Ykkösolut raskaana ollessa
Olen tähän asti juonut hieman (2-6 pulloa) keskiolutta saunan jälkeen rentoutuakseni koska stressi on vaaraksi sikiönkehitykselle. Miehen mukaan pienetkin määrät ovat haitallisia, joten ajattelin hänen mieliksi vaihtaa ykkösolueen. Onko se tarpeellista?
Olen viikolla 28 ja saunotaan 3-4 kertaa viikossa.
Kommentit (6)
Uskomatonta hysteriaa. Minä join molempien raskauksien aikana itseni humalaan joskus jopa useita kertoja viikossa niin väkevillä kuin myös viinillä ja vahvoilla oluilla, eikä kummallekaan lapselle koitunut mitään terveyshaittoja, vaikka usein myös sammuin juomisen takia. Olen tosin mies.
Kysymys ehkä kuuluu, miksi se on niin välttämätöntä saada sitä olutta raskausaikana? Et voi olla ilman eli olet riippuvainen eli alkoholisti. Säälin tulevaa lastanne jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta hysteriaa. Minä join molempien raskauksien aikana itseni humalaan joskus jopa useita kertoja viikossa niin väkevillä kuin myös viinillä ja vahvoilla oluilla, eikä kummallekaan lapselle koitunut mitään terveyshaittoja, vaikka usein myös sammuin juomisen takia. Olen tosin mies.
Raskausaikana monikin päätyy juopottelemaan, kun tajuaa että itsenäinen oma elämä on ohi, ja liki 20 vuoden jatkuva rahanmeno ja perhehelvetti alkaa. Siinä tilanteessa on ihan normaalia, että mies haluaa vain juoda itseltään tajun kankaalle päivittäin.
Raskaana ollessa ei pisaraakaan alkoholia!! Juo vettä janoosi. Rentoutua voi muutenkin, kuin juomalla.
Vaihda alkoholittomaan olueeseen, jos on ihan pakko juoda jotain olutta. Suosittelen stressin lääkitsemisen sijaan tunnistamaan aiheuttajat ja tekemään tarvittavia elämänmuutoksia.
Mäne muuvvalle rovvommaan