Lauantai - mitä teillä tapahtuu juuri nyt/mitä aiotte tehdä tänään?
Itse istun tässä koneen ääressä miesystävän luona ja korjailen oloani siemailemalla siideriä. Kunhan tuo rakkaani jaksaa niin lähdetään liikkeelle johonkin.
Mukavaa viikonloppua kaikille 🌻
Kommentit (61)
*heräsin klo 6.30
*tein viherpirtelön
*juoksin 10km lenkin rantoja pitkin
*tein ja söin munakkaan ja join kahvia
*luin kirjaa
*tein pilatesta 30min
*vaihdoin petivaatteet
*imuroin
*kävin saunassa ja uimassa
*puin ja meikkasin
*aion käydä kaupassa
*aion grillata kanaa, halloumia, kasviksia
*aion syödä jäätelöä
*aion käydä veneilemässä tutun kanssa
Mä nukuin pidempään kuin mies ja lapsi. Kun heräsin, ne oli jo pihalla ja mies alkoi leikkaamaan ruohoa. (Oli odottanut et herään, ettei herätä.) Pesin pyykkiä ja siistin vähän kukkapenkkejä, leikin lapsen kanssa. Nyt ollaan lounaalla, mies tosin lähti käymään töissä ja muilla asioilla. Kohta tulee pari kaveria käymään. Valitettavasti kaupassa pitäisi jossain vaiheessa käydä.
Kuulostaapa mun tähän astunen päivä kivalta, kun kirjoittaa ylös. Aina ei itse tajua, miten hyvin asiat on.
Ääh, siis hieman kutkuttaisi käydä terassilla tän kelin johdosta...
F
Olen lähdössä kohta kauppaan ostamaan maalaustarvikkeita talon huoltotöitä varten. Illalla tapaan miesystäväni.
Menen parin tunnin päästä kotiin töistä, toivottavasti mies on tehnyt kalakeiton siihen mennessä. Päivällä varmaan ollaan ihan vain kotona kun molemmat aika väsyneitä työviikon jälkeen. Illalla mennään terassille istuskeleen ystäväpariskunnan kanssa jos sää sallii😊
Mökillä ollaan. Uitu jo heti aamusta, pesty parit matot ja täytynee kohta suunnitella jotain ruokaa. Ihana ilma ja fiilis.
On niin kuuma, että en kyllä jaksa tehdä oikein mitään. Väänsin viilentävän ilmastoinnin isommalle ja laitoin uudet perunat just kiehumaan. Ei taida jaksaa illalla saunoakaan. Hautausmaalla pitää käydä kukat kastelemassa ja tietysti tuossa pihalla myös, ellei sitten sada. Ehkä voisi maalailla. Taulua siis. Tai sitten vain makoilen sohvalla ja luen hyvää kirjaa. Mies on talkoohommissa kaverillaan, esikoinen kesätöissä, keskimmäinen nukkuu ja nuorimmainen on kaverinsa perheen kanssa mökillä. Ehkä sitä on rankan työviikon jälkeen ansainnut tällaisen luppopäivän. Olenpa iloinen, että siivottiin eilen illalla perheen kanssa koko talo!
Vierailija kirjoitti:
*heräsin klo 6.30
*tein viherpirtelön
*juoksin 10km lenkin rantoja pitkin
*tein ja söin munakkaan ja join kahvia
*luin kirjaa
*tein pilatesta 30min
*vaihdoin petivaatteet
*imuroin
*kävin saunassa ja uimassa
*puin ja meikkasin
*aion käydä kaupassa
*aion grillata kanaa, halloumia, kasviksia
*aion syödä jäätelöä
*aion käydä veneilemässä tutun kanssa
Missä oikein asut, kun jaksat juosta 10 km tällä ilmalla. Meillä ainakin on 25 astetta varjossakin. Ei voi kuvitellakkaan juoksemista helteessä.
Tällä paikkakunnalla on markkinat.
Pankkikortti ei toimi kaupoissa eikä automaatilla.
makaan auringossa, ihanan lämmin! ei yhtään liian kuuma kun tuulee mukavasti. puolen tunnin päästä täytyy lähteä töihin, höh :( kivaa lauantaipäivää kaikille, nauttikaa nyt tästä ilmasta ja kesästä <3
Makaan sängyssä tuulettimen edessä. Maha kipeä ja ripulia, kohta taas juostava vessaan.
Vierailija kirjoitti:
makaan auringossa, ihanan lämmin! ei yhtään liian kuuma kun tuulee mukavasti. puolen tunnin päästä täytyy lähteä töihin, höh :( kivaa lauantaipäivää kaikille, nauttikaa nyt tästä ilmasta ja kesästä <3
Olen 65-vuotias ja kasvoissani ei ole ryppyjä; kiitos auringon välttelyn.
Mieti miltä itse näytät minun iässäni. Jos hyvin käy niin saatat elääkin niin kauan.
https://extrashade.com/wp-content/uploads/2012/09/olive-skin-aging.jpg
Lähden töihin puolen tunnin kuluttua.
Aamulla herättiin miehen kanssa kahdeksan pintaan, tuo nuori kölvi (poika siis, 19v) nukkui vielä. Aamupalaa ja mä otin aurinkoa pari tuntia. Lounaan valmistusta, poikakin oli päässyt jo ylös. Syötiin, ja eipä tässä sen ihmeellisempää, illalla mennään tutuille savusaunaan. Poika alkoi vetämään raivurilla villiintyneitä ruohoja poikki, mitä ei ruohonleikkurilla mennyt. Kohta pitäisi tulla toinen poika ja avovaimo käymään, tuovat koiran hoitoon muutamaksi päiväksi. Ukkonen jyristelee ja koira pelkää sitä, saas nähdä, kuinka käy..
Suu auki suihkussa <3 Poikkari poissa, joten €
Olen yksin yrittäjä
töissä kuuma kuin helvetissä..asiakkaat kait rannalla
Mies nukkuu päikkäreitä ja itseäni tässä kokoilen lenkille lähtemään. Tykkään vetää pitkän lenkin ja kuunnella dekkaria samaan aikaan.
Illalla jotain sapuskaa naamariin, suihku ja pari jaksoa Sykettä.
Tulin Rockfestistä, makaan sängyssä, luen ja katson Netflixiä. Mies korjailee tuolla jotain, vissiin vessan kaapinovea. Kuopus on leffassa, keskimmäinen pelaa Fifaa kaverinsa kanssa olkkarissa ja vanhin lähti just kaverinsa synttäreille.
Aamulla nukuin kymmeneen, mies oli sillä välin syönyt ja lähtenyt jo lenkille, sitten tein lounasta ja juteltiin puhelimessa aikuisen lapsen kanssa ainakin puoli tuntia. Siivottiin varastoa, tuotiin ulos aurinkoon vanhoja takkeja, niistä puolet lahjoitettiin ja vietiinkin jo SPR:n kirppikselle ja loput jäi vielä aurinkoon tuulettumaan. Varaston siivoaminen on kyllä terapeuttista. Nyt ollaan päiväkahvilla. Sisällä on ihanan viileää, en taida enää ulos mennäkän. Illalla pyykinpesua, suihkut ja vierekkäin hipsuttelua. Mukava päivä, varsinkin tuo lapsen kanssa juttelu on aina ihanaa. Ja konmaritus.
Heräsin eka kerran 5.30 ja join kupin kahvia. Ja takas nukkumaan. Ja takas kahvikupin ääreen. Samoin tein sitten tunnin lenkille (oli vähä liian "seisova" lenkki-ilma, niin ei oikein jaksanut juosta, joten hölkkää ja kävelyä). Suihku ja aamiainen.
Mennään kaverin kanssa käymään rannalla (ei auringonottoa, kunhan käydään ja nähdään), sen jälkeen itiksessä meinasin pyörähtää. Urheilukello ja semmonen lenkkivyötärölaukku tai olkavarteen kiinnilaitettava "laukku" olis kiikarissa. Olis kiva saada lenkille mukaan rahaa, matkakortti ja puhelin,niin vois pyörähtää samalla jossain. Kaupassa vois käydä. Jos jaksais (vhh)kinkkupiirakan tehdä ja/tai (vhh)lettuja. Hieman siivota pitäisi, on niin hemmetin sekaista kotona. Imurointi.
Muutoin sitten tv päällä ja sitä sivusilmällä samalla ku lueskelen parin viikon ajalta kertyneitä Hesareita (jäänyt lukematta kiireiden ja pohjoisen reissun vuoksi).
Siinä plääni. Alkoton kausi meneillään, joten kierrän kaukaa terassit, vaikka kieltämättä hieman kutkuttaisi käydä tän kelin haluttaisi. Minä vaan semmonen, että ei jäisi yhteen tai kahteen ….
F