Mitä nainen sitten avioliitolta haluaa?
Mitkä ovat ne asiat joita nainen luonnostaan haluaa elämässä ja parisuhteessa tehdä, kun mies siinä joutuu tai pakotetaan tekemään jopa tasa-arvoisesti puolet asioista joista mikään ei ole ollenkaan miehelle ns. Luonnollisia joita missään määrin kukaan mies haluaisi vapaaehtoisesti tehdä. Iskä.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida haluta mitään
Haluaa, että mies palvoo naistaan toisena päivätyönään? Avaa ovet, auttaa takin päältä ja tuolin alle. Löysää kukkupurkin kannen, passaa, antaa rahaa äkillisiin shoppailukuluihin, hieroo jalkoja raskaan työpäivän jälkeen, jne. kyllähän noita vaatimuksia riittää.
Kurkkupurkin kanssa tosiaan tarvii joskus apua.
...jatkan: en vain ole ymmärtänyt, että kurkkupurkin avaaminen on palvontaa.
meillä minä avaan kurkkupurkit. Vaikka mies onkin kaikessa muussa voimakkaampi niin minulla vahvempi puristusvoima.
T.N24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida haluta mitään
Haluaa, että mies palvoo naistaan toisena päivätyönään? Avaa ovet, auttaa takin päältä ja tuolin alle. Löysää kukkupurkin kannen, passaa, antaa rahaa äkillisiin shoppailukuluihin, hieroo jalkoja raskaan työpäivän jälkeen, jne. kyllähän noita vaatimuksia riittää.
Kurkkupurkin kanssa tosiaan tarvii joskus apua.
...jatkan: en vain ole ymmärtänyt, että kurkkupurkin avaaminen on palvontaa.
meillä minä avaan kurkkupurkit. Vaikka mies onkin kaikessa muussa voimakkaampi niin minulla vahvempi puristusvoima.
T.N24
Eli palvot miestäsi, mahtavaa ;)
Niin kauan avioliitossa menee kaikki suht` hyvin, kunnes vaimo alkaa haluta lapsia. Lasten saamisten jälkeen on mies pallo jalassa janainen alkaa paisua muodottomaksi. Olen seurannut läheltä kymmenien avioliittojen kariutumista. Mies haluaisi seksiä ja kun sen saanti alkaa olla isojen lupausten takana. Mies pettää heti kun ensimmäinen tilaisuus tulee. Siitä se avio-onnen loppu yleensä alkaa.
Kalmanmies kirjoitti:
Niin kauan avioliitossa menee kaikki suht` hyvin, kunnes vaimo alkaa haluta lapsia. Lasten saamisten jälkeen on mies pallo jalassa janainen alkaa paisua muodottomaksi. Olen seurannut läheltä kymmenien avioliittojen kariutumista. Mies haluaisi seksiä ja kun sen saanti alkaa olla isojen lupausten takana. Mies pettää heti kun ensimmäinen tilaisuus tulee. Siitä se avio-onnen loppu yleensä alkaa.
Jos noilta naisilta kysytään, niin he kertovat miten mies taantui märiseväksi mieslapseksi, joka on mustasukkainen omien lastensa saamasta huomiosta ja joka viettää vapaa-ajat muualla kuin kotona. Mies mankuu seksiä, mutta nainen näkee edessään suu väärällään vaativan laiskamadon. Ei se seksi sellaisen kanssa kiinnosta. Kuten varmaan olet huomannut, niin nainen laihtuu entisiin mittoihinsa kun on päässyt energiasyöpöstä eroon.
Naisilla ei tosiaankaan ole mitään luonnollista halua lattianpesuun ja sukkapyykkiin.
Siksi tälle provoketjulle 0/5
Edelleenkään ei kuulu vastausta siihen mitä ovat nämä miehelle epäluonnolliset asiat, joihin naiset pakottaa?