Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen juuri treffeillä ja pakenin tänne vessaan miettimään, minkä pirun tekosyyn keksin että voijn livahtaa kotiin !

Vierailija
08.06.2019 |

Mies nimittäin toi mut kahville SAIRAALAAN. Kuulemma kahviossa viikonloppuisin rauhallista ja hinnatkin niin halvat. Tuolla se nyt istuu ja ryystää tyytyväisenä kahviaan jonkun harmaan sairaalavaatteisen haamun kakiessa limaa viereisessä pöydässä. Joo ymmärrän että tulette nyt varmaan huutamaan provoa, niin huutelisinkin itsekin ellen olisi se joka on nalkissa vessassa!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä jollekkin hoitajalle 50€ että käy kiittämässä miestä sinun palautuksesta suljetulle osastolle ja että tulet olemaan siellä piiiitkään! Turha kysellä perään!

Vierailija
22/36 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko edes kätilöopiston sairaala?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä, mutta kerronpa tosimuiston.

Menin kerran Ouluun treffeille, oli puhelimessa juteltu, ja päätettiin nähdä. Kohdattiin Raksilan marketeilla, niissä yhdessä oli kahvila, siellä nähtiin. Menin hiukan aikaisemmin, ulkona odottelin ja tajusin heti, että minun tuurilla se on juuri se mies, jolla oli kummallinen kangaslaukku olalla.

No päätin, että annan hänelle tilaisuuden, menin moikkaamaan. Hän sanoi, että mennään viemään kynttilät hänen vanhempiensa haudalle, kun hautausmaa on siinä kadun toisella puolella.

Olin niin ällistynyt, että lähdin kukaan, kun en osannut sanoa mitään. Hitto kun pelotti, käveltiin ison hautausmaan toiseen reunaan, hän sytytti kynttilät ja lähdettiin pois. Minä liukenin paikalta, heti kun päästiin ihmisten ilmoille, hän olisi halunnut oluelle.

Minä en!

Sellaista romantiikkaa oli elämässäni ennen vanhaan, nyt on ollut hiljaisempaa. 😏

Mikä tässä niin kummallista on? 

Olisin pikemminkin ollut otettu, että heti tehdään jotain noin "läheistä".  Kuivakka suhtautuminen sinulla. Ja mitä ihmeen pelkäämistä on yleisellä paikalla. Tulee mieleen, että sai varmaan paremman ja hyvä niin. Pikkusieluista ja juuri sellaista, ettei oteta mitään tavallisuudesta poikkeavaa vastaan. 

Ja mikä vika on haluta mieluummin kaljalle kuin kahville? Jos niin kahvia himosit, niin kyllä sitä saa joka kapakastakin. 

Vierailija
24/36 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että pil luun sattuu.

Vierailija
25/36 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te ette saa sanaa suustanne. Juot kahvit ja toteat, ettei ole jatkoa.

Ei sillä treffipaikalla ole hitonkaan väliä vaan ihmisellä jonka tapaa!

Sinä joka heitit pois vanhempiensa haudalle pyytäneen pois, menetit aidon ihmisen. Olet joko pinnallinen tai tooodella keskenkasvuinen.

Vierailija
26/36 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli provo tai ei niin aika hauska :D

Miten sinne itse päädyit? Ilmeisesti hänen autollaan, koska muutenhan asia ei yllätyksenä voinut tulla. 

Siinäkin vaiheessa, kun kurvataan sairaala-alueelle, ymmärtää kyllä, ettei siellä ole trendikästä latte-paikkaa. 

Eli mites tää nyt sitten meni, jos haluat pitää kiinni tositarinasta. 

Tapasimme Ärrän edessä,  sairaalan lähellä eikä ollut sen kummempia suunnitelmia paitsi että jos kahvilla jossain kävisi. . Mies sitten johdatti tänne.

Ap

Vierailija
27/36 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vien treffiseurani aina sairaalaan kahville. Siinä karsiutuu turhanpäiväiset nirppanokat pois heti kättelyssä.

Vierailija
28/36 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vien treffiseurani aina sairaalaan kahville. Siinä karsiutuu turhanpäiväiset nirppanokat pois heti kättelyssä.

Minä taasen päädyn aina treffien päätteksi sairaalaan. Perkeleen nirppanokat!

Vierailija
29/36 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos EI ole Provo, niin juo kahvit kiltisti, juttele mukavia, kiitä kohteliaasti seurasta ja lähde kotiin.Elämää suurempi legenda, jota voit sitten muistella

Ei ole mikään pakko jäädä juttelemaan jos ei itse halua.

Vierailija
30/36 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että unohdit kanan uuniin

Vierailija
31/36 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin kahvitella sairaalan kahviossa, just ton rauhallisuuden takia. Uusien ihmisten tapaaminen hermostuttaa ja olis kiva valita paikka jossa pystyy rauhassa keskustelemaan :D

Vierailija
32/36 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten paljastuukin, että kitsas ylilääkärihän se siinä tarjoaa treffikahveja... 🙄

Vierailija
33/36 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34/36 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on erästä sairaalan kanttiinista aika henkilökohtaisia muistoja. Se oli siisti ja viihtyisä eikä siellä ole välttämättä juuri mitään ihmisiäkään tai ainakaan kuolemaa tekeviä. 

AP olisi itse voinut ehdottaa jotain muuta paikkaa, mutta se oli ilmeisesti liian vaikea juttu tehtäväksi, joten nyt on kivempi kuumotella kun deitti on niin creeby, awgwark ja muuta gauhee. 

Vierailija
35/36 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon joskus vienyt hautausmaan kesäkahvilaan... Enkä kyllä vieläkään ymmärrä, miksei hautausmaalle voi viedä kahville. Se on musta niin rauhallinen ja kaunis ympäristö. (Okei, no ymmärrän sen ku uurnalehdosta tuuli sirottelun aikana ja sitä tuhkaa vähän pöllysi myös kahviin mutta niin on kaupungissakin ties mitä saastetta. Ja se oli kyllä ainoa kerta ku on mulle niin käynyt siellä ja sattui just silloin)

Vierailija
36/36 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffikumppanisi on varmaan sairaalan huippukirurgi, ja pitää samalla lakisääteisen kaffepaussin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi