Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pk-seutulaiset turistit

Vierailija
07.06.2019 |

Oon asiakaspalvelussa töissä turistikohteessa ja huomannut, että kaikkein tylyimpiä asiakkaita ovat pk-seudulla asuvat keski-ikäiset naiset. Oon itsekin asunut pk-seudulla eikä mulla ole mitään aluetta vastaan, enemmän olen mielenkiinnolla havainnoinnut tätä ilmiötä ja miettinyt, mistä se johtuu.

Onko ideoita? Lisähuomiona sellainen, että tyly käytös muuttuu asiallisemmaksi ja jopa ystävälliseksi, kun et vastaa heille samaan sävyyn, vaan ystävällisesti. Ja kun heille selviää, että tunnet kohteen, johon he ovat tulleet tutustumaan, erittäin perusteellisesti ja hyvin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/3 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan stressiä. Kiirettä töissä ja vastuu ikääntyvistä vanhemmista painaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein nuorena myös töitä, jossa olin paljon tekemisissä suomalaisten matkailijoiden kanssa, erityisesti eläke- ja keski-ikäisten. Isojen kaupunkien ja niiden liepeiltä tulevat ryhmät olivat paljon kireämpiä, ja toisaalta mitä kauempaa ruuhka-Suomesta jostain pikkupaikkakunnalta, sitä leppoisampia olivat.

Itse tykkään asua isossa kaupungissa, mutta ehkä tässä on joku juttu. Voi hyvin pitää paikkaansa aiemman vastaajan arvelu stressaavista töistä: Niitä on enemmän isoissa kaupungeissa ja niiden ryhmissä oli myös enemmän työssäkäyviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi