Mikä oli motiivisi tulla uskoon?
USKOONTULOSTA PUHEENOLLEN..
Jos MOTIIVI uskoontulosta on,AINOASTAAN saada esim. "luotettavia" ystäviä, "samanmielisten kaveriporukka,"kiva seurakunta".. Kiva harrastus,tai..Saada uskovainen "vaimo/mies"
(vaikka hyviä asioita toki ovatkin).. Niin silloin usko EI OLE kestävällä pohjalla..
Mutta..Jos rehellisesti, sydämmen tasolla, henkilökohtaisesti tulee KRISTUKSEN luokse,vailla "ennakkovaatimuksia",niin saat olla varma että Hän tulee antamaan sinulle kaikki mitä tarvitset, ihanaan elämiseen ja olemiseen.. :)
(myös noita alussa mainittuja asioitakin) :)
Kommentit (2)
Ei uskoni tulo ole minulta kyselly tai vaatinut todisteita saati erityisiä motiiveja ja perusteita. Uskoni ei ole tullut minulle vaatimalla saati pakottamalla. Se on löytynyt ja tullut osaksi minua pikkuhiljaa elämäni mukana. Uskoni on niin vahvaa, että voin huoletta ja vailla pelkoa haastaa ja kysyä sen lujuutta ja epäillä sen olemassa oloa ja samalla jossain sisällä luotta ja niinkuin sanotaan uskoa ja elää toiveissa, että kaikella on tarkoitusensa ja merkityksensä, vaikka en itse aina pystyisikään kästtämään saati ymmärtämään mikä tai mitä.
Juurihan vastasit kysymykseesi itse.
Ei tuohon muita selityksiä tarvita,