Poikani käytös tyttöystäväänsä kohtaan
Poikani toi tyttöystävänsä yökylään viikonlopuksi ja tyttö oli kohtelias ja muutenkin mukava, mutta poikani suhtautuminen huolestutti minua. Poikani on aina ollut dominoiva persoona, mutta koulumenestys on ollut hyvää ja ei ole ollut suurempia ongelmia. Eilen kuitenkin heillä oli jokin erimielisyys ja poikani sanoi "jos rakastat" ja alkoi kyseenalaistamaan rakastaako tyttö ollenkaan. En kuullut mistä riitelivät, joten en mennyt väliin, mutta tänään taas yhdeksältä poika alkoi tyttöä painostamaan nukkumaan, vaikkei mene nukkumaan näin lomalla yleensä ennen yhtätoista. Siinä sitten poika alkoi suutelemaan tyttöä väkisin ja tyttö kielsi tiukasti. Poika sitten suositteli uudestaan nukkumaan menemistä ja tyttö vastenhakoisesti suostui. Pojan tuntien tuo voisi olla tahallista nöyryyttämistä, koska hän tiesi minun katsovan. En netistä löytänyt keskusteluja missä puhutaan oman lapsen kontrolloivasta käytöksestä vaan löytyi vain tapauksia missä oma lapsi on uhri. Onko täällä kukaan huomannut oman lapsen käyttäytyvän näin?
Kommentit (8)
Poika rassaa jonkun tyttöparan limakalvoja verille ja äiti vain palstailee.
Inhottavasti poika käyttäytyy ja tytön kannattas lopettaa suhde.
Toivottavasti tyttö tajuis lopettaa ton suhteen..
Vierailija kirjoitti:
Hei, kesälomalla on aikaa paneutua parempiin provoihin. Tyylisi on edelleen sama, jankkaava ja kertova, väkisin etenevä. T. Äidinkielen opettaja
Taas valeopettaja bongattu, kannattaisi itse opetella kirjoittamaan oikein. Sitten voit alkaa esittää äidinkielen opettajaa.
Käytös kuullostaa huolestuttavalta. Mikä tilanne ap?
Selitin pojalle, ettei tasapainoinen suhde toimi noin ja hän sanoi tehneensä noin, koska oli stressaantunut. Saa nähdä pitääkö lupauksensa.
-ap
Hei, kesälomalla on aikaa paneutua parempiin provoihin. Tyylisi on edelleen sama, jankkaava ja kertova, väkisin etenevä. T. Äidinkielen opettaja