Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurista kuuluu kikatusta ja naisten puhetta. Lähden kauppaan ja mies saapuu taksin kyydissä taloyhtiön pihalle. Mitä ihmettä?

Vierailija
08.06.2019 |

Kuka jättää asuntoonsa vieraita kun on itse poissa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Vierailija
2/6 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä ihmettä?

Mistä tiedät ketä vieraat ovat. Nehän voivat olla lähisukulaisia.

Itse olen vuorotyössä, ja sukulaiseni ovat usein asunnossani keskenään, kun itse olen töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panojännämieshän se. Kävi hakemassa kaupasta kaljaa, kumeja ja rypsiöljyä. Naiset odottavat kämpässä ja kikattelevat kun on tiedossa mitä kohta saa ja mihin. Kiltttimies taas voi vaan haaveilla että pääsisi edes yhden naisen kanssa viettämään kesällä aikaa.

Vierailija
4/6 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko on penteles liukastinta hakenut marketista ja naiset naureskelee että kohta muuten pojat saadaan isoa kullia. Mehukasta siitintä jokaiseen reikään ja tisujenkin väliin muuten VARMANA laittaa! Isäntä kun on niin siitin on taistelukunnossa jumalauta jopa kaupassa aina valmiina panemaan aamuin illoin

Vierailija
5/6 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

10/90% Sääntö kirjoitti:

Panojännämieshän se. Kävi hakemassa kaupasta kaljaa, kumeja ja rypsiöljyä. Naiset odottavat kämpässä ja kikattelevat kun on tiedossa mitä kohta saa ja mihin. Kiltttimies taas voi vaan haaveilla että pääsisi edes yhden naisen kanssa viettämään kesällä aikaa.

Mutta miksi taksilla takaisin?

Vierailija
6/6 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10/90% Sääntö kirjoitti:

Mutta miksi taksilla takaisin?

Koska on juonut jo runsaasti. Kovilla juomareilla on aina naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan