Mitä olette syöneet tänään?
Mun mielestä nämä ketjut ovat aina mielenkiintoisia :)
Aloitan itse:
Aamulla cappuccino, kaksi palaa vaaleaa leipää voilla, kinkulla ja juustolla, kirsikkatomaatteja ja kurkkua
Lounaaksi jauheliha-linssikastiketta, täysjyväohraa ja parsakaalia
Välipalaksi cappuccino ja kaksi keksiä
Illalla nakkeja, salaattia ja mokkapala
Lisäksi olen lipittänyt kivennäisvettä, jonka seassa vähän appelsiinimehua ja hanavettä tietysti.
Mites muut?
Kommentit (45)
Aamulla soijajogurtti, lounaaksi ruistoast picnicissä ja elovena-juoma. Kotona sitten jätski ja yksi neljäsosa pizzaa. Varmaan tässä napostelen vielä illan mittaan jotain, toivottavasti kasviksiakin eikä pelkkää suklaata...
Aamulla join kaksi kuppia teetä.
Lounaalla oli sellaista lämmintä salaattia, jossa on sipulia, kesäkurpitsaa, paprikaa, juustoa, tuoretta basilikaa ja vesimelonia. Jälkkäriksi hieman jätskiä ja kuppi kahvia.
Välipalaksi söin terveellisesti vanukasta ja jääteetä! Vanhempi lapsi on sairaana, joten ostin noita herkkuja.
Iltaruuaksi söin kaksi lämmintä voileipää ja söin hieman lasten karkkeja.
Ei kauhean tyypillinen päivä mulle, en syö yleensä noin paljon sokeriherkkuja.
Aamulla muki kahvia. Lounaaksi kanasalaatti. Paljon vettä pitkin päivää. Kohta menen paistamaan lohta. Sen kanssa salaattia sekä höyrytettyä parsakaalia.
Aamupäivä tomaattiporkkanalinssimössöä hapankaalilla, töissä keskipäivällä suklaa vanilja viineri ja vaniljapulla, töissä parin tunnin päästä 3 ilmaista jäätelöä( tutti Frutti, dacapo, kerma toffee), klo 18.20 neljä juustorealia tomaatilla ja puolet vesimelonin palasta. Örgh!
Klo 8.30 purkki rahkaa, banaani, siivu ruisleipää (päällä vähärasvaista juustoa)
Klo 11.30 Jungle Juice Barin iso proteiinismoothie
Klo 15 Kaksi täysjyvävehnätortillaa, joiden sisällä jauhelihaa ja kasviksia, banaani ja pari nektariinia
(Tässä välissä kovatehoinen treeni)
Klo 18 Purkki rahkaa, purkki ananaspaloja, manteleita, siivu ruisleipää (päällä vähärasvaista juustoa ja kalkkunaleikkelettä)
Klo 20 Kaksi lautasellista jauhelihakeittoa
Syön muuten ihan hemmetisti, mutta en vaan pärjää pienellä ruokamäärällä. Illalla vielä mehujää hellepäivän kunniaksi :)
Syönyt olen yhden ruisleivän meetwurstilla ja puolikkaan bratwurstin ja yhden paistetun munan.
Mutta olen juonut litran viiniä ja kolme siideriä.
Eli kalorimäärät ovat vähintään "tarpeeksi" :D
Ruisreikäleipää lauantaimakkaralla ja Keijulla, pakastepizzaa
Aamulla juustomunakas ja maitokahvi kauramaidolla.
Lounas linssipastaa ja pestoa, kahvi kauramaidolla.
Nyt illallisella oli alkuruoaksi blinejä ja villakuoreen mätiä, pääruoaksi uusia perunoita, grillattua valkoista ja vihreää parsaa tomaatti-oliiviöljy-viinietikkakastikkeella ja grillattua kummeliturskaa. Jälkiruoaksi kotimaisia mansikoita, mascarponejuustoa ja ikääntynyttä balsamicoa. Nam!
Ciabatta-sämpylän, nakkikeittoa, hapankorppua, jäätelöä, puuroa
Vettä juomana + 1 lasi colaa
Hedelmiä pitäisi syödä enemmän mutta 1.ne on kalliita 2.kaupoissa on valtaosa huonolaatuisia 3.pilaantuu tosi nopeasti
Aamulla kaksi kuppia kahvia.
Lounaaksi paistettua riisiä (sipulia, Quornia, soijakastiketta) kolme paistettua parsaa, salaatti (varhaiskaali, kurkku, tomaatti ja paprika).
Nektariini, porkkanoita neljä.
Päivälliseksi 2dl pastaa tomaatilla ja basilikalla. Kaksi ruokalusikallista jäätelöä.
Lisäksi olen júonut +4l vettä ja kaksi olutta.
Kaura-ruispuuroa, tyrnimarjoja ja puolukoita sekä maitokahvia
1 ruispuikula 5%aamupalajuustolla
2 näkkäriä 5% aamupalajuustolla
Fresh kreikkalainen salaatti, lisäkkeenä vähän täysjyväpastaa
Rahka, sokeriton omenasose, raejuusto
Profeel proteiinivanukas
3kpl rautalääkettä ja appelsiinimehua
Aamulla kaksi isohkoa palaa ruisleipää, päällä keitettyä kananmunaa ja kinkkua ja iso mukillinen kahvia. Päivällä olen vain tissutellut viiniä ja nukkunut. Kohta teen tomaatti-kesäsipuli-mozzarellasalaatin oliiviöljyllä. Ei kyllä ole edes nälkä, mutta kai jotain pitää syödä.
Kasvisjutttuja vois nyt. Lääkkeen kanssa kun syö jauhelihaaa ja juo kaljaaa niiin kaikki tuleee kerralla ulos.
Aamulla kuitumuroja ja ruisleipää ja päivällä proteiinipatukan.
aamulla kauraleipä juusto ja kurkku, sitten ex soitti ja nyt menee kuoharia, suklaata ja vodkaa. joskus niin ketuttaa,
-Aamu: Juustosämpylä kinkulla, juustolla ja kurkulla + mehua
-Välipalaksi Elovena välipalakeksi ja oatly kaakao
-Päivällä kanaa, tomaattia ja parsakaalia
-Lisäksi pari kossuvissyä nyt illalla ja kourallinen sipsiä
Kaksi kaurareissumiestä voilla ja kurkulla
Pieni pikari omenatuorepuuroa
Siivu vehnäleipää ja n. 2dl tulista kasviskeittoa
3 munan munakas yhdellä juustosiivulla ja paprikalla
Vesimelonipaloja
Kaurapuuroa lautasellinen
Juomana vesi, sokeriton mehu ja light-energiajuoma töissä
Yleensä syön paljon herkkuja ja sokeria mutta nyt on kiloja kertynyt liikaa ja yritän päästä eroon sokeririippuvuudesta. Helppoa ei oo!
Aamu: Banaani ja kaks hapankorppua
Lounas: Maitorahkaa ja kaks hapankorppua
”Päivällinen” Puuro ja omena
iltapala omena
tän päivän syömiset nyt meni miten meni :-D