Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten palstalaisilla on ihan järkyttävän k*sipäät miehet ja elämä moniongelmaa?

Vierailija
10.06.2019 |

Olen nyt vuoden palstaillut ja en voi kuin ihmetellä. Kaikkien miehet on täysin sivistymättömiä juntteja ja sikoja, ellei psykopaatteja tai narsisteja.

Miten voi olla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee hyvin, ei kirjoita.

Vierailija
2/7 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiselle palstalle on helppoa anonyyminä kertoa ongelmistaan, joita ei kehtaa esimerkiksi kertoa ystävilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelupalstoilta saatu kuva on vääristynyt, koska palstoilla keskustellaan enemmän ongelmista kuin tasaisen onnellisesta tilasta. Eihän kukaan kysele toisilta neuvoja, jos mitään ongelmaa ei ole.

Vierailija
4/7 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on wt palsta

Vierailija
5/7 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä yksinkertaisesta syystä että mieleltään terve ja tasapainoinen mies ei koe mitään tarvetta huudella jossain naisten keskustelupalstalla. Täällä nimenomaan ON äänessä vain ongelmatapaukset. Mun käsitys naisistakin oli pitkään vääristynyt kun luulin että näillä palstoilla kirjoittaa suurimmaksi osaksi täyspäiset normaalit naiset. Osalla on kyllä ihan järkeviäkin juttuja.

Vierailija
6/7 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun miehet täällä kirjoittelevat naisina.

Vierailija
7/7 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä yksinkertaisesta syystä että mieleltään terve ja tasapainoinen mies ei koe mitään tarvetta huudella jossain naisten keskustelupalstalla. Täällä nimenomaan ON äänessä vain ongelmatapaukset. Mun käsitys naisistakin oli pitkään vääristynyt kun luulin että näillä palstoilla kirjoittaa suurimmaksi osaksi täyspäiset normaalit naiset. Osalla on kyllä ihan järkeviäkin juttuja.

Luitko tuon aloituksen ihan ajatuksella?