Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jouduin tilaa h&m ltä tunikoita kesäksi..

Vierailija
08.06.2019 |

Oon lihonut lääkitysten takia. En oikein mahdu mekkoihin ja netistä tilatessa koot vaihtelee. Nyt siis päällä tunika ja legginssit

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh heh, lääkitysten takia :D Mitään et tietenkään ole suuhusi tunkenut liikaa... 

Haista sinä mulkku v*ttu. Esimerkiksi kortisonilääkitys aiheuttaa massiivista turvotusta. Toki suurin osa lihavista ovat lihavia ihan omasta syystään, mutta en näe mitään syytä ilkeillä heillekään, saati sitten lääkityksensä vuoksi pöhöttyneille. Vai onko sinusta kiva pilkata syöpäsairaitakin? Heistähän tulee pöhöttyneitä ja kaljuja.

Vierailija
2/6 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vahva psyykelääkitys, abilify ja ketipinor

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Ai kauhea, Ketipinor lihotti minua 50-kiloa, metabolismini on tätä nykyäkin todella hidas. Mitään huomattavaa muutosta parempaan ei ole tapahtunut, olen onnistunut laihduttamaan parikymmentä kiloa mutta nyt paino on jumahtanut. Vituttaa että edes koskin tuollaiseen paskaan, hirveää myrkkyä. Muuttaa ihmisen zombiksi. Ne jotka sanoo, ettei lääkkeet lihota, on idiootteja. Ei ne kalorit siitä lääkkeestä tule, mutta lääke syötättää ja sotkee metabolismin ihan totaalisesti.

Vierailija
4/6 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ai kauhea, Ketipinor lihotti minua 50-kiloa, metabolismini on tätä nykyäkin todella hidas. Mitään huomattavaa muutosta parempaan ei ole tapahtunut, olen onnistunut laihduttamaan parikymmentä kiloa mutta nyt paino on jumahtanut. Vituttaa että edes koskin tuollaiseen paskaan, hirveää myrkkyä. Muuttaa ihmisen zombiksi. Ne jotka sanoo, ettei lääkkeet lihota, on idiootteja. Ei ne kalorit siitä lääkkeestä tule, mutta lääke syötättää ja sotkee metabolismin ihan totaalisesti.

Juurihan sen itse totesit. Ei ne lääkkeet lihota vaan se että syöt enemmän kuin tarvitset. Se että on nälkä tai hirveä mieliteko ei tarkoita että tarvitsee koko ajan puputtaa jotain. Jos aineenvaihdunta hidastuu -> syöt vähemmän. En sano että lääke ei vaikuta asiaan mutta lihominen on silti oma vika ei lääkkeen.

Vierailija
5/6 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, olen xs ja käytän tunikoita, koska mekko olisi arkeen vähän liikaa, ja tunikat voivat olla ihan kauniita. Ja en halua, että kenenkään tarvitsee järkyttyä "perceettömyydestäni" joten tunika peittää sopivasti.

Vierailija
6/6 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, et ole yksin. Mietin usein voisko paitulin laittaa? Siis ei mitää good night tekstillä, mutta kun niitäkin on nättejä.

Lisäksi on tullut verenpaine, kolesteroli ym lääkkeet