Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkkishäät Roomassa

Vierailija
09.06.2019 |

Koko Suomen julkkiskerma paikalla mutta kuka siellä oikeen meni naimisiin????
https://www.is.fi/viihde/art-2000006137169.html

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
42/53 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on ollut aiheesta jo kymmeniä aloituksia, joissa on paljastettu hääparin nimet. Eli siis taas kerran; Spekti ja Emelie von perijätär.

Kultaseni. Mä tulin palstalle viitisen minsaa sitten, ekaa kertaa koko viikkoon.

Tämä oli eka aloitus, joka pisti isosti silmään. Joten tadaa!

No voi pientä. Jos kerta tulit 5 min sitten, niin sinun olisi pitänyt silti huomata ne 10 muuta aloitusta. Koko etusivu on niitä täynnä ja ne kyllä pistää silmään heti.

mä tulin tänne googlen kautta kun etsin ketjuja tästä aiheesta, vain pari osumaa löytyi.

t. eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis, onko tuo naimisiin mennyt pari jostain kuuluisia? Kumpikaan nimi ei sano tällaiselle 40+ naiselle yhtään mitään, mutta pakko oli avata ketju, kun ajattelin, että jotkut nimekkäämmät olisivat juhlineet avioitumistaan.

Mun mummo oli Partekissa töissä, tehtaantyöläinen oli. Björnbergin veljeksistä toinen oli johtajana, mummo sai aina kunnon lahjat.

5000 markalla sai valita itse haluamansa tavaran, 50-, 60-vuotislahjaksi ja eläkkeelle jäätyä. Mulla on vieläki jäljellä mummon valitsema taulu ja sormus.

Tämä oli sitä aika kun työnantajat välitti työntekijöistään.

Vierailija
44/53 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallinen, kaunis! https://youtu.be/__6Tf3QqhcQ

Vierailija
45/53 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis, onko tuo naimisiin mennyt pari jostain kuuluisia? Kumpikaan nimi ei sano tällaiselle 40+ naiselle yhtään mitään, mutta pakko oli avata ketju, kun ajattelin, että jotkut nimekkäämmät olisivat juhlineet avioitumistaan.

Mun mummo oli Partekissa töissä, tehtaantyöläinen oli. Björnbergin veljeksistä toinen oli johtajana, mummo sai aina kunnon lahjat.

5000 markalla sai valita itse haluamansa tavaran, 50-, 60-vuotislahjaksi ja eläkkeelle jäätyä. Mulla on vieläki jäljellä mummon valitsema taulu ja sormus.

Tämä oli sitä aika kun työnantajat välitti työntekijöistään.

Se Partekin pomo oli just tän Emelien isä. Kuoli jo 30 vuotta sitten, tai ens vuonna tulee 30 vuotta.

Vierailija
46/53 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vieraat osaavat pukeutua rennosti ja vähemmän pönöttävästi.

Vierailija
47/53 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei me naisissa kirjoiteta tavallisten ihmisten normaaleista häistä?123

Vierailija
48/53 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kiinnostaisi tietää, mitä ajattelevat ne, jotka menevät pahasti alipukeutuneena noihin häihin. Onko se mielen osoittamista morsiusparia vastaan, vai etkö vaan viitsi vaivautua?

Vierailija
49/53 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä kiinnostaisi tietää, mitä ajattelevat ne, jotka menevät pahasti alipukeutuneena noihin häihin. Onko se mielen osoittamista morsiusparia vastaan, vai etkö vaan viitsi vaivautua?

Rumat ne vaatteilla koreilee.

Vierailija
50/53 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persoonallinen, kaunis! https://youtu.be/__6Tf3QqhcQ

Ihan kuin A McCoy siinä tulkitsemassa kristalleista jotakin.

Vierailija
51/53 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nainen Emelie on jotenkin creepy noissa kuvissa joita siitä löytyy netistä. 

Onnea kuitenkin heille!

Vierailija
52/53 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei me naisissa kirjoiteta tavallisten ihmisten normaaleista häistä?123

Siksi että työväentalolla vietetyt häät, joissa tarjoillaan lihasoppaa ja leikitään morsiamen ryöstöä on jo nähty, kuultu ja luettu.

Näissä häissä on vähän eri meininki ja hyvä niin, noilla tuloilla pystyy kustantamaan jotain spesiaalia.

Vierailija
53/53 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy sanoa että tuoreen rouvan tyyli on kyllä hieno. Hitsi mitä mekkoja🧡💜💚

Olisiko esikuvana Daphne Guinness?

Kiva että löytyy nuorehko nainen joka ei pukeudu tissitoppiin ja verkkareihin.

Mä rakastan Emelien persoonallista tyyliä: ei paljastelua ja ei harmaahiiruilua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi