kai joku on yhdestä työnnöstäkin raskautunut.. :D), en muista että oisin siitä mitenkään pahoillani edes ollut, tämän jälkeen myöhemmin oli pari kertaa kun saatettiin esileikin aikana hetken olla ilman kumia, tosi typerää tiedän, mutta kaiketi pää oli sekasin kun oli ihastunut.

En tätä koko ”kerran tuikkasua” edes ollu muistanut moneen vuoteen, kunnes jossain keskustelussa kysyttiin jotain seksimokia/kokemuksia tai jotain, ja tuosta mainitsin. Tuli sitten muutama kommentti, jossa minulle ilmoitettiin että ”kai tiedät että tuo on raiskaus”. No, en sitä ollut ikinä niin todellakaan ajatellut, en edelleenkään, koska en ollut tilanteessa moksis ja myöhemmin oltiin yhdessä ilman kumia, mutta SILTI nyt päässä pyörii ajatus että pitäisikö minun nyt olla loukkaantunut/ahdistunut tapauksesta, pitääkö minun nyt ajatella että okei, mut on raiskattu? Moni sitten oli toki myös kommentoinut että miksi annan jonkun puolestamielensäpahoittajan vaikuttaa omaan ajatusmaailmaani, ja että kyseessä ei nyt ole raiskaus kuitenkaan. Olen vain sellainen ihminen, että muiden sanat jää kalvamaan mieltä :D jos minulle ei olisi tuota kommenttia ikinä sanottu, en edes muistaisi tätä tuikkaustapahtumaa ja elelisin huolettomana :D

Noh, tähän saa kertoa omia kokemuksia !

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein miehen kanssa alkuleikit ja alkuyhdyntä ilman kumia. Kumi päälle puolessavälissä ja sitten finaaliin. Lapsi ei olisi katastrofi..

Vierailija
2/13 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein miehen kanssa alkuleikit ja alkuyhdyntä ilman kumia. Kumi päälle puolessavälissä ja sitten finaaliin. Lapsi ei olisi katastrofi..

no mut jos oma pitkäaikanen kumppani niin ehkä eri asia :D me vasta tapailtiin sillon, myöhemmin alettiin seurustella tosin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh...me leikittiin "sido minut ota minut" leikkiä. Olimme sekstailleet useasti ja aina käyttäneet kumia. Nyt sitten olin käsistä ja jaloista kiinnitettynä sänkyyn silmät peitettynä ja suurengas remmillä kiinnitettynä suuhun. Odotin että homma alkaisi kuten aina rintojen hyväilyllä, haarovälin nuolemisella ja ja hyväilyllä. Lisäksi mies aina "kostutti" kondomilla varustetun kalunsa suussani ennenkuin työntyy sisääni.

Tällä kertaa mies kuitenkin ilmoitti että tänään leikitään uhkista ja hän antaa 10minuuttia minulle aikaa irroittautua tai hän panee minua ilman kortsua ja laukeaa sisääni taisuuhuni. Sitten katsotaan tuleeko vauva vai ei. Sain paniikin ja yritin riuhtoa itseäni irti henkeni kaupalla. Huutaakin yritin, mutta suurengas suussa huuto on vain uuuh, uuuh huutoa eikä ääntä tule. Lisäksi sylkeä ja kuolaa erittyy huutaessa niin että tuntuu että hukkuu ja pitää erikseen keskittyä nielemiseen. 10min kului enkä päässyt irti, en edes saanut silmälappuja pois silmiltäni. Mies työnsi kalunsa ensin renkaalla levitettyyn suuhuni ja tunsin kielellä ja mausta( kumin makua ei tullut) että kortsua ei todellakaan ole. Sen jälkeen minua pantiin ja yritin kaikkeni etten laukeaisi, sillä jotsnkin tuntui siltä että, oma laukeamiseni varmistaisi raskauden. Pystyin vastustelemaan muutaman minuutin kunnes itselleni tuli orgasmi ja mies laukesi vähän ajan päästä itsekin.

Kun minut päästettiin irti luulisi että olisin ollut super kiukkuinen, mutta kun olin itsekin saanut, olo oli raukea enkä sitten alkanut mesomaan. Seuraavana päivänä heräsin todellisuuteen ja sitten jännitin kuukauden tulinko raskaaksi vai en. Tästä oppineena hankin pillerit ennen seuraavia mooniksia, ja annoin miehelle luvan panna ilman kumia jos vain vakuuttaisi ettei tartuta minuun mitään tauteja. Sekstailtiin melkein 2 vuotta, kunnes hän löysi vakituisen kumppanin.

Vierailija
4/13 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kaksi kertaa. Ensimmäisen ja viimeisen.

Vierailija
5/13 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ummhhh okei.. 😅

Vierailija
6/13 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä olisi tullut edes mieleen, että tuo voisi olla jonkun mielestä RAISKAUS.

Mitä vttua?

N26

Vierailija
7/13 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä olisi tullut edes mieleen, että tuo voisi olla jonkun mielestä RAISKAUS.

Mitä vttua?

N26

näin mulle muutama sanoi jodelissa tosiaan, ja kun vähän kyseenalaistin niin mun kommentti miinustettiin pois. asia vois olla ehkä eri jos mies ois vaikka ottanut kondomin pois salaa kesken aktin tms, mut kun tässä vähän erilainen tausta 😅 joo, tuikkas varottamatta sisään mutta myöhemmin oltiin silti ilman kumia

Vierailija
8/13 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kvg. On rikos.

Vierailija
9/13 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi ajatus, että kumilla voisi suojautua raiskaus syytöksiltä.

Vierailija
10/13 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi ajatus, että kumilla voisi suojautua raiskaus syytöksiltä.

?? nyt en ymmärrä

Vierailija
11/13 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa altistaa toisen  ilman toisen suostumusta raskaudelle ja sukupuolitaudeille. Aika vakavia asioita ne, ei tuollaista voi vähätellä.

Vierailija
12/13 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuossa altistaa toisen  ilman toisen suostumusta raskaudelle ja sukupuolitaudeille. Aika vakavia asioita ne, ei tuollaista voi vähätellä.

Toki, mutta koen että tilanne ehkä tässä ollut vähän eri, kun kuitenkin myöhemmin hommailtu ilman suojaa.

Vierailija
13/13 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vttua?

N26

No näitä raiskauksen huutajia nyt on nykyään vähän joka paikassa. Yhteistä on vain se, että mies on aina syyllinen ja nainen uhri.

Ymmärrät varmaan nyt vähän paremmin miehiä, jotka ryhtyvät ylivarovaiseksi kaikkeen naisiin ja seksiin liittyvän kanssa. Mitään tuomiota kun ei edes tarvita. Miehen elämän voi tuomita pelkillä syytöksillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi