Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika lahjoitti saamansa synttärirahat hyväntekeväisyyteen. Oikeasti ärsyttää.

Vierailija
10.06.2019 |

Moni voi sanoa, että hienosti toimittu tai muuta, mutta miettikää hetki omalle kohdalle. Annatte lapselle rahaa, jolla hän ostaisi jotain kivaa itselleen. Aikana, jolloin kuuluu muistaa itseään. Sitten selviää, että lapsi on lahjoittanut rahat pois. En pysty ymmärtämään miksi. Ei lapsen kuulu todistella hyvää tahtoaan jonkun toisen antamilla rahoilla ja kyseessä on pohjaton kaivo, jos sinne pienet lahjarahat sysätään.

Ja en sano tätä siksi, että vastustaisin hyväntekeväisyyttä. Minusta se on hieno asia, oikeassa asiayhteydessä. Suosittelen kaikille, että ostavat aina lahjakortteja. Aion itse tehdä näin tulevaisuudessa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne se lahjoitti?

Vierailija
22/27 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt mihin kohteisiin lahjoitti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä liikaa rahaa käytettävissään, vai joutuuko itse luopumaan jostain lahjoittaessaan muille?

Jos lahjoitus on annettu, koska tietää saavansa itse tarvittaessa lisää, niin pointti on hukassa; vähentäisin lahjoitetun rahan pojan omista "haluamisista", niin asia konkretisoituu.

Vierailija
24/27 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä villeimmissä kuvitelmissa ajatellut että olisi ap:n kaltaisia ihmisiä. Nyt selvisi miksi ihmiskunnalla menee huonosti. Pitäisi mieluummin tuhlata turhuuteen kun auttaa? Huoh. Miten poika on edes ikinä omaksunut moisia aatteita jos ap todella on hänen äitinsä ja läsnä elämässä päivittäin?

Vierailija
25/27 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä villeimmissä kuvitelmissa ajatellut että olisi ap:n kaltaisia ihmisiä. Nyt selvisi miksi ihmiskunnalla menee huonosti. Pitäisi mieluummin tuhlata turhuuteen kun auttaa? Huoh. Miten poika on edes ikinä omaksunut moisia aatteita jos ap todella on hänen äitinsä ja läsnä elämässä päivittäin?

Sitten kun poika haluaa jotain, varmaan maksattaa vanhemmillaan, alaikäinen kun on. En mäkään katsoisi hyvällä. Aikuisena voi tehdä, miten haluaa. Jos ei sitten tule multa kerjäämään rahaa, kun on ensin lahjoittanut omansa pois.

Vierailija
26/27 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en lahjoita hyväntekeväisyyteen enkä ohjeista lastakaan lahjoittamaan. Ei ne rahat mene avuntarvitsijoille vaan pomojen ylisuuriin palkkoihin, joista voi vain itse haaveilla.

Vierailija
27/27 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toisten antamaa rahaa ei anneta hyväntekeväisyyteen, koska lahjan antaja on ajatellut juuri sinua antaessaan rahaa. Huono veto.