Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mopokortti

Vierailija
11.06.2019 |

Oon tällä hetkellä mopokoulussa ja oon maksanu ajokorttilupamaksun jonka ne anto mulle sieltä mopokoulusta (35€) ja sitte oon maksanu perusmaksun (250) ja siihen kuuluu teoriaopetus, oppimateriaali, ajotunnit (2 tuntia) sekä muut autokoulupalvelut.

Sitte se sano että ku meen teoriakoetta tekemää tarviin sinne esim. passin mukaan mutta tarviiko siitä teoriakokeesta maksaa? Vai onko se maksettu tossa laskussa jo valmiiks? Ku netistä oon lukenu nii jotku on sanonu että pitää maksaa teoriakokeesta eriksee ja jotkut on sanonu että ei.

Sitte pitää maksaa 63€ kuljettajantutkinto- ja ajokorttimaksu jota en oo vielä maksanu mutta se sano että sen voi maksaa sitte samalla ku tekee ajokoetta paikanpäällä nii maksan sen sillon.

Ja oon ihan pihalla tästä koko hommasta. Pitääkö mun käydä poliisiasemalla täyttämässä joku lupa tai jotain? Vai onko se toi ajokorttilupamaksu 35€ jonka oon jo maksanu.

Eli pitääkö mun enää tehä muutaku maksaa se 63€ kuljettajantutkinto- ja ajokorttimaksu? Vai onko muuta maksettavaa/täytettävää?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi en osaa vastata kysymykseesi mutta ompa vaikeaksi mennyt. Itse kun mopokortin sain, riitti teoriakoe ja olikohan maksu 50-70e.. Sääli.

Vierailija
2/7 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy sieltä autokoulusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii kai se on pakko. Mutta sen takia kysyin täältä että jos löytyis vastauksia ettei tarviis kysyä sieltä autokoulusta. Ne varmaa luulee että en oo kuunnellu mitää mutta ne ei ite vaa oo kertonu mistää mitää.

Vierailija
4/7 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi en osaa vastata kysymykseesi mutta ompa vaikeaksi mennyt. Itse kun mopokortin sain, riitti teoriakoe ja olikohan maksu 50-70e.. Sääli.

Onhan toi vähä ärsyttävää ku maksaa paljo enemmän mitä ennen mut ei voi valittaa. Joko ostaa sen tai ei.

Vierailija
5/7 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeetä rahastusta. Kun olin teini 80-luvulla mitään kortteja tarvittu, ei tarvinnut kai ottaa edes mitään vakuutuksia muistaakseni, en ole täysin varma. Kypärä pakko oli jo silloin.

Vierailija
6/7 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin kyllähän se ajokortti maksaa jotain. Kun kaikki muu on kunnossa niin poliisille tai nykyään A-katsastukselle pitää maksaa kortista kun käy sen tilaamassa.

Vierailija
7/7 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...niin kyllähän se ajokortti maksaa jotain. Kun kaikki muu on kunnossa niin poliisille tai nykyään A-katsastukselle pitää maksaa kortista kun käy sen tilaamassa.

Eli ku oon läpässy käsittelykokeen mun pitää tilata ajokortti jostain? Vai tilaako se autokoulu sen mulle. Ja paljon sellane maksaa? Ja jos se pitää tilata ite nii mistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä