Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hikoiletko koskaan seksin aikana vai annatko miehen hoitaa siinäkin kaikki fyysisimmät vaiheet?

Vierailija
08.06.2019 |

Niin?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tykkään takaapäin-asennosta. Vähiten hikistä kosketusta eikä tarvitse tehdä mitään.

Kuulostat intohimoiselta rakastajalta

-nainen

Mies saa hoitaa tarpeensa kahdesti kuussa, ei siitä ole suuri vaiva. Mutta en todellakaan ala panostaa asiaan.

Vierailija
42/47 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nyt ei ole kokemusta kuin suunnilleen kymmenestä naisesta. Vaikka seksi ollut kuinka villiä ja kokeilevaa, niin kyllä se "työ" vaan miehelle pitkälti on jäänyt. Pari kertaa saanut niin kiihkeää ratsastusta, että ollut aivan ihmeissään siitä kiihkosta - aivan kuin joku primitiivinen peto olisi astunut naisen kehoon. Mutta silti se osuus oli vain pieni osuus aktista. Suurimman osan sitä on itse aktiivisena ja toinen keskittyy nautintoon. Naiset sitä seksiä jatkuvasti haluavat, mutta vaikka salilla ja lenkillä ravaan niin ei sitä silti montaa kertaa päivässä jaksa. Loppuu fyysiset voimat ja sen jälkeen se on vain eloonjäämistaistelua. Nuoleminen ja sormettele yms. eivät piisaa vaan tuntuvat vain nostavan seksinnälkää ja sitten penetraation jälkeen valitetaan jos ei enää uupumuksen keskellä pysty laukeamaan kun yrittää voimien loputtua saada väkisin lauettua ja joka asennossa lihakset hapottavat ennen omaa laukeamista. Tai kun pitää himmailla toisen saadessa taas orgasmin ja kertynyt jännite katoaa peniksestä ja laukeaminen lykkääntyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies saa hoitaa tarpeensa kahdesti kuussa, ei siitä ole suuri vaiva. Mutta en todellakaan ala panostaa asiaan.

nim. lahna

Vierailija
44/47 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lahnat eivät halua seksiä mutta levittävät reidet ettei jyystäjä aloita parisuhdeväkivaltaa

Tai siksi että mies tuo rahaa talouteen.

Vierailija
45/47 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen on lahna. Niin seksissä kuin ihan arjen askareissakin.

Miehiltä ovat oppineet.

Suomalainen mies makaa sängyssä ja odottaa palvelua. Eivät ne jaksa panna, eivätkä osaa mitään. Kotitöitä ei tietenkään tehdä.

Ettei olisi toisinpäin? ParI kertaa ollut naimisissa ja kyllä mies etupäässä hoitaa kodin ja lapset ja kantaa vastuun että arki rullaa. Tai oma äiti ja sisko kyllä itseni kaltaisia. Eli taitaa olla vain kasvatuskysymys?

Seksissä ihan sama. Vaaditaan kyllä koko ajan, muttei olla sitten valmiita tekemään kuin komennosta.

Vierailija
46/47 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nainen valitti kerran että haisen hielle. Olin kyllä käynyt suihkussa ennen sänkyynmenoa. (suihkussa käynti ennen nukkumaan menoa ei ollut tuolle naiselle itsestään selvyys". No saattoivat kainaloni vähän haista mutta ei se haju nyt huonetta täyttänyt. Kyllä mä katson tuo silkaksi ilkeydeksi ja loukkaukseksi.

Vierailija
47/47 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nainen (minä) on aktiivisempi. Mies lahnailee tyytyväisenä. Harvinaista on saada miehen panemista. Ei ole järin hyvä kunto minun miehellä ollut koskaan. Hänelle tulee kuuma ja huono olo. Minä jaksan. Hän on myös ns hidas tulemaan. Suikit kestää tosi kauan. Siinä sitä voimia kysytäänkin. Lähtee sormista ja suusta tunto. Mulla on hyvä libido ja kiltti olen muutenkin. Kasvanut vähän dominoivaksi kyllä. Tilanne sikäli ok. Joskus nuorempana välillä harmitti, kun aina saa 'työt' tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi