Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rätit lastenvaunuissa

Vierailija
09.06.2019 |

Miksi te tukehdutatte lapsenne sinne vaunuihin/rattaisiin laittamalla jonkun paksun rätin siihen eteen, niin ettei ilma yhtään kierrä?! Kokeilkaapa itse maata kesähelteellä jossain muovisessa umpiossa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaunut myös varjoon näillä keleillä, varsinkin mustat vaunut.

Vierailija
2/7 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen myös ihmetellyt miten lapsi voi nukkua päiväunia tuollaisessa hapettomassa tilassa, tuskin on virkistävät unet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minun pienokaiseni hengittää vain suodatettua ilmaa. Ulkoilmassa on kuitenkin savunhajua ja vaikka mitä epäpuhtauksia.

Vierailija
4/7 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pliis älkää tulko imettämään persaushedelmiänne minkään myymälän sisätiloihin. Mahdolliset pöydät ja tuolit myymälöissä eivät ole "imetysstoppeja". Kiitos etukäteen, terveisin kaupan täti.

Vierailija
5/7 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siinä on jokin harsoliina.

Suojaa lasta hyönteisten pistoilta.

Vierailija
6/7 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin eilen naisen joka työnsi harmaita vaunuja, joissa oli musta vaunuverho (sellainen paksu) edessä. Oli aivan järkyttävän kuuma ja suora auringonpaiste, vaunuissa oli varmaan todella tukala olla. Ajettiin autolla ohi niin en sitten nähnyt huomioiko vanhempi tätä asiaa olenkaan.

Hyttysverkko on hyvä, jos ötököitä pelkää, mutta muistakaa nyt hyvänen aika että ilman täytyy kiertää. Paksu vaunuverho on aivan liian kuuma, jos se peittää ilmankierron.

Vierailija
7/7 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä siinä on jokin harsoliina.

Suojaa lasta hyönteisten pistoilta.

Harsot taitaa olla nykyäitien mielestä vanhanaikaisia, pitää olla jonkin tietyn merkkinen liina jollain kivalla elefanttikuosilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan