Walk in tatuointi -kysymyksiä
Olisin ekaa kertaa mahdollisesta menossa ottamaan walk in päivänä tatuoinnin. Pitääkö sinne marssia valmiin suunnitelman kanssa, vai voiko mennä tyyliin luonnoksen kanssa, jota artisti sitten parantelee tms? Mietin vaan, kun tuollainen erikoispäivä, että onko niillä siellä aikaa käydä joka asiakkaalle piirtelemään ja suunnittelemaan :D
Kommentit (9)
Eipä mua kiinnosta mitä muut ajattelee ja aihe on itselle sellainen, johon en takuulla koskaan kyllästy. 50€ maksaa 6x6 kokoinen kuva.
ap
Se maksaa sit kakskyt kertaa tuon kun haluat sen pois. Jos kuitenkin meet, mieti tarkkaan mikä on sulle itelle ok ja mikä ei. Tod näk tatuoija haluaa mahd paljon rahaa, eli haluaa tehdä mahdollisimman ison tatuoinnin. Mieti missä sun raja menee. Lycka till!
yleensä on myös valmiita kuvia.. yleensä saa mennä oman simppelin ja mustavalkoisen kuvan kanssa. ei liikaa yksityiskohtia
Otin ensimmäisen tatuointini ihan ex tempore walk in-päivänä, menin kaverille tueksi, kun hän halusi tatuoinnin. Siinä hetki kehiteltiin ideaa - minua ajatus tatuoinnista oli kiinnostanut jo pitkään, mutta aihe oli vähän hakusessa. Sopiva kuva löytyi ja ei muuta kuin hommiin. Tatskasta tuli oikein hieno, saatan lisätä siihen vielä jotain yksityiskohtia, ja ne luvattiin minulle edullisesti. Toinen tatska tuli melkein yhtä "vahingossa". Olin taas samalla studiolla kaverin kanssa, niin tatuoija sanoi, että vedetääs sullekin tähän pakettihintaan jotakin. Siihen minulla oli jo idea, ja niinhän se sitten tapahtui.
Yleisesti noista tiedän, että sinne voi mennä oman piirroksen / kuvan kanssa tai valmiista kuvista voi valita. Ihan hyvä kokemus mun mielestäni. Lapsenikin aikovat käydä tuossa tietyssä paikassa seuraavana walk in-päivänä ottamassa kuvat.
Itse suunnittelin pitkään ekan tatuoinnin ottamista ja sitten marssin walk in päivänä sitä hankkimaan. (Kuva oli niin simppeli, että kuka vain kyseisessä liikkeessä osasi tehdä sen). Eivät sitten suostuneet te tekemään ensikertalaiselle walk in:inä vaan varattiin aika parin viikon päähän (pieni kuva niin aika löytyi). Eli tähän kannattaa varautua. Aika nopeastihan ne sen kuvan suunnittelee paikan päälläkin mutta walk inin idea on, että kuva on pieni ja selkeä, koko käden hihaan siis on pakko varata aika, mutta pienemmän voivat (ehkä-varauksella) suunnitella paikan päällä.
Vierailija kirjoitti:
Se maksaa sit kakskyt kertaa tuon kun haluat sen pois. Jos kuitenkin meet, mieti tarkkaan mikä on sulle itelle ok ja mikä ei. Tod näk tatuoija haluaa mahd paljon rahaa, eli haluaa tehdä mahdollisimman ison tatuoinnin. Mieti missä sun raja menee. Lycka till!
Walk inissä on se idea, että tatuointi maksaa X euroa (varmaan jotakuinkin 50 - 120€) joten ei ne mitään koko selkää ala siinä tatuoida, ja ainakin minulle ja tutuilleni on tehty juuri sen kokoiset kuin asiakas haluaa. Olipa kyseessä walk in tai tilattu aika.
Joo, poistaminen maksaa, mutta miksi aina pitää olla olettamus, että tatuointia katuu?
Vierailija kirjoitti:
Otin ensimmäisen tatuointini ihan ex tempore walk in-päivänä, menin kaverille tueksi, kun hän halusi tatuoinnin. Siinä hetki kehiteltiin ideaa - minua ajatus tatuoinnista oli kiinnostanut jo pitkään, mutta aihe oli vähän hakusessa. Sopiva kuva löytyi ja ei muuta kuin hommiin. Tatskasta tuli oikein hieno, saatan lisätä siihen vielä jotain yksityiskohtia, ja ne luvattiin minulle edullisesti. Toinen tatska tuli melkein yhtä "vahingossa". Olin taas samalla studiolla kaverin kanssa, niin tatuoija sanoi, että vedetääs sullekin tähän pakettihintaan jotakin. Siihen minulla oli jo idea, ja niinhän se sitten tapahtui.
Yleisesti noista tiedän, että sinne voi mennä oman piirroksen / kuvan kanssa tai valmiista kuvista voi valita. Ihan hyvä kokemus mun mielestäni. Lapsenikin aikovat käydä tuossa tietyssä paikassa seuraavana walk in-päivänä ottamassa kuvat.
Unohdin lisätä, lapseni ovat jo 12 ja 14.
Noissa walk-ineissä ei tosiaan mitään spesiaalia saa.
Valmiista kuvastosta valitaan, poikkeuksena tosiaan voi saada jonkun hyvin yksinkertaisin ja selkeän oman kuvion.
Jos haluat että omaa luonnostasi parannellaan ja asiaa vatvotaan edestakaisin ja että haat täsmälleen haluamasi laisen leiman, siihen pitää varata erikseen aika ja sehän sitten maksaa ihan erisummia.
Älä ota. Ne ovat rumia. Kadut vanhempana. Vain elämänkoululaiset ottavat ihoonsa mustetta. Käytä raha johonkin järkevämpään ja sitä paitsi, paljonko moinen humpuuki edes kustantaa?