Formulat pitäisi kieltää.
Metallikasoja lennätetään paikasta A paikkaan B, jossa niillä ajettaan ympyrää ja taas lennätetään seuraavaan paikkaan. Tämä jos mikä nopeuttaa ilmastonmuutosta!
Kommentit (20)
No kun sitä tuosta näkökulmasta ajattelee, niin onhan tuossa pointti.
Vierailija kirjoitti:
Ap ja kaltaisensa imbesillit pitäisi kieltää.
Mua kiinnostaa, että haukkuuko nää anonyymit ihmisiä ihan kasvotustenkin muita?
Minusta kaikenlainen holhoaminen pitää kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haukuta, mutta kyllähän se ivallista naurua aiheuttaa, jos joku noin hölmöjä kehtaa oikeassa elämässä ääneen sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kun on aihetta.
Kasvissyönti pitäisi myös kieltää. Ihmisten aivot eivät saa enää tarvitsemiaan proteiineja ja hivenaineita, ja sitten tulee tällaisiä mölisijöitä nettien keskustelupalstoille.
Haittamahanmuutto pitäisi lopettaa.
Ihmeellistä öyhötystä aloittajalta.
Hyvällä mallilla on jo Euroopassa tämä ihmisten tyhmentäminen. Osa on jo aidosti sitä mieltä että jos joku asia ei itseä miellytä tai kiinnosta niin se pitää kieltää. Miten se vapaa valinta ja normien purku menikään?
Ilmaston kannalta tälle voi sanoa kyllä. Mutta, mutta. Moottoriurheilun kautta on tullut valtavasti innovaatioita tavallisiin autoihin, jotka ovat tehneet niistä turvallisempia ja vähäpäästöisempiä. Asioilla on aina kaksi puolta.
Jääkiakko pitäisi kieltää. Saastuttaa tasan tarkkaan eniten urheilulajeista Suomessa.
Ei FI - sarjaa pidä kieltää, vaan niin kuin nyt on luvassa niin työssäkäyvien autoilu pitää kieltää. Ei siis huviristeily, lomalennot, huviveneily, mönkijät, vesijetit jne889
Vierailija kirjoitti:
Jääkiakko pitäisi kieltää. Saastuttaa tasan tarkkaan eniten urheilulajeista Suomessa.
Niinpä, varmasti pierevät ihan sikana.
Itse asiassa formulat on aina ollut edelläkävijä ilmastonmuutoksen vastaisessa taistelussa.
Formula-1 on muuten 90-luvulta asti ollut hiilineutraalia.
Vittusaatana ne on hiilikuitua ja ne ajaa mutkalle väännettyä ympyrää!!!!
Tämä on hyvää luonnonvarojen käyttöä. Formula-kisoja seuraa sadat miljoonat ihmiset ympäri maailman. Todella paljon luodaan viihdettä ja mielihyvää ihmisille suhteessa luonnonvarojen käyttöön.
Esimerkiksi lomalento tuottaa arvoa vain sille yhdelle lentäjälle, joten päästöt ovat huikeat suhteellisesti katsoen.