Kukaan joutunut olemaan ilman seksiä vuosikausia?
Mikä on ollut syynä?
Itse olen ollut ja syyn se, että mies ei vaan halua minua.
Kommentit (13)
No onhan muitakin miehiä.
Just saying. ..
:D Siis koko elämä ilman seksiä. Jos sooloilua ei lasketa. Olen mies 34 vuotta.
Eipä oo kukaan tullut mitään ehdottelemaan niin helpostihan siitä päättelee ettei ole oikein kenenkään mieleen.
Täällä kans, mutta molempien "sopimuksesta". Ei siitä sen enempää.
Jep, eron jälkeen 4 vuotta. Kukaan ei ole tullut tänne kotiin hoitelemaan ja töissä en ole tavannut ketään. Nyt kesällä yritän kyllä.
Joo olen ollut ilman jo vuosia. Ei ole kukaan nainen halunnut seksiä kanssani.
M48
Täällä yksi. Mies kärsii erektio-ongelmista. Uskon syyn olevan minun ulkonäössäni. Seksiä harrastettu viimeksi 5 vuotta sitten,kun nuorimmainen sai alkunsa.N33
35 vuotta ja muutamia kuukausia päälle. Ei ole kukaan koskaan halunnut seksiä kanssani. N35
Seksielämän aloituksen jälkeen olen ollut pisimmillään neljä vuotta ilman seksiä toisen ihmisen kanssa. En harrasta seksiä muuten paitsi parisuhteessa, siksi erojen jälkeen on aina ollut taukoa.
Ei ole edes tehnyt tiukkaa! Täydellinen selibaatti ottaisi koville, mutta niin kauan kun voin itse itseni tyydyttää, kaikki hyvin. Itse asiassa saan paremmat orgasmit itse leluilla tyydyttämällä, kuin miehen kanssa. :)
Toisen ihmisen lämpö ja läheisyys on se mitä sinkkuna ollessa kaipaan, en niinkään seksuaalista tyydytystä, koska se tarve täyttyy hyvin yksinkin.
29/M. Eipä ole tullut harrasteltua kun ei ole kumppania. Olisihan se kiva jos joku kiva löytyisi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi. Mies kärsii erektio-ongelmista. Uskon syyn olevan minun ulkonäössäni. Seksiä harrastettu viimeksi 5 vuotta sitten,kun nuorimmainen sai alkunsa.N33
Minkä näköinen sitten olet? Moni nainen on ihan ylikriittinen oman ulkonäkönsä suhteen ja ajattelee heti vian olevan omassa ulkonäössä jos miestä ei haluta. En tietysti voi vakuuttaa että kyse ei ole sinun ulkonäöstäsi, mutta toivottavasti tiedät että myös moni sinuun liittymätön syy voi viedä miehen erektion. muun muassa hormonitoiminnan häiriöt, stressi, masennus.
Olen ollut koko elämäni.