Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Intuitio", pah!

Vierailija
09.06.2019 |

Ne, jotka väittävät luottavansa siihen, kuuntelevat useimmiten vain omia ennakkoluulojaan, pelkojaan, toiveitaan tai uskomuksiaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päätös on vaikea, olet luultavasti oikeassa. Jos taas pitää puntaroida ei-niin tärkeitä asioita intuitio toimii.

Vierailija
2/7 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taiteilija, joten mun ei tarvitse puntaroida tällaisia kysymyksiä; mitä intuitio pystyy tai ei pysty tekemään.

Mulle intuitio on vain toisenlaista tietämistä. Luotettavampaa kuin ns. järki, kun opit sitä lukemaan.

Mutta sinä, ap, taidat edustaa aivan toista ihmistyyppiä, etkä ymmärrä hölkäsen pöläystä siitä mitä kirjoitan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen tekninen ja loogis-matemaattinen, minullekin intuitio on vain toisenlaista tietämistä. Sumeaa logiikkaa, jossa hyvin suuresta määrästä dataa alkaa koostua kuva.

Monesti intuitio ohjaa tutkimaan asiaa loogisesti, ja logiikka johtaa samaan, alun perin aivan poskettomalta tuntuneeseen lopputulokseen.

Vierailija
4/7 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot "Pah!" kuin sarjakuvahahmo.

Vierailija
5/7 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon herkkä ja luova, olen alkanut kuunnellut enemmän intuitiotani. Monissa asioissa intuitioni on ollut oikeassa. Joillekin olen kertonut, että näin tulee tapahtumaan tai tämmöinen olo mulla on, he eivät ole uskoneet, mutta jälkeen päin ovat joutuneet myöntämään, että niinhän siinä tosiaan kävi. Ei sitä pelkästään kannatta kuunnella, mutta voi yllättyä, kun sille antaa yhä enemmän tilaa.

Vierailija
6/7 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitsen numerosarjat intuitiivisesti, kun tarvitsee päättää johonkin rimpsu numeroita. Jotkut numerot vain sopivat yhteen paremmin kuin toiset. Niiden luomiseen löytyy jokin matemaattinen kaava. En tiedosta laskutoimituksia, mutta kun tarkastelen jälkikäteen miksi valitsin ko numerosarjan, huomaan, että alitajuntani kertoi loogiseksi. Välillä joudun valitsemaan numerosarjan valmiista luettelosta ja taas tulen valinneeksi "kauneimman". Jotkut numerosarjat riitelevät, koska niissä logiikka rikkoutuu.

Vierailija
7/7 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intuitio on erilaisten signaalien tulkitsemista (tiedostamattomasti).