Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaisi vierasta

Vierailija
07.06.2019 |

Puhumme paljon seksistä ja olemme rehellisiä toisillemme. Mies sanoi, että haluaisi käydä vieraissa, mutta ei kuitenkaan tee sitä, ellen anna lupaa. En oikein tiedä mitä ajatella tästä. Toisaalta hyvä, kun mies on rehellinen, mutta toisaalta tuntuu pahalta, että hän oikeasti haluaisi muitakin. Fantasiana pidän kyllä siitä, että mies olisi toisen naisen kanssa, mutta en todellakaan haluaisi että hän tekisi niin oikeasti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus fantasiat on vaan hyvä pitä fantasioina. Jospa toteutat jonkun oman (ei mieheltä tulleen) fantasian ensin?

Vierailija
2/6 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mies ei siis nyt ole toteuttamassa tätä, koska en halua. Mietin vain että minulle ei ollutkaan ihan ok saada kuulla, että mies oikeasti haluaisi panna jotain toista naista. Vaikka luulin että voimme seksistä puhua avoimesti. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mies ei siis nyt ole toteuttamassa tätä, koska en halua. Mietin vain että minulle ei ollutkaan ihan ok saada kuulla, että mies oikeasti haluaisi panna jotain toista naista. Vaikka luulin että voimme seksistä puhua avoimesti. Ap

Ei kai avoimesti puhuminen tarkoita sitä, että kaikki on ok?

Vierailija
4/6 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein tiedä mitä ajatella nyt. Olisiko ollut parempi, että mies olisi valehdellut? Onko ihan tavallista, että miehet haluavat muita naisia? Ap

Vierailija
5/6 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein tiedä mitä ajatella nyt. Olisiko ollut parempi, että mies olisi valehdellut? Onko ihan tavallista, että miehet haluavat muita naisia? Ap

On tavallista. Sitä ei vain pahimmassakaa rehellisyyskohtauksessa pidä mennä sanomaan, vaikka olisi kuinka avointa keskustelua.

Vierailija
6/6 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulitko tänne jankkaamaan tuota asiaa aihe vapaalta jota olet siellä jankannut aamusta asti? Kun mies haluaa muita, hohhoijaa.