Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahoinpitelyn uhriksi joutuminen

Vierailija
09.06.2019 |

Onko kenelläkään kokemusta pahoinpitelyn uhriksi joutumisesta?

Jouduin viime viikonloppuna pahoinpitelyn uhriksi. Tapahtumaketju lähti siitä, että olimme ystäväni sekä hänen ystävänsä (joka minulle entuudestaan tuntematon) viihteellä. Alkuilta meni ihan hyvin, joimme ja juttelimme. Kaikki oli hyvin.

Jossain kohti iltaa vaihdoimme ravintolaa. Ystäväni ystävä lähti kotiin ja jäimme ystäväni kanssa vielä ravintolaan. Jossain kohti tämä ystäväni ystävä lähetti viestin ystävälleni, jossa kysyi tätä yöksi. Itse olin lähes sammumispisteessä, koska olin juonut kyseisenä iltana viiniä. Normaalisti juon lähinnä siideriä ja sitäkin pienen lapsen äitinä hyvin harvoin.

Lähdimme taksilla ystäväni ystävälle. Tämän jälkeen omat muistikuvani loppuvat, mutta jälkeenpäin kuulin, että ystäväni ystävä oli lainannut minulle yöhousuja ja ystäväni laittanut minut sänkyyn nukkumaan. Jossain kohti olen oksentanut sänkyyn, jonka jälkeen ystäväni ystävä on hermostunut ja repinyt minut sammuneena lattialle hiuksista. Tämän jälkeen hän on alkanut hakata päätäni lattiaan voimalla, jonka jälkeen ystäväni on tullut tilanteeseen väliin. Tämän jälkeen ystäväni ystävä on tönäissyt ystäväni maahan ja jatkanut hakkaamistani. Ystäväni on juossut asunnosta ulos soittamaan apua.
Jossain kohti olen havahtunut tilanteeseen ja muistan miettineeni, että multa lähtee nyt henki. Olen jossain kohti päässyt sen verran tajuihini, että olen pystynyt jotenkin puolustamaan itseäni. Poliisit ovat tulleet tämän jälkeen paikalle ja ystäväni on kertonut tapahtumankulun. Sen jälkeen he ovat kuljettaneet minut sairaalaan, jossa minut on kuvattu. Kasvoissani on tikit ja sain aivotärähdyksen, koko viime viikon olen ollut sairaslomalla. En pysty syömään, enkä nukkumaan kunnolla. Olen kokoajan hyvin ahdistunut tilanteesta.

Asunnossa on myös ollut ulostetta, jonka minä olisin sinne ystäväni ystävän kertoman mukaan tehnyt, mutta minulla ei ole ollut minkäänlaisia ulostejälkiä itsessäni. Hänellä on ystäväni kertoman mukaan ollut jaloissaan ulostetta. Tarkistin aamulla vaatteeni ja niissä ei ollut muuta kuin oksennusta. Tämä ystäväni ystävä on myös uhannut järjestää minulle potkut työpaikaltani sekä uhannut, että tekee minulle muutenkin ongelmia esimerkiksi sillä että lapseni otetaan pois ym. Hän on nimittänyt minua subutex-nistiksi, vaikka en ole edes eläissäni polttanut pilveä. Minulla ei ole minkäänlaista rikosrekisteriä tai vastaavaa. Pelottaa ihan hirveästi ja kokoajan on sellainen älytön ahdistus päällä.

Haluaisin vain unohtaa koko jutun ja jatkaa elämääni, mutta tällä hetkellä se tuntuu ihan käsittämättömän vaikealta. Tuntuu, että tapahtumat vain pyörivät päässäni ja mietin miten näin on tapahtunut. En koskaan ole ollut tappelussa, en tunne ketään joka olisi ollut tappelussa tai tiedä tälläisistä asioista mitään.

Olen normaali töissäkäyvä pienen lapsen äiti eikä koko elämäni aikana minulle ole tapahtunut tälläistä. Olen edelleen peloissani ja shokissa tapahtuneesta. En tiedä miten tälläisestä pääsee yli tai mikä on seuraava vaihe tässä tapahtumassa. En ole vihainen tälle tekijälle, mutta pelkään häntä.

Teksti voi olla ajoittain sekavaa, koska tuntuu vaikealta kirjoittaa tätä. Toivottavasti kuitenkin tapahtumien kulusta saa jonkunlaisen kuvan.

Pelkään vain jos jän väittää mua joksikin narkkariksi ja tekee lastensuojeluilmoituksen, vaikka en ikinä ole käyttänyt huumeita. Pelkään myös, että hän tulee työpaikalleni ja tiehuu siellä tai muuta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up..

Ap

Vierailija
2/14 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sun ihan ensiks hankkii apua tuohon sun juomis ongelmaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit varmaankin rikosilmoituksen. Eiköhän tekosi voi vedota humaltilaan, mutta tuota silmitöntä väkivaltaa ei. Tuomio tulee sille toiselle. Ole huoleti uhkailuista huolimatta. Hän uhkailee, koska pelkää oman maineensa puolesta ja saavansa rikosrekisterin.

Vierailija
4/14 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus jos sitä ei ole vielä tehty. Se antaa myös turvaa sinulle. Jos vainoaminen ei lopu niin teet rikosilmoituksen myös siitä ja vaadit lähestymskieltoa. Tietenkin vaadit myös korvauksia oikeudessa. Jos on viitteitä aivovammasta niin huolehdit että se tutkitaan ja korvataan. Tarvittaessa haet myös lisää sairauslomaa.

Vierailija
5/14 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeidenkäyttö tai käyttämättömyys voidaan helposti todentaan testeillä, joten sitä sun ei tarvi stressata.

Vierailija
6/14 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koko viime viikon sairaslomalla. Rikosilmo tehty maanantaina,

Ap

Vierailija
7/14 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hae keskusteluapua rikosuhripäivystyksestä

Vierailija
8/14 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh - siis VA?

Taas joku porvoolainen tietysti...

Vierailija
9/14 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu mustamaalaamaan sinua narkkariksi, kun et sellainen ole. Ja pomollesi voit kertoa totuuden siitä, että kyseinen hullu pahoinpiteli sinut ja uhkailee nyt sinua luopumaan syytteistä.

Vierailija
10/14 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu mustamaalaamaan sinua narkkariksi, kun et sellainen ole. Ja pomollesi voit kertoa totuuden siitä, että kyseinen hullu pahoinpiteli sinut ja uhkailee nyt sinua luopumaan syytteistä.

Kiitos tsempistä. Pelottaa vaan lapsen puolesta eniten, jos esimerkiksi lastensuojeluun menisi soittamaan. Toisaalta tiedän itse, etten ole mitään eläissäni käyttänyt niin samapa se.

Ap

Vierailija
11/14 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hae keskusteluapua rikosuhripäivystyksestä

Poliisi jättänyt yhteydenottopyynnön sinne puolestani.

Ap

Vierailija
12/14 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tytöt juoko viinaa. Aina välillä vesilasi, niin pysyy tolpillaan. Vielä pahemminkin olisi voinut käydä

mies51v

Vierailija
13/14 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään minkäänlaisia kokemuksia?

Ap

Vierailija
14/14 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kysyn nyt väärästä paikasta, joten joo.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi