Julkkisten esiintyminen ökyhäissä suorastaan hupaisaa - "Kiira Korpi häikäisi juhlaeleganssillaan"
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/8458cd1f-4d50-4d3a-9235-95c980…
Olen aiemmin arvostanut Kiira Korpea (silloin kun vielä luisteli kilpaa), mutta tällaisten turhanpäiväisten esilletulojen takia arvostus kyllä väkisinkin laskee kuin lehmän häntä. Alkaa väkisinkin jo lähinnä naurattaa! =D
Mikä siinä on, että ns. julkkisten täytyy päästä esiintymään näissä "ökyhäissä"? Näinkö nämä ihmiset kokevat olevansa jotenkin erityisiä/tärkeämpiä kuin muut?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä ap:n kateus paistaa kilometrien päähän. Kannattaa keskittyä parantamaan omaa elämää, jos jonkun tuntemattoman häät ja häävieraat noin ärsyttää. Noita klikkiotsikoitakaan ei tarvitse klikkailla. Itseasiassa iltalehtiä ei tarvitse lukea ollenkaan jos niiden sisältö saa aikaan ikäviä tunteita.
No, tämä kateus-kortin vetohan oli odotettavissakin. Eipä sulla sitten muuta vasta-argumenttia ollutkaan. Onko muuten tullut mieleesi, ettei kaikkia välttämättä kiinnosta tuollainen elämä? Se lähinnä harmittaa, että Suomessakin on paljon köyhiä perheitä (itse en onneksi kuulu köyhimpien joukkoon) joiden lapset joutuvat jäämään paljosta vaille nyt kesälomalla, kun vanhemmilla ei ole rahaa? Samaan aikaan nämä julkkikset tekevät itseään tärkeiksi näyttäytymällä jossain ns. ökyhäissä. Kyllä se väkisinkin hiukan ärsyttää/naurattaa, en tiedä kumpaa enemmän.
ap
Sun argumentit on nyt kyllä ihan pirun kaukaa haettu. :D Miksei sitä saa ystäviensä häissä käydä, kun on kutsuttu? Minkä he sille voivat, että pitkälti muutkin vieraat ovat jotenkin julkisia hahmoja. Kotiinko olisi siinä tapauksessa pitänyt jäädä, ettei ole liikaa julkkiksia yksissä häissä?
Ei ole pelkästään julkkisten osa auttaa vähäosaisia, myös sä ja mä saamme heitä auttaa. Moni urheilija pitää kesäleirejä näille vähäosaisille lapsille. Mitä olet itse tehnyt köyhemmän lapsen kesäloman viihdykkeeksi?
Vierailija kirjoitti:
Ihme sakkia. Sama porukka kiertää " ökyhäistä" toiseen, miten nämä on kaikki keskenään tuttuja tai siis ystäviä? Toi Leppilampikin kiertää häistä häihin tuli perseen alla ja niin Vappu tottakai harvoin yhdessä nähdyn ( mitä nyt kaikissa ökyhäissä) miehensä kanssa. Tsiisus mitä pintaliitoo. Kiirakin urheilija ollut, miten se on ehtinyt tutustua kaikkiin julkkiksiin?
Samaa olen ihmetellyt. Siinä missä normaalihäissä ovat ystävät ja sukulaiset, niin näissä kutsun peruste tuntuu olevan rikkaus ja kuuluisuus. Halutaan ikään kuin esiintyä ja esitellä.
Tämä tuntuu kuitenkin koskevan vain julkkiksia, eikä kaikki rikkaat pidä mitään öky-mega-julkkishäitä. Esiintymisen tarve on heillä ehkä niin kova. Pinnallistahan tuo on, mutta julkisuudestahan he elävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme sakkia. Sama porukka kiertää " ökyhäistä" toiseen, miten nämä on kaikki keskenään tuttuja tai siis ystäviä? Toi Leppilampikin kiertää häistä häihin tuli perseen alla ja niin Vappu tottakai harvoin yhdessä nähdyn ( mitä nyt kaikissa ökyhäissä) miehensä kanssa. Tsiisus mitä pintaliitoo. Kiirakin urheilija ollut, miten se on ehtinyt tutustua kaikkiin julkkiksiin?
Samaa olen ihmetellyt. Siinä missä normaalihäissä ovat ystävät ja sukulaiset, niin näissä kutsun peruste tuntuu olevan rikkaus ja kuuluisuus. Halutaan ikään kuin esiintyä ja esitellä.
Tämä tuntuu kuitenkin koskevan vain julkkiksia, eikä kaikki rikkaat pidä mitään öky-mega-julkkishäitä. Esiintymisen tarve on heillä ehkä niin kova. Pinnallistahan tuo on, mutta julkisuudestahan he elävät.
Julkkiksetko ei voi olla ystäviä keskenään? Miten noissa julkkisten kuvissa tuli ilmi, ettei siellä olisi sukulaisia ollut?
Iltapäivälehdet tietenkin ovat nostaneet juttuihin vain nuo julkkisjutut. Ketä kiinnostaisi kattella, kun peräkosken miirumaija on italiassa häissä. Tai av-mammaa kyllä, mutta se olisi miirumaijaa kohtaan väärin joutua ruodituksi.
On teillä osalla kyllä todella erikoinen näkemys näistä asioista.
Montako julkkista siellä häissä nyt oikein oli? Paljonko vieraita kaikkiaan?
Vappu Pimiän poseerausasennot oli kyllä hupaisia ja outoja, käsi lanteella kun muut seisovat normaalisti. Samanlaisessa asennossa kuvassa miehensä kanssa. Tulee mielikuva etä haluaa topakka emäntä joka määrää kaapin paikan.
Näissä häissä Kiiran mies on sulhasen parhaita kavereita. Samoin niissä siskonsa häissä. Sulho ja Arthur olivat myös kavereita.