Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset uskoo aina, että miehen exä oli kiero luikero

Vierailija
10.06.2019 |

Exä ”pakotti” hankkimaan lapsia kanssaan. Exä teki minusta ylivelkaantuneen. Exä teki minusta epävakaan ja mielisairaan.

Kuten aina tässäkin tarinassa on kaksi kertojaa, mutta jostain syystä ainoastaan sen oman rakkaan kertoma sepustus otetaan todesta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tosiaan usko! Mä uskon kyllä ja syy on se että näen kuinka miehen aikuiset lapset eivät halua olla enää ollenkaan yhteydessä sekopäiseen äitiinsä. Tempauksia olen päässyt ihan livenä todistamaan.

Yleisesti pidän ”eksäni on narsisti ja kaikkeen syypää”-valittajia melko tyhminä. Mun eksä ei vaan ollut mulle sopiva enkä hauku häntä sen takia narsistiksi. Mutta sitten on niitä ihan oikeasti sekoja eksiä. Se ettei kukaan, edes omat lapsensa halua nähdä ko. ihmistä on jo melko hyvä todiste että kyseessä on aidosti paha ihminen.

Vierailija
2/5 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan tarvinnut uskoa miehen sepustuksia. Ex ihan itse osoitti olevansa kiero p*aska. Hänen omasta suustaan kuulin myös sen, että heidän lapsensa oli ”vahinko” (jätti siis pillerit syömättä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Ihan fiksu nainen oli. 

Vierailija
4/5 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mulla oli hyvä exä.

M30

Vierailija
5/5 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mun ex-mies on kertoillut satuja minusta kaikille, osa uskookin.  Ja varsinkin nyxä.  Mut ei tule uskomaan kauaa.  Mä kuulemma aiheutin sen exän pahan velkaantumisen, kun vein siltä mennessäni kaikki, rahat, auton, tavarat.  Rahan suhteen voin kaikille halukkaille todistaa, että en ottanut äyriäkään, koska ei ollut mistä ottaa.  Auto oli minun nimissäni ja ostamani, sekin huonokuntoinen eikä minkään arvoinen.  Tavaroista vein kaiken sen, mitä olin itse hankkinut, koska mies ei ostanut ikinä mitään ja vein myös ne, mitä olin saanut kotoani.  Miehelle jäi velkainen talo.  Ehdotin sen myymistä, niin olisi kenties jotain voinut jäädä käteen kummallekin vielä velkojen maksun jälkeen, mutta ei, halusi pitää talon joten sitten piti sen ja pankkilainan.

Mutta nyt olen minä se, joka olen hänet velkaannuttanut.  Täyttä sontaa, itse otti velkaa taloa vastaan niin paljon kuin ikinä pystyi ja rahat katosi aina johonkin.  Jätkällä ei ollut ikinä taskussa lanttiakaan, mun tuloillani elettiin.  Nyt kun ne siltä loppui, niin joutuu elättämään ittensä, ja uli uli.  

Otti äkkiä uuden muijan ja sille minua nyt sitten parjaa, kuinka olen ollut kamala ja ilkeä ja sekopää.  Kunhan tää nyxä aikansa sen menoja makselee ja huomaa ettei miehellä ole koskaan latiakaan laittaa mihinkään ja lainasta maksaa vaan korkoja niin kauan kuin pystyy ja velat vaan kasvaa, kun se tekee sitä surutta muuallekin koko ajan, niin eiköhän ne simmut aukene nyxältäkin.  Nyt vielä haukkuu sekin minua aikansa, mutta siihen samaan veneeseen joutui mistä minä lähdin, tervemenoa!  Pysy selväpäisenä!

Ei ole ainoa tarina laatuaan.  Ystäväni mies halusi eron, kun oli uusi nainen sillä, niin joutui lähtemään, kun ei exä suostunutkaan lähtemään omistusasunnosta mihinkään.  Maksoi miehelle osuutensa ja mies otti reppunsa ja lähti, ei halunnut kuulemma mitään muuta, hän muuttaa uuden naisensa luo ja kaikki saa jäädä tänne.   Olin paikalla kuulemassa, minut oikein haettiin sinne todistamaan tätä lähtöä.  Ei siinä mitään, exälle jäi asunto ja kaikki irtaimisto.  Nyt on sitten toinen ääni kellossa, kun nyxä on alkanut levittää tietoa, että exä ei antanut mitään, kaikki piti miehen jättää.  Että oli niin ahne ja pahasisuinen exä.  Totuus on täysin toinen, mutta aina löytyy niitä jotka uskoo.

Miksi ihmiset ei voi olla rehellisiä tämmöisissä asioissa?  No kyllä jotkut onkin, mutta ihan liikaa on näitä haukkumatarinoita, missä ei ole päätä eikä häntää.