Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin mies pettää EHKÄ puolisoaan.

Vierailija
10.06.2019 |

Äitiyslomalla on aikaa kyttäillä naapureita :D No en minä oikeasti kyttäämällä kyttää, mutta ihan omalla pihalla istuskelemalla ja näkee kaikenlaista.

Mies on nyt siis ilmeisesti lomalla, nainen töissä. Kolmena päivänä viime viikolla ja myös tänään naapuriin ilmestyi miehen seuraksi toinen nainen. Aika lailla aina kellon tarkasti, koska hän saapui tuonne aina kun olin nukuttamassa lasta. Ja ei jäänyt kovin epäselväksi että mitä siellä puuhailtiin.

Naapureita en sen kummemmin tunne ja oikeastaan asia ei kuulu minulle pätkän vertaa (heillähän voi olla vaikka avoin suhde) mutta silti vähän kaivertaa mieltä. Haluaisitteko itse kuulla tuollaista epäilyä miehestänne suht tuntemattomalta naapurilta?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tosiaan kuulukaan pätkän vertaa.

Vierailija
2/18 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Kyllä minä haluaisin tietää jos minua petettäisiin omassa kodissani. Ota kuva, niin on todisteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin todellakin kuulla

Vierailija
4/18 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nimetön kirje vaimolle.

Vierailija
5/18 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kasuaalisti juttelemaan naapurin miehen kanssa. Kysele että oletkos lomalla kun on teiltä kuulunut elämisen ääniä keskellä päivää? Eiköhän miehen reaktio kerro oleellisen.

Vierailija
6/18 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menitkö ikkunan taakse vai miten ei jäänyt epäselväksi?

Vierailija
7/18 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prepaidista soitto vaimolle että heti kotiin.

Vierailija
8/18 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi, että tuntematon kyttääjänaapuri puuttuisi meidän elämäämme. Varsinkaan kun hänellä ei ole todellista tietoa asiain laidasta. 

Vierailija
9/18 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisitte itse edes joskus, niin loppuisiko sitten tuo nokan tunkeminen toisten asioihin?

Vierailija
10/18 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mies mahtoi siskonsa kanssa puuhata.

Vierailija
11/18 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö se pettäessään samalla lasten vanukkaita?

Vierailija
12/18 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa heidät ja näytä kuvat naapurille ja esitä huolesi pettämisestä . Nainen päättää sitten mitä tekee.

Vierailija
13/18 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän olet ollut ahkera viime päivinä: Minkä lahjan ostaisin naiselle, jonka kanssa mieheni pettää, pettääkö mieheni naapurin kanssa jne.

Vierailija
14/18 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menitkö ikkunan taakse vai miten ei jäänyt epäselväksi?

Heillä on varjon puolelle ollut ikkunat auki. Ja meidän asunto on varjon puolella heistä katsottuna. Ja täällä asutaan aika tiiviisti. Tietyt äänet siis kantautuu. En ollut ikkunan takana :D Ap

Vierailija
15/18 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän mies mahtoi siskonsa kanssa puuhata.

Äänten perusteella toivon tosi kovasti että kyseessä ei ole sisko 😬 Ap

Vierailija
16/18 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna menet kytikselle tuohon aikaan ja jos naikkonen saapuu, menet hetken päästä perässä pimpottamaan ovikelloa, pyydät vaikka sokeria. Ilmeet voi kertoa aika paljon.

Vierailija
17/18 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi prepaid vinkki on hyvä! Vaan soitto tai tekstari vaimolle heti kun toinen nainen saapuu talolle!

Vierailija
18/18 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna menet kytikselle tuohon aikaan ja jos naikkonen saapuu, menet hetken päästä perässä pimpottamaan ovikelloa, pyydät vaikka sokeria. Ilmeet voi kertoa aika paljon.

Muista laittaa jotain seksikästä ja paljastavaa päälle, saattavat pyytää kolmen kimppaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi