Parhaat pyyheliinat mistä?
Aion uusia mökillä kaikki liinavaatteet. Nyt mietin, mistä ostaisin saunapyyhkeet ja käsipyyhkeet.
Millä merkillä on paras hinta/laatusuhde? Ekana tulee tietysti mieleen Finlayson, mutta ei kai sekään enää valmista Suomessa?
Millaisia kokemuksia teillä on edullisimmasta pyyheliinoista, joita on mm. Ikeassa ja Jyskissä tarjolla?
Ajattelin sijoittaa oman perheen pyyhkeisiin enemmän ja niitä riittää yhdet, koska vien lähes joka kerta kotiin pesuun. Vierailijoille täytyy hankkia sitten satsi saunapyyhkeitä ja niihin en ajatellut sijoittaa niin paljoa rahaa.
Kokemuksia arvon av-rouvat ja -herrat?
Kommentit (15)
Millainen on Ikean laatu? Kelpaako?
Gigantista. Sieltä saaa syyt jäädä sisälle. Ei tarvii hikoilla.
Olen ihan ostanut lidlistä ja tokmannilta. Suht ohuita pyyhkeitä jotka kestävä 60 asteen pesun. On minulla myös finlaysonin mutta en näe eroa käytössä.
Jysk yllätti minut iloisesti pyyhkeillään. Hyvä kankaan paksuus ja paljon värivaihtoehtoja. Sopiva hintataso myös.
Olen tykännyt Luhdan pyyhkeistä, kuivaa tosi hyvin.
Ikeassa on montaa eri mallistoa, vikfjärd on yksi mitä oon tykännyt käyttää.
Sain Luhdan pyyhkeitä lahjaksi,samaa höttölaatua kuin muutkin nykyisin.
Paras pyyhe mulla on v 1974 oleva Finlaysonin pyyhe. Ihan jo reikänen mutten raaski heittää pois kun kuivaa vielä hyvin. Ei ole sen voittanutta.
Noi prisman House-pyyhkeet on syvältä,samoin marimekot sun muut. Mutta...Hemtex...siellä on ok. EI kannata ostaa halpiksia.
Nuo Ikean ja jyskin pyyhkeet ovat todella huonolaatuisia.
Jyskissä on alle euron pyyhkeitä ja sitten myös hinnakkaampia. Kyllä Gold-valikoiman pyyhkeet ovat ihan hyviä ja kestävät käytössä.
Joku tuossa suositteli Marimekkoa.
Siis ei voi huonompaa hinta-laatu -suhdetta olla. Eivät täytä edes pyyhkeen perustehtävää eli eivät kuivaa. Jättävät ihon aivan nahkeaksi. En ole itse ostanut, mutta saanut lahjaksi monta.
Käytössä ovat ikivanhat Finnlaysonit ja todella hyviä.
Valitettavast en tiedä noista muista mitään. Mutta älä siis tosiaan ainakaan Marimekkoa osta. Tuli jossain pyyhetestissäkin viimeiseksi eli ei ole vain minun mielipiteeni.
Itse tykkään karkeista pyyhkeistä. Lapuan Kankureilla on ainakin aikaisemmin ollut tosi karkeita, onkohan jopa pellavaa. Nyt en löytänyt enää Taito-Shopista vai mikä lie on. Näytti Kankureiden keittiöpyyhkeetkin muuttuneen pehmeiksi ja villaviksi, vain rumissa kuoseissa oli kunnollista sileää ja tiivistä kovaa pellavaa.
Onko aloitus provo, kun ollaan sijoittamassa oman perheen pyyhkeisiin oikein kunnolla, mutta harkitaan kuitenkin Finlaysonia tai Ikean ja Jyskin pyyhkeitä? Finlaysonia en ottaisi edes maksusta. Ikeassa on muutamia ihan käypäsiä pyyhkeitä, mutta ei varsinaiseksi mitään luksuslaatua.
Eikö ap kysellyt Ikean ja Jyskin laatua vieraspyyhkeiksi eli niiksi edullisemmiksi, ei omiksi? Näin mä ainakin ymmärsin.
Jyskin käsipyyhkeet menivät ainakin ekassa pesussa ihan koppuroiksi.
Molemmat ikea ja jysk ovat melkoisen samaa laatua, myös Prismassa ja Citymarketissa on niitä halpa merkkejä. Ikeassa plussaa on mallistojen ja värien paljous.