Ootteko sujut kehonne kanssa?
Kommentit (14)
En todellakaan, kärsimystä joka päivä.
En. Olen pitkä ja kapea. Vaikka painaisin paljon niin näytän luihulta mutta vaan rasvaisemmalta. Minulla on todella ohuet ranteet, kapeat hartiat ja paksut jalat.
Olen oppinut olemaan. Näillä mennään mitä on.
En millään tasolla. Minua on arvosteltu, vertailtu ja arvotettu ihmisenä kehoni kautta, ja olen mennyt siitä aivan rikki. Jollakin tasolla kiellän ja torjun koko kehollisuuteni.
En
Olen lihonut, enkä tunnista peilikuvaani
Kohtalaiset sujut. Vihasin ennen hintelää, kapeaa, epämiehekästä kehoani. Siihen lisäksi aknea ja pienehköt vehkeet, niin ei ollut kyllä hurraamista. Nyt, lähes 20 vuoden salillakäynnin ja liikunnallisuuden jälkeen, olen aika tyytyväinen. Lihaksia sopivasti, ja aknekin paljon lievempi.
Olen ja en ole.
En usko että kehossa on mitään viehättävää, mutta olen sujut sikäli etten juuri mieti asiaa.
Objektiivisesti ajatellen toki tiedän olevani liian lyhyt ja hoikka jotta miellyttäisin naisia. Etenkin Suomessa pituus ja "jykevyys" ovat must.
Olen todellakin. Olen mitoiltani aika keskiverto, mutta hyvin terve, mikä on pääasia. Jaksan ulkoilla ja retkeillä ja tehdä muuta mukavaa.
Painoa voisi olla melkein 10 kg vähemmän ja ikä alkaa näkyä naamassa, mutta ihan tyytyväinen olen.
Häpeän ryhtiäni, olen moneen suuntaan vino. Nyt olen koettanut ”oikaista” itseäni lihaskuntoharjoitteilla, mutta samalla tunnen menettäväni sirouttani.
Olen. Olemattomat tissit, olematon vyötärö, luomia vaikka muille jakaa, jne. Pidän silti kaikista vioista huolimatta.
Joskus näytän ihan hirveeltä ku kattoo jstn peilistä, joskus taas hyvältä. Joinain päivinä esim menkkojen aikaan en välttämättä tunne oloani hyväks. Ikinä en oo periaatteessa tyytyväinen kuitenkaan, en jotenki koe omaksi skandinaavista ihannetta olla ilmeetön, kova patsas. 😐😁
En enkä ole ikinä ollutkaan. Olen lyhyt, kapeat hartiat, iso nenä, valtava pää, epämuodostuneet rintalihakset, oudot pohkeet, pieni penis ja karvainen takamus. Sirkukseen kuuluisin.