Miten näyttää puolisolle
Että kertomatta jättäminen voi satuttaa yhtä paljon kuin valehtelu? Pettymyksen aihe niinkin pieni kuin että lopetimme molemmat tupakan polttamisen suhteen alkuaikoina pääasiassa taloudellisista syistä ja nyt muutamaa vuotta myöhemmin puoliso on aloittanut taas. Hän jäi siis kiinni kun löysin todistusaineistoa jonka hän oli piilottanut lautapelilaatikkoon (:D) ilmeisesti paniikissa. Minua ei niin ärsytä itse polttaminen vaan salailu, mutta hänen mielestään salailu ei ole valehtelemista eli siksi ok. Miten voisin näyttää hänelle ettei se ihan niin mene? Ajattelin jo sopia jotain ja perua ilmoittamatta koska kertomatta jättäminen ei ole väärin mutta ihan niin lapselliseksi en ala. Kertokaa miten saada toinen ymmärtämään.
Kommentit (17)
Oma ajatukseni olisi tuossa tilanteessa, että olenko ihan oikeasti niin paha ihminen, että puolisoni joutuu salaamaan minulta tuollaisen asian. Eli en yksin syyttäisi miestä vaan miettisin myös omaa käytöstäni. Olenko jotenkin tuonut esille, että uudelleen aloittaminen olisi heikkoutta, jne.
Vaikutat todella ihanalta puolisolta! 😍
Vierailija kirjoitti:
Oma ajatukseni olisi tuossa tilanteessa, että olenko ihan oikeasti niin paha ihminen, että puolisoni joutuu salaamaan minulta tuollaisen asian. Eli en yksin syyttäisi miestä vaan miettisin myös omaa käytöstäni. Olenko jotenkin tuonut esille, että uudelleen aloittaminen olisi heikkoutta, jne.
Usko pois olen kyllä ihan mukava! :D luulen että pelkäsi enemmän miten reagoin koska meillä on yhteinen talous ja oikeasti todella vähän rahaa koska olemme molemmat (maisteritason) opiskelijoita.
Kyllä minunkin mielestä ensin pitäisi selvittää MIKSI salasi asian.
Minä piilotin vaimon suklaakätkön ja nyt se etsii niitä kuin kissa pistoksessa. Kyllä parisuhde on ihmisen hienointa aikaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usko pois olen kyllä ihan mukava! :D luulen että pelkäsi enemmän miten reagoin koska meillä on yhteinen talous ja oikeasti todella vähän rahaa koska olemme molemmat (maisteritason) opiskelijoita.
Mitä tekemistä maisteritasolla on tähän asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekemistä maisteritasolla on tähän asiaan?
Ei muuta kuin se, ettemme siis ole enää ihan teinejä kumpikaan. Muutenhan se ei vaikuta asiaan mitenkään. Ap
Lapsellinen olet. Puoliso salasi asian koska häpesi heikkouttaan. Niin me ihmiset teemme, emme kuuluta ympäriinsä asioita joita häpeämme. Joskushan tuollainen kuitenkin paljastuu. Voisit vaan antaa anteeksi, puolison olisi helpompi tehdä uusi yritys kun ymmärtäisit hänen heikkouttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt se sitten selvisikin. Tuleva maisterius on vienyt teiltä molemmilta järjenhippeetkin. 😂
Ottamatta kantaa miten tuollaiseen pitäisi reagoida niin kyllä minun mielestä uudesta rahareiästä kertomattajättäminen ei kuulu parisuhteeseen jossa ln yhteinen talous
Vierailija kirjoitti:
Ottamatta kantaa miten tuollaiseen pitäisi reagoida niin kyllä minun mielestä uudesta rahareiästä kertomattajättäminen ei kuulu parisuhteeseen jossa ln yhteinen talous
Totta kai pitää kertoa, mutta mikä oli syy sille ettei toinen voinut asiasta puhua? Eli ap mitä mies sanoi kun keskustelitte asiasta?
Kai selasit miehen puhelimen samalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai pitää kertoa, mutta mikä oli syy sille ettei toinen voinut asiasta puhua? Eli ap mitä mies sanoi kun keskustelitte asiasta?
Mies?
Kun hävetti. Minä hyväksyn kyllä puolisoni ihan semmoisena kuin on vikoineen päivineen mutta kyllähän se nyt tuntuu pahalta kun toinen valehtelee vaikka itsellä täysi luotto että kaikesta puhutaan avoimesti /ap
Te jotka syyttelette ap:ta paremmin tietämättä kun ei kumppani uskalla kertoa olette varmaan samoja jotka joka pettämiskeskustelussa syyttävät petettyä pihtariksi ja pettämistä petetyn omaksi viaksi
Miten huono haju- ja makuaisti sinulla on? Tupakan maistaa ja haistaa helposti.
Kukaan ei ole vastannut itse kysymykseen
Hyväähän miehesi on ajatellut kun on asiaa salaillut. Tiesi että sinä pahoitat mielesi joka tapauksessa, kuten varmasti lähes kaikesta muustakin. En jaksaisi moista kyttäystä, mutta kaikki suhteet ovat tietenkin erilaisia.
Tsemppiä miehellesi kestää kostoyrityksesi.