Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Paha" kahvi

Vierailija
11.06.2019 |

On täysin makuasia.
Jo lapsuudesta muistan järkytyksen kun Paulig-kodin kasvattina vierailin Osuukauppa-mummolassa. Ihmettelin että miten ne voivat sitä Katriinaa juoda.
Vstaava kokemus Lidlistä. En tykännyt yhtään. Sitten luin baristojen kahvivertailun. En vaan ymmärtänyt että se testivoittaja onkin parasta!
Ja hyvä vinkki jos ostaa "väärää" makua. Sen voi käyttää pikkuhiljaa "oikean" jatkeena.
Ja psykolle tiedoksi että Lidlistä saa esim. Pauligin kahveja. Psyko ei tiedä kun ei koskaan Lidlissä käy ;-)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijamuisto kun kahvia sai vain kahdesti viikossa. Sameaa, haaleaa "vain vangeille" sekoitusta ämpäreistä kaadettuna. Se oli elämäni suurin kahvinautinto :-)

Vierailija
2/7 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajunnut. sinun mielestä ko kahvi on pahaa mutta kun baristojen gallupissa se oli parasta, päätät väkisin opetella tykkäämään siitä?

oletpa ollut tietoinen jo lapsuudessa. minä en lapsena tiennyt olevani minkään kahvipaahtimon kasvatti tai ymmärtänyt kahvin päälle, en oikein aikuisenakaan. en ymmärrä cremaa enkä paahtojen vivahteita. turkkilainen kahvi oli pahaa, samoin aikoinaan hyvä ostos-niminen kahvi. muuten juon mistä tykkään, sama se mitä baristat sanoo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en tajunnut. sinun mielestä ko kahvi on pahaa mutta kun baristojen gallupissa se oli parasta, päätät väkisin opetella tykkäämään siitä?

oletpa ollut tietoinen jo lapsuudessa. minä en lapsena tiennyt olevani minkään kahvipaahtimon kasvatti tai ymmärtänyt kahvin päälle, en oikein aikuisenakaan. en ymmärrä cremaa enkä paahtojen vivahteita. turkkilainen kahvi oli pahaa, samoin aikoinaan hyvä ostos-niminen kahvi. muuten juon mistä tykkään, sama se mitä baristat sanoo. 

Rautalankaa: Siis jos ei pidä jostain kahvista, se ei tee siitä huonoa ja koko kauppaa vihattavaksi. Voi vain sanoa että minä olen tottunut toisen makuiseen. Ja tuskin sekään ketään kiinnostaa.

Vierailija
4/7 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on kyllä järkeä jos haluaa säästää. Halvimpaan tottuu varmasti kuukaudessa.

Tosin kotona poroista keitetty sumppi on lähes ilmaista (ylivoimaisesti halvin juoma), joten säästö jää pieneksi.

Vierailija
5/7 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan ymmärtänyt suomalaisten ylistystä juhla mokkaa kohtaan, kaameeta litkua

Vierailija
6/7 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole koskaan ymmärtänyt suomalaisten ylistystä juhla mokkaa kohtaan, kaameeta litkua

Et sitten yhtään käsittänyt mitä avauksessa sanottiin.

Eihän kukaan lapsi valitse kahviaan eri vaihtoehdoista vaan tottuu siihen mitä tarjotaan. Kaikki poikkeamat sen jälkeen ovat "pahoja"

Vierailija
7/7 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi-ihmiselle vain sillä on väliä että onko sitä vain ei.

Vaelluksella imeskelin jauhetta kun keittämään ei pystynyt ;-)