Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämmöinen on minun elämäntyyli

Vierailija
09.06.2019 |

Olen sinkku lapseton nainen. Asunnossa on vain välttämättömät huonekalut, keittiön pöytä , sänky sohva.

En tee kotona ollenkaan ruokaa, syön ulkona.

Olen tyytyväinen tähän elämäntyyliin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on niin moneksi. Minäkin olen lapseton sinkkunainen.

Minulla on seinän kokoinen kirjahylly täynnä kirjoja, ihana king size -sänky, kaksi settiä pellava- ja kolme settiä silkkilakanoita (oikeita, ei polyesteria), paljon viherkasveja, pelkkiä luonnonkuituja sisältävä kangasvarasto vaatteiden ompelemista varten, LP-levyjä, nukkamattoja, teetetty jättimäinen leposohva, puutavaraa ja työkaluja ja mitä vielä. En käy koskaan ulkona syömässä vaan teen kaiken ruokani kotona yksinkertaisista aineksista.

Olen erittäin tyytyväinen tähän elämäntyyliin. :)

Vierailija
2/5 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Oma on tyylisi, eihän se meille muille kuulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä on niin moneksi. Minäkin olen lapseton sinkkunainen.

Minulla on seinän kokoinen kirjahylly täynnä kirjoja, ihana king size -sänky, kaksi settiä pellava- ja kolme settiä silkkilakanoita (oikeita, ei polyesteria), paljon viherkasveja, pelkkiä luonnonkuituja sisältävä kangasvarasto vaatteiden ompelemista varten, LP-levyjä, nukkamattoja, teetetty jättimäinen leposohva, puutavaraa ja työkaluja ja mitä vielä. En käy koskaan ulkona syömässä vaan teen kaiken ruokani kotona yksinkertaisista aineksista.

Olen erittäin tyytyväinen tähän elämäntyyliin. :)

Silloinhan ihminen on onnellinen , kun elää semmoista mitä haluaa.

Vierailija
4/5 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin keittiön pöytä on välttämätön, jos et laita ruokaa tai  edes syö kotonasi?

Vierailija
5/5 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin keittiön pöytä on välttämätön, jos et laita ruokaa tai  edes syö kotonasi?

Sinkkuelämän ihmeisiin... vink