Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskonut että kun saadaan lapsi elämä muuttuu näin

Vierailija
08.06.2019 |

Että mies ei halua ikinä seksiä kun lapsi on kotona. Eli 2 kertaa kuukaudessa riittää hänelle kun lapsi on harrastuksessa ja töiltään kerkiää.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestäkin voi yllättäen tulla "äiti". Kannattaa varautua myös tähän vaihtoehtoon kun tekee lapsia.

Vierailija
2/58 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hirvittää tämä myös. Miehelle on jo nyt haastavaa, jos vaikka koira sattuu jollain tekemisillään viemään huomion, mieti tähän nyt vielä joku lapsi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko vaihtoo, mä en ainakaan ilman seksiä olisi. 12/2017 syntynyt esikoinen ja seksiä ainakin kaksi kertaa viikossa ä.

Vierailija
4/58 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua hirvittää tämä myös. Miehelle on jo nyt haastavaa, jos vaikka koira sattuu jollain tekemisillään viemään huomion, mieti tähän nyt vielä joku lapsi...

Joo, huonolta vaikuttaa. Mulla ei ollut mitään etukäteistietoa että näin voisi käydä koska meillä ei ole miehen allergian takia lemmikkieläimiä. Jos olisi ollut kissa tai koira niin sen ehkä olisi huomannut.

Vierailija
5/58 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/58 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko vaihtoo, mä en ainakaan ilman seksiä olisi. 12/2017 syntynyt esikoinen ja seksiä ainakin kaksi kertaa viikossa ä.

Jos ei sulla jo ois lasta, suosittelisin, ettet teekään niitä.

Noin heppoisin perustein olet riistämässä lapselta ehjän kodin.

Vierailija
7/58 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä lapsia? Voitteko vaikka laittaa lapset ulos leikkimään tai pistää kauppaan ostamaan jotain "unohtunutta"?

Oma makuuhuone ja lukko oveen, eihän sitä tarvitse mitään kiljua ja huutaa, vaan yrittää vähin äänin ja sanoa että otatte päiväunet, eikä teitä saa häiritä...

Vierailija
8/58 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla, mutta miten perheellisille tuntuu tietyt asiat tulevan täytenä yllätyksenä? Rahan meno, oman ajanpuute, stressi, sekä haluttomuus tahtoo kuulua järjestään pikkulapsi arkeen. Onhan näitä joilla ei ole huolta rahasta, ajasta tms. mutta tässäkin tapauksessa poikkeukset vahvistavat säännöt. Ihan googlettamalla voi jokainen katsoa ennakkoon mitä tuleman pitää ja mieluiten varautua, jolloin on kivempi jälkikäteen huokaista helpotuksesta, mikäli itse onnistui välttämään ne pahimmat karikot.

Vierailija
9/58 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä lapsia? Voitteko vaikka laittaa lapset ulos leikkimään tai pistää kauppaan ostamaan jotain "unohtunutta"?

Oma makuuhuone ja lukko oveen, eihän sitä tarvitse mitään kiljua ja huutaa, vaan yrittää vähin äänin ja sanoa että otatte päiväunet, eikä teitä saa häiritä...

Menee syksyllä vitosluokalle.

Vierailija
10/58 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei millään pahalla, mutta miten perheellisille tuntuu tietyt asiat tulevan täytenä yllätyksenä? Rahan meno, oman ajanpuute, stressi, sekä haluttomuus tahtoo kuulua järjestään pikkulapsi arkeen. Onhan näitä joilla ei ole huolta rahasta, ajasta tms. mutta tässäkin tapauksessa poikkeukset vahvistavat säännöt. Ihan googlettamalla voi jokainen katsoa ennakkoon mitä tuleman pitää ja mieluiten varautua, jolloin on kivempi jälkikäteen huokaista helpotuksesta, mikäli itse onnistui välttämään ne pahimmat karikot.

Se on kyllä jännä, että googlettamalla voi nähdä oman tulevaisuutensa 😂

Sekä meillä että kaikilla ystävillämme on lapsia. Ei avioeroja. Tyytyväisiä ja taspainoisia perheitä, lapset teinejä tai nuoria aikuisia.

Vierailija
11/58 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet oman elämäsi suhteen varmistanut googlella 🙄

Kuvitteletko elämän olevan aina juuri sellaisra, kuin olet sen itse halunnut olevan?

Vierailija
12/58 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten?! Sulla on jo yksiö valmiina avioeroa varten ja kohta voit hommata tinderistä panoseuraa ihan niin paljon kuin vuodesohva kestää.

Vierailija
13/58 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä sun 130 kilon elopainolla saattaa olla osuutta asiaan.

Vierailija
14/58 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi et uskonut? Seksin väheneminen ja parisuhdetyytyväisyyden romahtaminenhan ovat todella hyvin tiedossa olevia, monilla tutkimuksilla todennettuja seurauksia siitä, että hankkii lapsia. Jos rento ja hauska parisuhde ja antoisa seksielämä ovat prioriteetteja, lapsen hankkiminen on varmaan huonoin mahdollinen idea.

t. vapaaehtoisesti lapseton, joka selvitti asiat etukäteen

Vierailija
15/58 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhde, jossa on seksiä kerran, pari kuussa, ei ole mikään parisuhde enää vaan "roommates with very occasional benefits". Tuossa vaiheessa se seksiä pihtaava on jo lopettanut parisuhteen.

Vierailija
16/58 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIksi et uskonut? Seksin väheneminen ja parisuhdetyytyväisyyden romahtaminenhan ovat todella hyvin tiedossa olevia, monilla tutkimuksilla todennettuja seurauksia siitä, että hankkii lapsia. Jos rento ja hauska parisuhde ja antoisa seksielämä ovat prioriteetteja, lapsen hankkiminen on varmaan huonoin mahdollinen idea.

Niinpä. Tästä valittaminen on sama kuin menisi töihin ja ihmettelisi, miten paljon vähemmän on vapaa-aikaa.

Vierailija
17/58 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ilman tutkimusta voidaan todeta... kun uusia ihmisiä ei tule, niin lopulta ei ole enää seksiäkään, koska ei ole enää rentoa ja hauskaa parisuhdetta.

Vierailija
18/58 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän vanheneminenkin vaikuttaa kaikkeen. Jotenkin typerää, että 70-vuotias valittaa kun ”ei jaksa kuten nuoren”. Elämä muuttuu.

Vierailija
19/58 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhde, jossa on seksiä kerran, pari kuussa, ei ole mikään parisuhde enää vaan "roommates with very occasional benefits". Tuossa vaiheessa se seksiä pihtaava on jo lopettanut parisuhteen.

Sulla on aika kieroutunut mielikuva kämppäkavereista ja elämästä ylipäänsä.

Vierailija
20/58 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä sun 130 kilon elopainolla saattaa olla osuutta asiaan.

En paina noin paljoa mutta miten mun kiloni ei vaikuttaneet mieheen mitenkään kun tapasimme?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä