Vakiintuneet 30+! Mikä kokemus on jäänyt " puuttumaan" nuoruudestasi?
Mulla YHDEN ILLAN JUTTU! Olen monesti yrittänyt, mutta aina se on jotenkin johtanut siihen, että seurustellaan. " Paras" yritelmä oli yksi panosuhde, joka sekin päätyi kestämään yli vuoden (en halunnut seurustella, mutta...). Nykyisen yhdenillan yritykseni kanssa ollaan oltu naimisissa 5 vuotta. Edelleen jostain kumman syystä mieltä kaihertaa se, että saisi rakastajan vain yhdeksi illaksi... mutta ei enää onnistune :)
Kommentit (6)
Mulla muutama yhden illan juttu ja sain molemmista kamalan morkkiksen :( tiedä sitten miksi.
Itselläni on jäänyt kokematta kesän festarit.
Olen opiskellut kyllä, mutta en ihan perinteisen kaavan mukaan.
Matkusteltu on, viinaa ja miehiä on ollut ihan tarpeeksi ja myös pidempiaikaisia seukkaussuhteita eli nykyistä osaa arvostaa.
matkustanut, asunut ympäri maailmaa, sekstaillut yksin,kaksin, kolmisin, miesten ja naisten kanssa. Käynyt armeijan, kokeillut huumeita. mitä vain....
Nyt naimisissa ollut 7 vuotta ihan kunon vaimona. Ja kaikista onnellisin nyt.
Muuten oon matkustellut nuorena paljon ja opiskellut ulkomailla, mutta reilaus-kokemusta jäin harmittelemaan, miksen ottanut ja lähtenyt joku kesä...
Mutta kun aina teki töitä ja hankki rahaa opintoihin... tai jotain... seli seli :)