Miksi todella monet naiset haukkuvat miesten ulkonäköä?
Mitä joku nainen saa siitä, että esimerkiksi baarissa haukkuu tuntematonta miestä v*tun rumaksi läskiksi? Tämän olen kuullut useamman kerran. Sänkypuuhissa saatetaan haukkua mahaa, olkapäitä, k*, kun ei se mies ollutkaan alusvaatemallin näköinen alasti!
Kommentit (23)
Naiset ovat pinnallisia.
Haluavat vain komean miehen. Mitään ei piitata siitä, mitä siellä pääkopassa sattuu olemaan.
Siksi todella hyvät miehet jäävät liian usein paitsioon. Naiset ovat julmia naaraita.
Se miten raa’asti miehet haukkuu naisia on oksettavaa. Täysin normaalikokoisia naisia haukutaan läskiksi ja isoja rintoja vasta haukutaankin vaikka millä nimillä.
Taitaa olla totta, että naiset ovat todellakin melko julmia.
Ihan lähipiirissäni on perheitä, joissa miehet ovat helläsydämisempiä kuin naiset. Miehet jopa kieltävät naisia joskus puhumasta niin rumasti ja ilkeästi muista ihmisistä.
Mutta miehet onkin opetettu pelastamaan ja puolustumaan ihmisiä ja kotimaataan, armeijassa, saattaa juontaa tuolta.
Mutta onneksi miehet eivät koskaan hauku naisten ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat pinnallisia.
Haluavat vain komean miehen. Mitään ei piitata siitä, mitä siellä pääkopassa sattuu olemaan.
Siksi todella hyvät miehet jäävät liian usein paitsioon. Naiset ovat julmia naaraita.
Sinulta meni nyt sukupuolet väärinpäin.
Kyllä miehet ovat paljon tylympiä arvostelemaan ulkonäköä, tottakai on näitä ”pissisaikuisteinejäkin” jotka aukovat kiduksiaan. Olen kuitenkin havainnut varsinkin nuorempien miesten ja sen tasolle jääneiden jutut melko julmiksi. Olen itse 56-vuotias mies joten aika paljon on tullut kuultua.
Samanlaisia kokemuksia täällä ap. Miten tästä voi edes päästä yli, kun jopa ihan normaalissa juttelussa (ei iskemismielessä) naiset voi ottaa sen esille miten mun naama ei miellytä heitä tarpeeksi? Miksi mulle täytyy kerta toisensa jälkeen ilmaista se rumuuteni, ihan kuin en sitä itse ymmärtäisi miltä näytän?
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat pinnallisia.
Nyt sitten Tinder Goldia kehiin niin muun maalaiset kivat naiset ovat ihan kädenulottuvillasi. Ei tartte täällä yksin itkeä.
Vierailija kirjoitti:
Se miten raa’asti miehet haukkuu naisia on oksettavaa. Täysin normaalikokoisia naisia haukutaan läskiksi ja isoja rintoja vasta haukutaankin vaikka millä nimillä.
Aika harva mies haukkuu isoja rintoja mitenkään, useimmiten ne on naiset asialla tuossa kohtaa.
Ja moni ylipainoinen nainen kutsuu itseään "normaalikokoiseksi" ja sitten ihmettelee kun sanotaan ylipainoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kerro viimeisimmästä kerrasta, kun nainen alkoi sänkypuuhissa haukkua ulkonäköäsi; millainen hän itse oli, miten olitte tavanneet, miten tilanne eteni sänkyyn saakka jne?
Myös nuo ravintolakokemukset kiinnostavat eli kuka se oli jota haukuttiin, sinuako? Mikä haukkumista edelsi?
Huhuu, ap, nyt tarvittaisiin niitä konkreettisia esimerkkejä. Vai voiko viestisi ilmoittaa perusteettomaksi trollaukseksi?
Mä olen paria naista aikoinaan lähestynyt ja kertonut että olen ihastunut heihin. Vastauksena "Oot ruma/oot hirveen näköinen." Kyllähän mä oon tota miettinyt että miksi piti vastata noin. Eikö voi vaan vastata, että sori en ole kiinnostunut. Pakko haukkua ja saada paha mieli. Mulla on todella huono itsetunto noiden kommenttien takia vaikka noistakin on jo vuosia. En koskaan unohda.
Riippuu tietenkin siitä, millaisessa yhteisössä elää ja asuu.
Fiksu mies ei rumia sanoja naisista latele kavereilleen, osaa naureskella ja hymädellä, mutta siihen jää.
Se on niin, että herrasmies on herrasmies, loppuun saakka.
Sitten on tietty ne miehet jotka huvikseen levittelee panoja ja ivailee ja vertailee naisia.
Sama juttuhan se on naistenkin kanssa, fiksuimmat on hiljaa, vaikka kerrottavaa löytyisi.
Toiset naiset räkättää ja kailottaa viimeisen päälle kaikki sänkyjuttunsa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen paria naista aikoinaan lähestynyt ja kertonut että olen ihastunut heihin. Vastauksena "Oot ruma/oot hirveen näköinen." Kyllähän mä oon tota miettinyt että miksi piti vastata noin. Eikö voi vaan vastata, että sori en ole kiinnostunut. Pakko haukkua ja saada paha mieli. Mulla on todella huono itsetunto noiden kommenttien takia vaikka noistakin on jo vuosia. En koskaan unohda.
Mihin olit heissä ihastunut? Siihen, että he olivat niin mukavia, ystävällisiä ja huumorintajuisia, että nautit heidän seurastaan ja heidän kanssaan juttelemisesta? Teillä oli samanlaisia ajatuksia ja samanlaiset arvomaailmat; tunsit löytäneesi "sielunkumppanin"? Johonkin muuhun, mihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin olit heissä ihastunut? Siihen, että he olivat niin mukavia, ystävällisiä ja huumorintajuisia, että nautit heidän seurastaan ja heidän kanssaan juttelemisesta? Teillä oli samanlaisia ajatuksia ja samanlaiset arvomaailmat; tunsit löytäneesi "sielunkumppanin"? Johonkin muuhun, mihin?
Heidän instagram kuviin
Minusta miehet taas arvostelevat paljon enemmän naisten ulkonäköä. Minulla itselläni ei ole tarvetta arvioida kenenkään ulkonäköä ääneen ja pidän sitä wt-meninkinä jos jollain on.
Vähän vaikea kuvitella että joku alkaisi rakastaan solvata kesken sänkyhommien...
Vierailija kirjoitti:
Oon itse kanssa miettinyt mistä miesten viha naisten isoja rintoja kohtaan kumpiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat pinnallisia.
Sinulta meni nyt sukupuolet väärinpäin.
Ei kai nyt sentään.
Kerro viimeisimmästä kerrasta, kun nainen alkoi sänkypuuhissa haukkua ulkonäköäsi; millainen hän itse oli, miten olitte tavanneet, miten tilanne eteni sänkyyn saakka jne?
Myös nuo ravintolakokemukset kiinnostavat eli kuka se oli jota haukuttiin, sinuako? Mikä haukkumista edelsi?