Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vetoaa 52 -vuotiaaseen mieheen?

Vierailija
09.06.2019 |

Luin tutkimuksen, jonka mukaan 52 -vuotiaat etsivät pääsääntöisesti nuorempaa naista. Ok, jos minä - 37v - nyt lähtisin pokaamaan viiskymppistä, niin miten? Mitkä asiat vetoavat tuon ikäisiin? Mitä he arvostavat naisessa? Mikä on ehdoton nou-nou?

Millaista suhdetta olisi odotettavissa tuon ikäisen kanssa?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/42 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50-vuotiaat pelkää yli kaiken sitä,että joutuvat maksamaan siipeilijän elämää.

Parhaiten vetoaa nuori lääkäri tai juristi,jolla siihen 30- vuoden ikään on omistusasunto,auto,mökki ja varaa maksaa omat silikoninsa,LV:T ja lentoliput yhteisillä golf-lomilla.Sen lisäksi peppuseksiä tarjolle.

Muuten meni nappiin, mutta anaalin voi unohtaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se anaaliseksi kiehtoo viisikymppisiä? :O

Vierailija
24/42 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alun jälkeen paljon paljon harvemmin s*ksiä. Sinisiä pillereitä. Sairastamista. Sydänkohtauksia. Jääräämistä, ei lääkäriin. Omaishoitajuus jossain kohtaa. Leskeys .:(

Vierailija
25/42 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 10v. ikäeroa. En tiedä vieläkään, miksi ihastuin vanhempaan mieheen. Nyt harkinnut suhteen päättämistä, koska:

1. Mies on pahasti tapojensa orja. 10-uutisten jälkeen heti nukkumaan. Oli lomaa ja vapaata tai ei. Joka aamu sama aamupala. Joka lauantai pitäisi sauna lämmittää, kun sitä voisi mennä vaikka tiistainakin. 

2. Rohkeus kaikkeen uuteen kokeiluun on nollassa. Uusi matkakohde jännittää ja tutkii tarkkaan saako paikan päältä suomalaisille tuttuja ruokia. 

3. Joka paikkaa kolottaa ja valitusta jostain päivittäin. Ymmärrän, kyllä, että kipeä on, mutta pitääkö se lista käydä joka päivä heti aamusta läpi? Menis lääkäriin, jos kovin kipeä on.

4. Kaiken pitää olla niin varmaa ja tuttua. Kotirutiinit kellotettu, elämä sekaisin, jos ostankin eri pyykinpesujauhetta tai jonain aamuna keitänkin vaniljakahvia. 

5. Sukupuoliroolit vanhanaikaisia. Hoitaa autoani 3-4x vuodessa ja sen perusteella hoidan päivittäin pyykit, ruoat ja tiskit. Nurmikko, haravointi, kolaus ym. pihahommat onkin sitten puoliksi. Muistaa valittaa, jos jokin jää tekemättä.

6. Sama deodorantti koko 12v. suhteen ajan. 

7. "Uudet" vaatteet näyttävät aina samalta. Jos annan lahjaksi jotain oikeasti uutta, niin sitä pidetään vain juhlissa.

8. Jos lähden koulukavereiden kanssa viikonlopuksi Lontooseen, niin meillä on kuulema parisuhdeongelma, kun hänen seura ei kiinnosta.

9. Lääkäriin mennään käsikädessä ja toinen kuskina. Toisaalta tämä myös ihan kiva tapa, mutta ihan jokaiseen yskään ei tarttisi. 

10. Olen yrittänyt saada miestä syömään sushia koko suhteen ajan, Ei syö, koska se on pahaa/myrkyllistä/epäsuomalaista/humpuukia/jne. Syö kuitenkin graavilohta, riisiä, kurkkua, avokadoa...

11. Asennevammaisuus. Nykynuoret eivät saisi käyttää nettiä, kun aivot tuhoutuu/ ajokortiton on köyhä/ homot ja lesbot out/ jne. Vain naiset hoitavat lapsia.

12. Seksistä ei voi puhua, eikä liioin pussata tai osoiteta tunteita toisten nähden. Makkarissa ei katsota silmiin ja mielellään pidetään valot kiinni. 

Kaikesta huolimatta mieheni on yllättävän moderni mies, verrattuna hänen ikätovereihin. Hyvä kuntoinen ja sosiaalinen. Osaa käyttää tietokonetta laajasti ja ajelee hybridillä. Tulevaisuuden visiona näen, että jää eläkkeelle paljon aikaisemmin, samalla kun minä jatkan työelämässä. Sitten kun pääsen eläkkeelle, niin on varmaan jo omaishoidettava sen kipulistan perusteella. Kun haluaisin matkustaa, niin kelpaa enää Tallinna. Sekin laivalla, kun pumppu ei kestä lentämistä.  Onneksi ei ole yhteisiä lapsia eikä olla avioliitossa. Olen vakaasti harkinnut ukon vaihtamista nuorempaan. 

AP:lle vinkki, jos olet ihastunut 5-kymppiseen. Se itsevarmuus ja nuorekkuus heitä eniten innostaa. Varsinkin, jos he saavat saalistaa sinua ja lirkutella pidempään. Annat ymmärtää, muttet ymmärrä antaa. 

Vierailija
26/42 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä 10v. ikäeroa. En tiedä vieläkään, miksi ihastuin vanhempaan mieheen. Nyt harkinnut suhteen päättämistä, koska:

1. Mies on pahasti tapojensa orja. 10-uutisten jälkeen heti nukkumaan. Oli lomaa ja vapaata tai ei. Joka aamu sama aamupala. Joka lauantai pitäisi sauna lämmittää, kun sitä voisi mennä vaikka tiistainakin. 

2. Rohkeus kaikkeen uuteen kokeiluun on nollassa. Uusi matkakohde jännittää ja tutkii tarkkaan saako paikan päältä suomalaisille tuttuja ruokia. 

3. Joka paikkaa kolottaa ja valitusta jostain päivittäin. Ymmärrän, kyllä, että kipeä on, mutta pitääkö se lista käydä joka päivä heti aamusta läpi? Menis lääkäriin, jos kovin kipeä on.

4. Kaiken pitää olla niin varmaa ja tuttua. Kotirutiinit kellotettu, elämä sekaisin, jos ostankin eri pyykinpesujauhetta tai jonain aamuna keitänkin vaniljakahvia. 

5. Sukupuoliroolit vanhanaikaisia. Hoitaa autoani 3-4x vuodessa ja sen perusteella hoidan päivittäin pyykit, ruoat ja tiskit. Nurmikko, haravointi, kolaus ym. pihahommat onkin sitten puoliksi. Muistaa valittaa, jos jokin jää tekemättä.

6. Sama deodorantti koko 12v. suhteen ajan. 

7. "Uudet" vaatteet näyttävät aina samalta. Jos annan lahjaksi jotain oikeasti uutta, niin sitä pidetään vain juhlissa.

8. Jos lähden koulukavereiden kanssa viikonlopuksi Lontooseen, niin meillä on kuulema parisuhdeongelma, kun hänen seura ei kiinnosta.

9. Lääkäriin mennään käsikädessä ja toinen kuskina. Toisaalta tämä myös ihan kiva tapa, mutta ihan jokaiseen yskään ei tarttisi. 

10. Olen yrittänyt saada miestä syömään sushia koko suhteen ajan, Ei syö, koska se on pahaa/myrkyllistä/epäsuomalaista/humpuukia/jne. Syö kuitenkin graavilohta, riisiä, kurkkua, avokadoa...

11. Asennevammaisuus. Nykynuoret eivät saisi käyttää nettiä, kun aivot tuhoutuu/ ajokortiton on köyhä/ homot ja lesbot out/ jne. Vain naiset hoitavat lapsia.

12. Seksistä ei voi puhua, eikä liioin pussata tai osoiteta tunteita toisten nähden. Makkarissa ei katsota silmiin ja mielellään pidetään valot kiinni. 

Kaikesta huolimatta mieheni on yllättävän moderni mies, verrattuna hänen ikätovereihin. Hyvä kuntoinen ja sosiaalinen. Osaa käyttää tietokonetta laajasti ja ajelee hybridillä. Tulevaisuuden visiona näen, että jää eläkkeelle paljon aikaisemmin, samalla kun minä jatkan työelämässä. Sitten kun pääsen eläkkeelle, niin on varmaan jo omaishoidettava sen kipulistan perusteella. Kun haluaisin matkustaa, niin kelpaa enää Tallinna. Sekin laivalla, kun pumppu ei kestä lentämistä.  Onneksi ei ole yhteisiä lapsia eikä olla avioliitossa. Olen vakaasti harkinnut ukon vaihtamista nuorempaan. 

AP:lle vinkki, jos olet ihastunut 5-kymppiseen. Se itsevarmuus ja nuorekkuus heitä eniten innostaa. Varsinkin, jos he saavat saalistaa sinua ja lirkutella pidempään. Annat ymmärtää, muttet ymmärrä antaa. 

Höpö, höpö. Ole oma itsesi se riittää. Ei mitään taikakonsteja ole. Turhat lapselliset kujeilut ehkä kannattaa jättää pois, mutta eihän tuon ikäisillä niitä enään olekaan

mies51v

Vierailija
27/42 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viisikymppisen miehen toiveisiin noin yleisesti kuuluu: ei enää lapsia, ei yhteisiä, eikä naisen lapsia, ei omakotitaloa minkäänlaista, illalla pitää päästä ajoissa nukkumaan (viim. klo 23, mieluummin klo 22), aamulla ajoissa ylös, olipa arki tai viikonloppu, eli siinä viimeistään kuudelta, mieluummin viideltä. Viisikymppinen mies tykkää, kun et valita hänen kuorsaamisestaan ja kaikenlaisista ähinöistä ja puhinoista, tuon ikäinen mies nimittäin on kova ääntelemään.

Viisikymppinen mies ei enää ole niin perso seksille, kerta-pari viikossa riittää, ja mieluiten ihan sitä perussettiä. Parasta illanviettoa on saunominen, pari makkaraa ja pari olutta, lisäksi elokuva tai jos tulee jotain urheilua telkkarista, niin sitten sitä. Minnekään ei jaksa lähteä oikeastaan koskaan, joten unhoda pyörä- ja hiihtoretket, teatterit, konsertit, kyläilyt, puutarhamessut, rantapäivät, sienireissut. No kalastaminen voi olla eri juttu, aika moni keski-ikäinen mies tykkää kalastella. 

Viisikymppinen mies tykkää rauhallisesta ja tasaisesta elämästä, ei enää mitään mullistuksia eikä kovin suuria muutoksia päivärytmiin, se on aamukahvi, työpäivä, päivällinen, telkkaria, lehtien lukeminen koneella, suihku tai sauna ja nukkumaan. Pari kertaa viikossa jotain liikuntaa, jos sattuu olemaan tavallista reippaampi viisikymppinen mies. 

No niin, nyt luulette, että moitin viisikymppisiä miehiä. En moiti, mukavaa on olla viisikymppisen miehen kanssa. Kuohut on kuohuttu ja nyt on tasaista ja varmaa elämää, minä tykkään. Tosin olen itsekin viisikymppinen. Ei minua haittaa, vaikka mies ei jaksakaan lähteä minnekään, tai no joskus olisi kiva käydä yhdessäkin, mutta voin mennä yksin tai jonkun ystäväni kanssa. Ja se on vale, että kaikki tai edes suurin osa miehistä etsii nimenomaan nuorempaa kumppania. Kyllä valtaosa etsii ikäistään. 

Vierailija
28/42 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kertomuksistanne! Näistä on oikeasti apua ja ajattelemisen aihetta!

Ap

Vierailija
29/42 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/42 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin itse 53v miehenä jos ajattelen mikä minuun vetoaisi, niin se että nainen on itsevarma ja älykäs siinä mielessä että pystyy keskustelemaan monista aiheista - niin tulevaisuudesta kuin historiasta. Ei kaihda filosofisiakaan pohdintoja ja haluaa kokeilla kaikenlaisia uusia asioita. Pitää ruoanlaitosta niin kuin minäkin ja lähtee kanssani niin oopperaan kuin Rammsteinin keikallekin. Tykkää kulttuurista ja taiteista eikä väsy taidegalleriansa eikä museossa mutta tykkää myös katsella myös sci-fi leffoja. Ulkoilee ja lähtee kanssani ajamaan fillariretkelle mutta tykkää myös olla soffalla ja katsella Netflixiä.

Vierailija
31/42 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin itse 53v miehenä jos ajattelen mikä minuun vetoaisi, niin se että nainen on itsevarma ja älykäs siinä mielessä että pystyy keskustelemaan monista aiheista - niin tulevaisuudesta kuin historiasta. Ei kaihda filosofisiakaan pohdintoja ja haluaa kokeilla kaikenlaisia uusia asioita. Pitää ruoanlaitosta niin kuin minäkin ja lähtee kanssani niin oopperaan kuin Rammsteinin keikallekin. Tykkää kulttuurista ja taiteista eikä väsy taidegalleriansa eikä museossa mutta tykkää myös katsella myös sci-fi leffoja. Ulkoilee ja lähtee kanssani ajamaan fillariretkelle mutta tykkää myös olla soffalla ja katsella Netflixiä.

Itse omalta kohdalta lisäisin tuohon että naisen tulee myös antaa B-rappua

Vierailija
32/42 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/42 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saan tuollaisen vanhemman miehen kiinnostumaan itsestäni, jos olen 15v nuorempi? Vetoaako jos vihjaan että haluan seksiä usein? Vai se, että olen eloisa ja iloinen? Mikä niihin vetoaa?

Vierailija
34/42 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/42 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/42 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vinkit kehiin! ;)

Vierailija
37/42 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi humppa ja tanssilavat. Viihtyy kamalassa karaoke räkälässä. 

Vierailija
38/42 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saan tuollaisen vanhemman miehen kiinnostumaan itsestäni, jos olen 15v nuorempi? Vetoaako jos vihjaan että haluan seksiä usein? Vai se, että olen eloisa ja iloinen? Mikä niihin vetoaa?

Olemalla fyysisesti tolkullisessa kunnossa. Toisaalta me viisikymppiset ymmärrämme, että kaikki eivät voi olla bikinifitnesskissoja. Mutta kohtuullisessa kunnossa ja sopusuhtainen. Eloisa ja iloinen on aika hyvä määritelmä. Potkii vähän perseelle kun olemme vähän urautuneita, mutta toisaalta tykkää hengailla ja hyggeillä kotona.

Avoin ja reipas suhtautuminen seksiin on aina plussaa. Ei sitä joka päivä tarvitse toteuttaa, mutta vähän ylläpitää perhosia vatsassa. Jota valitettavasti meillä viisikymppisillä alkaa olemaan.

Nuorekas puoliso pitää elämänsyrjässä kiinni.

Lapsia en enää itse haluaisi, että siinä on vähän kipupistettä alle nelikymppisten naisten kanssa, jos toiveissa olisi yhteisiä lapsia. Eikä lapsia ennestäänkään saisi ihan laumaa olla.

Kyllä 30-40 vuotias nainen saa kummasti viisikymppisen sielun hyrräämään, jos samaan suuntaan löytyy ajatuksia elämästä.

Vierailija
39/42 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ kiitos! :)

Vierailija
40/42 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa varmaa seksiä, muuten kiinnostunut panostamaan vain siihen mikä jää jälkipolville, eli niille nurkissa pyöriville aikuisille lapsille. On kiinnostunut talonsa arvon kohottamisesta ja ylläpitämisestä ja aikuisten lastensa hyysäämisestä. Koti-iltoja ja ylitöitä, niitä on luvassa ja tiukkaa pennin venytystä kaikesta mahdollisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi