Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaipaan miestä kenet tunsin alle pari vko, mitä teen??

Vierailija
10.06.2019 |

tutustuimme miehen kanssa, hän oli enemmän kuin täydellinen, en silti osaa luottaa ihmiseen tuosta noin vain.
noh, mies pääsi kuin pääsikin lähelleni hyvinkin nopeasti. Kun viikon olimme nähneet niin hän toi luokseni tavaroitaan exänsä asunnosta, olivat siis eronneet jo 2kk aiemmin kuin tapasimme. Mies kehui minua, oikeastaan himoitsi, ja ennen kuin edes menimme sänkyyn hän halasi minua ja kertoi että haluaa minut, tästä viikko eteenpäin hän aamuisin kävi suutelemassa mua otsalle ennen töihin lähtöään. olin rakastunut. Yhtäkkiä mies kuitenkin ilmoitti, ettei ole sittenkään valmis suhteeseen, että hän vain luuli olevansa valmis asettumaan aloilleen koska minä kuulemma olin niin täydellinen. Itkin ja itkin ja itkin tämän tiedon jälkeen kun hän sanoi, että voimme olla kuitenkin kavereita. Aivan yhtäkkiä miehestä, joka oli ensin niin täydellinen ja ihana, tulikin minulle kylmä ja kannusti vain jatkamaan elämää. Nyt olemme pari kertaa sen jälkeen nähneet ja minulla on edelleen vahvoja tunteita häntä kohtaan, mutta hänellä ilmeisesti ei. Sain myös tietää, että hän viihdekäyttää huumeita (pilveä, ekstaasia), voiko huumeiden käyttö olla osasyy miehen erikoiseen käytökseen tai tähän yhtäkkiseen mielen muuttumiseen. Hän ensin oli aivan tosissaan harkitsemassa muuttoa yhteen niin lyhyessä ajassa jne, ja yhtäkkiä käänsikin kelkkaa toiseen suntaan. Nyt kun näemme, hän käyttäytyy kuin emme olisi edes koskaan tavanneet. Hänellä on elämän kaikki perusasiat kunnossa (omat firmat, talot ilman velkoja ym). Olen myös miettinyt, että täytyykö minun vain laittaa kylmästi kaikki yhteydet häneen poikki....

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen vetovoima sumensi miehen ajatukset. Pääset kyllä yli nopeasti.

Vierailija
2/2 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai mitä haki eli seksiä. Huumeilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän